CTV چگونه تبلیغات تجاری را تغییر می دهد

مارک تجاری موفق از مهمترین عناصری است که شرکتهای بزرگ را از محصولات متوسط ​​جدا می کند. اما در عصر اطلاعات ، که میلیون ها صدا برای جلب توجه ما از طریق هزاران کانال رقابت می کنند ، مشاغل با اجرای یک استراتژی موثر برند دست و پنجه نرم می کنند. آنها نه تنها مجبورند برند خود را شفاف و قابل استفاده کنند بلکه همچنین اطمینان حاصل کنند که مخاطبان مورد نظر متوجه این موضوع می شوند.

نکته اصلی این است که مخاطبان را در رسانه های مورد علاقه خود دنبال کنید. مشاغل از قبل از تبلیغات در وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه بهره مند شده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که بازاریاب ها برندهای خود را از تلویزیون متصل به نمایش بگذارند.

توجه به عنوان متریک

از طلوع زمان ، اجداد ما دور آتش جمع شده اند برای ایجاد پیوندهای محکم برای بقا. گرچه سبک زندگی بشر به شدت دگرگون شده است ، اما طبیعت ما نسبتاً بدون تغییر باقی مانده است. ما هنوز هم تمایل داریم که در اتاق نشیمن خود با هم وقت بگذاریم و به جای آتش سوزی در اطراف صفحه های تلویزیون جمع شویم.

تحقیق IAB نشان داد که 93٪ بینندگان از برنامه های مورد علاقه خود در تلویزیون و در شرکت افراد دیگر لذت می برند. مشاهده همزمان ، یعنی تمرین تماشای محتوای ویدئویی با دیگران ، هم در تلویزیون های خطی و هم در تلویزیون وجود دارد. با این حال ، این معیار در CTV بطور قابل توجهی بالاتر است که آن را به یک بستر کارآمد برای فعالیتهای بازاریابی تبدیل می کند. به خصوص برای متخصصان برند ، خبر خوبی است زیرا 45٪ از بینندگان اعتراف کردند که می توانند هنگام مشاهده مشترک نظر خود را در مورد برند تغییر دهند.

در همان مطالعه ، IAB کشف کرد که بیش از دو سوم افراد بیننده توجه متوسط ​​تا کامل را به تبلیغات در CTV اختصاص می دهند. بینندگان نه تنها تبلیغات را از نزدیک تماشا می کنند ، بلکه درمورد آنها نظر می دهند ، محصول را در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها به اشتراک می گذارند و نظرات خود را بیان می کنند. از این رو ، تبلیغات پخش شده در CTV بسیار تأثیرگذارتر از آنالوگهای گران قیمت آنها در تلویزیونهای خطی است.

کانال های مارک

شرکت ها قبلاً سرمایه گذاری زیادی در تلویزیون متصل کرده اند. 97٪ از مشاغل تصمیم گرفتند بودجه بازاریابی را در این رسانه افزایش دهند. علاوه بر این ، کارشناسان پیش بینی می کنند هزینه تبلیغات CTV در سال جاری به 20 میلیارد دلار برسد. گام منطقی بعدی برای برندها باید دستیابی به چشم اندازهای آنها از طریق راحتی کانال CTV خودشان باشد.

راه اندازی یک کانال مارک تجاری در تلویزیون متصل به سود فعالیت های بازاریابی به روشی که در YouTube و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بدست آورده اضافه خواهد شد. این به افزایش آگاهی ، گسترش دسترسی مخاطبان و تعامل با اطلاعات جمعیتی جدید ، به ویژه قطع کننده بند ناف و بند ناف کمک خواهد کرد.

یک کانال در CTV به یک آجر دیگر در دیوار استراتژی ساخت نام تجاری تبدیل می شود ، جایی که هدف اصلی این شرکت فروش محصول یا خدمات خود نیست ، بلکه ارزش را به شکل آموزشی به ارمغان می آورد. یا محتوای سرگرم کننده. علاوه بر این ، آن دسته از مارک هایی که از قبل کانال های YouTube ایجاد کرده اند ، می توانند با انتشار متقابل آنها در CTV ، فیلم های خود را بدون زحمت بالا ببرند.

البته ، برخی از بازاریابان ممکن است ایده راه اندازی یک کانال CTV متعلق به شرکت را مرعوب کنند. با توجه به مشکلات و هزینه های مرتبط با ایجاد یک برنامه و تبلیغ چنین کانال قابل درک است. با این وجود ممکن است با بسترهایی مانند VlogBox که مسئولیت توسعه ، پشتیبانی و کسب درآمد را بر عهده دارند از بخش عمده این مشکلات جلوگیری شود.

تبلیغات CTV: افزایش آگاهی و زمان اولیه

همانطور که تبلیغات CTV مشابه تبلیغات قبلی است ، تفاوت اساسی در کارایی آنها وجود دارد. تعطیلات تجاری سنتی به اندازه کافی در صفحه نمایش مردم بوده است تا بتوانند راهی برای جستجوی تبلیغات آزار دهنده پیدا کنند. به گزارش گاردین ، ​​86٪ بینندگان هنگام تماشای برنامه های دارای تغییر زمان ، از طریق تبلیغات به جلو می روند.

به چند دلیل ، وضعیت در تلویزیون متصل کاملاً متفاوت است. در وهله اول ، تبلیغات CTV در مقایسه با وقفه های تجاری در تلویزیون های سنتی ، فقط شکستگی زمانی را به همراه دارد. ثانیا ، آنها به دکمه Skip مجهز نیستند. ثالثاً ، بینندگان از طریق تایمر شمارش معکوس از مدت زمان تبلیغ مطلع می شوند. و در آخر اینکه ، کاربران در واقع مشکلی ندارند که تبلیغات کوتاه را مرتبط بدانند.

این عوامل در اختیار مشاغلی است که تبلیغات خود را در سیستم عامل CTV قرار می دهند. 98٪ از این تبلیغات به اتمام رسیده است ، که به معنای افزایش آگاهی 15٪ ، مطلوبیت برند 13٪ و قصد خرید 8٪ است.

علاوه بر این ، در CTV شرکت ها می توانند پیام های مارک تجاری خود را در ساعات اولیه تحویل دهند. 22٪ از درخواست های تبلیغاتی روزانه برای CTV بین 8 تا 11 شب انجام می شود. این گرایش یک بار دیگر ثابت می کند که کاربران از برنامه های اصلی شبکه برای مصرف محتوا در CTV در ساعات اوج تبلیغات چشم پوشی می کنند.

دانستن بیننده بودن

تعامل با مخاطبان مرتبط تمایز بارز دیگری بین CTV و تلویزیون خطی است. مورد اول توانایی های شامل مخاطبان هدف را تا آخرین جزئیات ارائه می دهد. مارک ها به لطف داده های شخص اول و سوم قادر به تعامل با خاص ترین کاربران هستند. همچنین ، آنها می توانند با استفاده از خلاقیت های جذاب دستگاه دوستانه ، تبلیغات تجاری بسیار شخصی را به مشتری خود ارائه دهند.

برای ادامه مکالمه آغاز شده در تلویزیون متصل ، مشاغل از بازاریابی میان دستگاهی استفاده می کنند که در تبلیغات عمده CTV موجود است. این یک ویژگی کاملاً مفید است که باید بخاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون ، بینندگان اغلب وقت خود را در شبکه های اجتماعی یا مرورگرهای وب می گذرانند. فعالیت های مورد علاقه آنها شامل بحث در مورد نمایش با دوستانشان در پیام رسان ها ، جستجوی اطلاعات مربوط به بازیگران و خدمه ، بررسی بررسی ها یا به اشتراک گذاری تبلیغات مشاهده شده در شبکه های اجتماعی است.

CTV در میان فاصله های اجتماعی

ابتدا افراد را مجبور به قفل شدن می کند و سپس اقدامات اجتماعی بی سابقه ای را در نحوه مصرف محتوای بینندگان تحت تأثیر قرار می دهد. این باعث شد CTV حتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بر اساس این گزارش نیلسن ، زمان تماشای CTV جمعی از 2.7 میلیارد ساعت در 2 مارس به 3.9 میلیارد ساعت از 23 مارس افزایش یافته است. قابل توجه است ، ساعت تماشای محتوای اتاق نشیمن بیشترین افزایش را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش میزان همکاری است -بررسی 64.1٪ تا پایان ماه مارس.

نشانگر آن است که پس از رفع محدودیتهای قفل ، تعداد این ساعات تقریباً یکسان باقی مانده است. بنابراین ، در آغاز ماه مه ، زمان مشاهده CTV به 3.5 میلیارد ساعت بالغ شد که نشان دهنده افزایش 81 درصدی سال به سال است.

بررسی اخیر دیگری نشان می دهد که 35٪ از مصرف کنندگان در ایالات متحده از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 یکی از سرویسهای پخش جریانی را پشتیبانی کرده اند و 79٪ قصد ادامه استفاده دارند چنین خدماتی علاوه بر این ، 44 درصد بینندگان قصد دارند هزینه های اشتراک پولی خدمات تلویزیون را کاهش دهند در حالی که 42 درصد هزینه های تلویزیون کابلی را به طور کامل متوقف می کنند.

مارک های بزرگ در CTV

در حالی که از سایر فعالیت های تجاری سازی سنتی با استادیوم های بسته و مسابقات لغو شده محروم هستند ، شرکت ها به سرعت فرصت های فراوانی را که به دست می آورند ، درک می کنند رشد CTV. رهبران بازاریابی در Kraft Heinz ، MolsonCoors و L’Oréal در مورد چگونگی تعامل آنها با مخاطبان در تلویزیون متصل اظهار نظر کردند تا “بدون هرگونه محدودیت و محدودیت” هر کجا مصرف کننده را در هر رسانه ای که انتخاب کند به طور روان دنبال کنند. ” از مزایای اصلی مارک ها می توان به انعطاف پذیری ، روان بودن و افزایش فرصت ها اشاره کرد.

هنگام صحبت در مورد اهمیت CTV ، شنان رید ، معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس رسانه در L’Oréal تأکید کرد که لزوماً هدف فقط دنبال کردن نتایج مانند ROAS نیست. یا ROI که مستقیماً منجر به فروش می شود. “ما باید ارزش و هدف استفاده از CTV را در وهله اول به خاطر بسپاریم و انتساب آن قطعه مهمی است.”

بخش مهم دیگری در ساخت نام تجاری شامل شرکتهایی است که به دلیل بحرانهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا ویروس ، مشتریانی را که ظرفیت کاهش پرداخت دارند را ترک نمی کنند. رید توضیح داد که حتی اگر بخش بزرگی از بینندگان در این مرحله نمی توانند به خود اجازه دهند مشتری مصرف کننده برند باشند ، اما حفظ روابط تا زمانی که نتوانند روی پای خود بنشینند ضروری است.

در همان زمان ، مارک ها اعتراف کردند که CTV را به عنوان جایگزینی برای تلویزیون خطی درک نمی کنند زیرا هنوز هم یک نیروی محرکه قوی در تجارت آنها است. تلویزیون متصل بیشتر به تجارت کمک می کند تا فعالیت های بازاریابی خود را به ویژه در بحران بهداشت جهانی و اقتصادی گسترش دهد.

آماده سازی

انتقال یک پیام مارک تجاری واضح و قانع کننده به مخاطبان مناسب در یک محیط با سر و صدای مداوم رسانه ها به یک وظیفه طاقت فرسا تبدیل می شود.

با این وجود ، بخش عمده ای از مشکلات ممکن است با استفاده از تلویزیون متصل به عنوان یک بستر بازاریابی و مارک تجاری کاهش یابد. این رسانه به دلیل افزایش تعداد قطع کننده های بند ناف و همچنین قوانین فاصله اجتماعی ناشی از همه گیری ، به سرعت در حال شتاب گرفتن است.

شرکت ها با اجرای تبلیغات خود در CTV با آمارهای جمعیتی جدید درگیر می شوند ، به اسلات های تبلیغات اولیه دسترسی پیدا می کنند و آگاهی از برند را افزایش می دهند. به نوبه خود ، یک کانال متعلق به یک شرکت در تلویزیون متصل ، بستر دیگری را برای ادامه ارتباط با مخاطبان خود بدون هیچ هزینه اضافی به مشاغل ارائه می دهد.