چگونه COVID-19 بر فرهنگ و رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد: 9 مارس

توسط تیم های برنامه ریزی برند و روابط عمومی/اجتماعی C-K

از آنجایی که C-Kers و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان از خانه برای کمک به #FlattentheCurve کار می‌کنند، ما اخبار و اطلاعات مربوط به همه‌گیری COVID-19 را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا به مشتریان خود کمک کنیم این زمان‌های بی‌سابقه و نامطمئن را به‌طور استراتژیک طی کنند.

هر هفته، برخی از روندهای رفتاری کلیدی مصرف‌کننده را که در حال شکل‌گیری هستند، به اشتراک می‌گذاریم تا تأثیر کووید-19 بر کسب‌وکارها را بهتر درک کنیم و بهترین راه را برای برندها هموار کنیم.

هفته 9 تا 13 مارس

ترس های COVID-19 ویروسی می شوند

ترس از اعداد

81 درصد از آمریکایی ها می گویند که نگران COVID-19 هستند

  • بزرگترین ترس در سواحل (ایالت واشنگتن، کالیفرنیا و نیویورک) است.
  • زنان کمی بیشتر از مردان نگران هستند.
  • والدین دو برابر بیشتر از غیر والدین نگران هستند (47٪ در مقابل 29٪).
  • Gen Xers و Baby Boomers بیشتر از Millennials نگران هستند.

COVID-19 بیشترین بحث در مورد موضوع در رسانه های اجتماعی

  • هشتگ‌های پرطرفدار مرتبط با COVID-19 عبارتند از: #Coronapocalypse، #National Emergency، #Corona Outbreak، #Coronavirus Pandemic، #COVID19
  • ایموجی های برتر مرتبط با COVID-19 در ماه گذشته: ?????
  • در 11 مارس 2020، 20 میلیون مورد از شرایط مرتبط با COVID-19 در مقابل 2 میلیون ذکر لغو NBA وجود داشت.

Hunkering Down در خانه

“اتاق ناهارخوری اکنون میز من است، مادر، و من اکنون برای رفتن به مدرسه به یک کامپیوتر نیاز دارم.” – دانش آموز ۶ ساله مدرسه ابتدایی شیکاگو

آماده سازی به جریان اصلی می رود

احتکار، ذخیره کردن، فرار – همه صفات زمانی که با «پیش‌سازهای افراطی» مرتبط می‌شد، اکنون به جریان اصلی تبدیل شده‌اند.

  • غذای خشک شده یخ زده: غذاهای کمپینگ/غذاهای اضطراری اکنون برای ماه ها سفارش داده می شوند. Oregon Freeze Dried، پیشرو در مواد غذایی خشک، به تازگی فروش سالانه خود را در ماه فوریه 100 درصد افزایش داده است. یکی دیگر از رهبران مواد غذایی خشک شده منجمد، Mountain House، به طور موقت وب سایت خود را برای مقابله با تقاضای سرسام آور در ماه مارس تعطیل کرد.
  • خرید وحشتناک: کمبود دستمال توالت همراه با ضدعفونی کننده دست، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و کالاهای خشک همه در حال فروخته شدن هستند.

سفر کردن یا نرفتن؟

  • جوانان از پروازهای ارزان قیمت هواپیمایی استفاده می کنند
    • زمانی که با شوهرم از ژاپن برگشتم، شرکت‌های ما ما را مجبور کردند به مدت سه هفته از راه دور کار کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم با هواپیما از هاوایی کار کنیم.» مصرف کننده هزاره کالیفرنیا
  • همه نمی خواهند در خانه بنشینند: تجارت هواپیما برای سفرهای جاده ای.
  • فضای بیرونی عالی یکی دیگر از راه های فرار عالی از هرج و مرج ویروس کرونا است.
  • در حالی که سفرهای کاری، چه بین‌المللی و چه داخلی، به شدت متوقف می‌شود، برخی فرصت‌طلبان از روزهای بد بهترین استفاده را می‌کنند.
  • سفرهای تجاری محدود شده است: اکثر شرکت ها برای کوتاه مدت همه سفرهای تجاری را ممنوع کرده اند و از کارمندان می خواهند برنامه های سفر شخصی خود را به دفاتر منابع انسانی خود گزارش دهند.
  • 67 درصد از مسافران تجاری مکرر سفرهای برنامه ریزی شده خود را در 60 روز آینده لغو کردند و انتظار می رود با محدودیت های اخیر سفر که توسط دولت ایالات متحده در چند روز اخیر اعلام شده است، این تعداد بیشتر باشد. (کرونا و وضعیت مصرف کننده ایالات متحده)
  • دور نگه دارید: در تلاش برای جلوگیری از شیوع COVID-19، ایالات متحده، لهستان و دانمارک به طور موقت مرزهای خود را به روی مسافران خارجی می‌بندند و انتظار می‌رود بیشتر هم همین کار را انجام دهند.

سرگرمی لغو شده است

ممنوعیت تجمعات گروهی بزرگ منجر به لغو دومینویی رویدادهای اجتماعی و فرهنگی در سراسر ایالات متحده شده است.

  • رویدادهای ورزشی، نمایش‌های برادوی، مؤسسات فرهنگی و کنسرت‌ها همگی تعطیل شدند. برنامه های تلویزیونی آخر شب هیچ مخاطبی ندارند. ما برای کاهش تنش‌ها چیزهای حواس‌پرتی کمی داریم که ما را حتی بیشتر منزوی می‌کند. مردم اکنون در این فکر هستند که برای چه چیزی تشویق کنند.
  • با افزایش تقاضای فاصله‌گذاری اجتماعی، فرهنگ لغو به شدت ضربه می‌زند: تشدید پارانویا و نگرانی‌ها در مورد “صاف کردن منحنی” باعث می‌شود مردم از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های سینما و حمل‌ونقل عمومی دوری کنند. حتی عروسی ها و دیگر رویدادهای مهم زندگی با اختلال مواجه می شوند.
  • “صندوق های دریافتی مردم اکنون فقط لغو، لغو، لغو است.” – کریستین بانتا، برنامه ریز رویداد، لس آنجلس
  • بیگانه هراسی، به ویژه نسبت به فرهنگ های آسیایی، با تلاش مصرف کنندگان برای اجتناب از بیماری در حال افزایش است. «با گسترش ویروس کرونا از چین به سایر کشورها، تبعیض ضد آسیایی از نزدیک دنبال شد و در کاهش فروش در رستوران های چینی، تقریباً متروکه، آشکار شد. محله‌های محله چینی‌ها و قلدری نژادپرستانه علیه مردمی که تصور می‌شود چینی هستند.»

بهداشت در دنده بالا