چگونه هانیول از محصولات هوش مصنوعی گوگل استفاده می کند

شرکت های صنعتی نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند، چه هواپیماهایی که پرواز می کنیم، چه دستگاه های پزشکی که استفاده می کنیم و چه حسگرهایی که تهویه مطبوع دفاتر ما را مدیریت می کنند. اما کمبود استعداد و شکاف مهارتی در بخش صنعت وجود دارد که می تواند به زودی چالش های بزرگی را برای مشاغل و اقتصادهای سراسر جهان ایجاد کند.

با توجه به اینکه یک نسل کامل از کارگران بازنشسته می شوند و “در بسیاری از موارد” کسی پشت سر آنها نمی آید، شرکت های صنعتی تحت فشار فوق العاده ای قرار دارند. آنها می پرسند چگونه می توانند همان سطح تخصص را با استعداد فعلی خود حفظ کنند و به دنبال بهترین ابزار برای انجام کار و انتقال دانش بین نسل ها هستند. این برای حفظ سیستم های صنعتی (و جهان در کل) هر روز ضروری است.

وارد هانیول شوید. شریک قدیمی صنعتی و رهبر فناوری در بخش صنعتی در حال همکاری با Google Cloud برای کمک بیشتر به حل کمبود مهارت و نیروی کار است. هانی‌ول با Vertex AI به دارایی‌های صنعتی کمک می‌کند سخت‌تر کار کنند، مردم هوشمندتر کار کنند و فرآیندها کارآمدتر اجرا شوند. همانطور که Suresh Venkatarayalu، مدیر ارشد فناوری Honeywell و رئیس شرکت Honeywell Connected Enterprise می گوید، «ما در حال حرکت از اتوماسیون به سمت خودمختاری هستیم. هدف ما تجهیز شرکت‌ها به عوامل هوش مصنوعی است که در زمان واقعی به کارگران در طبقات کارخانه و در میدان کمک می‌کنند. با اجرای هوش مصنوعی هم در فضای ابری و هم در لبه، ما مطمئن می شویم که سیستم ها هوشمندتر و کارآمدتر کار می کنند.

عوامل هوش مصنوعی صنعتی که مانند «مربیان» در محل کار عمل می کنند

برای سال‌ها، Honeywell داده‌های صنعتی را از طریق Honeywell Forge جمع‌آوری می‌کند، یک پلت‌فرم دیجیتالی که از طرح‌ها، کتابچه‌های راهنما و عملکرد واقعی پایه نصب جهانی Honeywell (مانند نحوه رفتار محصولات در محیط‌های مختلف، جایی که مشکلات وجود دارد، استفاده می‌کند). رخ داده است، و نحوه حل آنها). اکنون، هانی‌ول از Vertex AI و مدل‌های زبان بزرگ Google (LLM) برای ساخت عوامل هوش مصنوعی، مانند «مربیان» در محل کار، استفاده می‌کند که این مجموعه داده‌ها را در دسترس‌تر و درک آن آسان‌تر می‌کند.

این ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی همچنین به خودکارسازی وظایف مهندسان، کارگران انبار و تکنسین ها برای Honeywell و مشتریانش کمک می کند. به عنوان مثال، عوامل هوش مصنوعی می‌توانند تجهیزات را عیب‌یابی کنند، بهبودهای طراحی را پیشنهاد کنند، و بینش‌های نگهداری پیشگیرانه را ارائه دهند، مانند «این واحد دیشب چگونه عمل کرد؟» یا «چرا سیستم من این صدا را تولید می‌کند؟»

ابزارهای هوش مصنوعی Edge برای کمک به دستگاه ها برای نظارت و پردازش داده ها

دستگاه های Honeywell در سراسر جهان در طیف وسیعی از تنظیمات – از مراکز داده گرفته تا بیمارستان ها تا پالایشگاه ها و انبارها استفاده می شوند. دسترسی به اینترنت اغلب می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص در مکان های دور. برای حل این مشکل، Honeywell در حال بررسی نحوه استفاده از Gemini Nano برای ارائه خدمات هوش مصنوعی در لبه شبکه است – دقیقاً بر روی دستگاه‌هایی مانند اسکنرها، حسگرها و کنترل‌کننده‌ها – تا بتوانند به طور مستقل عمل کنند، حتی زمانی که نیستند. به اینترنت متصل است.

قابلیت‌های چندوجهی Gemini درک متن، کد، تصاویر، ویدیوها و صدا را امکان‌پذیر می‌سازد و به دستگاه‌های Honeywell اجازه می‌دهد انواع مختلف داده، از اسکن تا گردش کار هدایت‌شده مبتنی بر صدا را پردازش کنند.

هانی ول با عوامل مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل به پر کردن شکاف مهارت ها و تضمین آینده بخش صنعتی کمک می کند. اولین راه حل های ساخته شده با Google Cloud AI در سال 2025 در دسترس مشتریان Honeywell خواهد بود. می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و به روز رسانی های آینده را در وب سایت ما مشاهده کنید.

Source link