استخدام یک شرکت سئو: 11 دلیل برای سرمایه گذاری

درک بهینه سازی برای موتورهای جستجو می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا بیش از 200 عامل رتبه بندی بر قرارگیری سایت شما در SERP ها تأثیر می گذارد، الگوریتم های به روز شده مکرر و رقبای ظاهراً در صدر رتبه بندی ها قرار دارند.

اما برای کسب و کارها بسیار مهم است که سئو را به درستی انجام دهند. دیده شدن جستجو ارتباط نزدیکی با ترافیک وب سایت، نرخ کلیک و تبدیل دارد که می تواند نتیجه شما را بالا ببرد. هنگامی که یک شرکت سئو را استخدام می کنید، از پشتیبانی یک تیم با تجربه برخوردار هستید که می تواند شما را در یک چشم انداز جستجوی بسیار پیچیده هدایت کند.

اگر مطمئن نیستید که این گام بعدی را بردارید، می‌دانم. استخدام یک آژانس سئو یک تصمیم بزرگ است. با این حال، یک شریک آژانس باتجربه می‌تواند عوامل مختلفی را که بر جایی که در نتایج جستجو قرار می‌گیرید و میزان ارتباط شما با مخاطبان هدفتان تأثیر می‌گذارد، مدیریت کند.

بیایید ببینیم که چگونه این نوع مشارکت می تواند از رشد کسب و کار شما حمایت کند و سرمایه گذاری در سئو را در دراز مدت بیش از ارزش آن داشته باشد.

1. شما از تخصص صنعت بهره مند خواهید شد

در حالی که بهترین روش‌های سئو وجود دارد که هر کسب‌وکاری باید آن‌ها را اجرا کند، زمانی که استراتژی خود را متناسب با جایگاه خود تنظیم کنید، نتایج بهینه را دریافت خواهید کرد. شما به یک رویکرد خاص صنعت نیاز دارید، چه در حال ارائه SaaS به مشاغل، راه اندازی یک فروشگاه لباس آنلاین، تبلیغ رستوران برای مشتریان محلی، یا مدیریت سایت های چند زبانه برای دستیابی به مخاطبان جهانی باشید.

گوگل همچنین الزامات سختگیرانه‌ای برای صنایع خاصی دارد، بنابراین وب‌سایت‌هایی که موضوعات مالی یا سلامتی را منتشر می‌کنند به استراتژی‌های محتوای متفاوتی نسبت به خدمات محوطه‌سازی یا مکانیک خودرو نیاز دارند.

آژانس های سئو با تخصص در عمودی شما قبلاً بینش های ارزشمندی را به دست آورده اند و می توانند به شما کمک کنند تا زودتر پیشرفت کنید. آنها با کلمات کلیدی رایج در صنعت، استراتژی های رقبای با رتبه برتر و سایت های معتبر برای نزدیک شدن به بک لینک آشنا هستند. هنگامی که یک شرکت سئو را استخدام می کنید، لیست مشتریان را برای تایید سابقه آنها بخواهید. این شما را از اخراج یک آژانس بد بعداً وقتی آنها اندازه گیری نمی کنند نجات می دهد.

2. شاهد افزایش درآمد خواهید بود

هزینه های زیادی در استراتژی سئو وجود دارد، اما با گذشت زمان، یک کمپین به خوبی اجرا شده با جذب بازدیدکنندگانی که تبدیل می شوند، نتیجه می دهد. Moz پیشنهاد می‌کند که شرکت‌های تجارت الکترونیک متوسط ​​به ازای هر دلار سئو سرمایه‌گذاری شده، بازده ۲.۷۵ دلاری را می‌بینند، اما بازگشت سرمایه (ROI) به عواملی مانند رقابت‌پذیری جایگاه شما، میزان کاری که باید انجام دهید تا وب‌سایت خود را به استانداردهای سئو ارتقا دهید بستگی دارد. ، و وسعت استراتژی شما.

یک آژانس می تواند با ارزیابی عملکرد فعلی سایت و اولویت بندی تاثیرگذارترین تاکتیک ها، ROI بهینه سازی موتور جستجو را به حداکثر برساند. هنگامی که قطعات در جای خود قرار گرفتند، یک اثر دومینویی از نتایج را خواهید دید:

  1. موتورهای جستجو سایت شما را بهتر می خزند.
  2. دید و رتبه شما بهبود می یابد.
  3. ترافیک بیشتری به صفحات وب شما جریان می یابد.
  4. یک تجربه کاربری استثنایی باعث تبدیل و درآمد می شود.

3. راه حل های مبتنی بر داده را دریافت خواهید کرد

در حالی که سئو گاهی اوقات ممکن است مبهم به نظر برسد، آژانس های با تجربه از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده می کنند. این با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود، که شامل یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف گذاری بر اساس داده های حجم جستجو و دشواری مورد انتظار است.

هنگامی که استراتژی شما درست شد، سئوکاران برای ترسیم پیشرفت شما به تجزیه و تحلیل متکی هستند. در حالی که اکثر کسب و کارها اهداف مشابهی دارند – صفحات با رتبه بالا، افزایش ترافیک و تبدیل – برای رسیدن به این اهداف گام های افزایشی نیاز است. وقتی کوتاه بیایید، داده ها می توانند نقاط ضعف استراتژی شما را روشن کنند.

به عنوان مثال، اگر افزایشی در ترافیک مشاهده نمی کنید، ممکن است به نمایش های بیشتر، تعداد بیشتری از کلمات کلیدی رتبه بندی یا ابرداده های بهتر برای ایجاد کلیک نیاز داشته باشید. یکی از مزایای استخدام یک آژانس سئو، دسترسی به کارشناسان مجرب تجزیه و تحلیل است که می توانند بهترین ابزارها و معیارها را برای سنجش عملکرد شما انتخاب کنند. آنها می توانند اعداد را به طور دقیق تفسیر کنند، آنها را در متن قرار دهند و با هدایت داده ها تصمیم بگیرند.

4. از سئوی فنی کمک خواهید گرفت

سئوی فنی تضمین می‌کند که موتورهای جستجو می‌توانند سایت شما را بخزند، محتوا را تفسیر کنند و صفحات را فهرست‌بندی کنند تا Google بتواند آنها را برای درخواست‌های کاربر مناسب نمایش دهد. اطمینان از اینکه سایت شما به آرامی در حال زمزمه کردن است و هیچ مانعی برای خزنده های جستجو وجود ندارد، ضروری است.

برای مقابله با سئوی فنی، به دانش عمیق در مورد نحوه عملکرد یک وب سایت در پشت صحنه نیاز دارید. بسیاری از بازاریابان دوست دارند یک شرکت سئو را استخدام کنند و این جنبه از بهینه سازی موتور جستجو را به متخصصان فناوری بسپارند.

آژانس های سئو معمولاً با انجام ممیزی سیستماتیک سایت شروع می کنند. آنها بهبودهای فنی مورد نیاز برای افزایش دید جستجوی سایت خود را شناسایی می کنند، مانند:

5. یک استراتژی شخصی شده دریافت خواهید کرد

قبل از اینکه بتوانید یک استراتژی سئو موفق بسازید، باید بدانید که در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید. بیشتر بازاریابان می گویند هدف آنها افزایش ترافیک و فروش است، اما هرچه اهداف شما دقیق تر باشد، استراتژی شما دقیق تر خواهد بود.

یک آژانس SEO مشخص می کند که شما در حال حاضر با عملکرد وب سایت خود در چه موقعیتی قرار دارید و در کجا توانایی بهبود دارید. سپس، در هماهنگی با اهداف تجاری خود، می توانید اهداف هدفمند سئو را تعیین کنید: افزایش ترافیک ارگانیک تا درصد معینی، افزایش تعداد کلمات کلیدی رتبه بندی، بهبود زمان صرف شده در صفحه یا تبدیل فروش. اگر یک آژانس سئو استخدام کنید، از یک کمپین سئوی سفارشی سود خواهید برد که کسب و کار شما را به سمت اهدافش سوق می دهد.

6. در زمان صرفه جویی خواهید کرد

هنگامی که یک استراتژی دقیق سئو را ایجاد کردید، وقت آن است که آن را عملی کنید. اما اجرای صحیح هم زمان و هم تخصص می طلبد. وقتی با استخدام یک شرکت سئو کار پشت صحنه را برون سپاری می کنید، می توانید انرژی خود را به سمت رشد سایر جنبه های کسب و کار خود سوق دهید. ممکن است دریابید که زمان خود را بهتر صرف ایجاد شراکت با برند یا بهبود تجربه مشتری در فروشگاه کنید تا تلاش برای ایجاد بک لینک برای وب سایت خود.

یک شرکت سئو از منابع و تخصص تیم بازاریابی داخلی شما پشتیبانی می کند تا بتوانید کارها را کارآمدتر انجام دهید. ممکن است منطقی باشد که خدمات رایج سئو مانند:

  • انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • ایجاد محتوای مفید و با کیفیت بالا
  • بهبود تعداد دامنه های مرجع معتبر.
  • بهبود بهینه سازی روی صفحه، مانند عناوین متا و توضیحات.

7. تجربه کاربری را بهبود خواهید بخشید

علاوه بر افزایش دید و بازدید جستجو، یک مزیت اضافی برای SEO وجود دارد. بسیاری از عواملی که گوگل برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند، سایت شما را کاربرپسندتر می کند. این موارد عبارتند از:

  • محتوای مفید و با کیفیت بالا
  • قالب بندی و صفحه آرایی آسان برای خواندن
  • معماری سایت بصری
  • پیوند داخلی مفید
  • سرعت صفحه و زمان بارگذاری بهینه شده
  • سازگاری با موبایل

این ویژگی ها یک تجربه کاربری ممتاز ایجاد می کند که بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا زمان بیشتری را برای مرور سایت شما صرف کنند. همانطور که آنها را وارد قیف بازاریابی خود می کنید، رضایت و اعتماد ایجاد می کنید و شانس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را افزایش می دهید.

8. از دیگر کانال های بازاریابی خود حمایت خواهید کرد

آژانس های سئو هنگام ایجاد استراتژی های بهینه سازی جستجو، بینش زیادی در مورد مشتریان شما به دست می آورند. آنها عبارات کلیدی را که مخاطبان شما احتمالاً استفاده خواهند کرد و نوع اطلاعاتی که در مراحل مختلف سفر خریدار در مورد آنها کنجکاو هستند، می دانند. می توانید از این اطلاعات برای تقویت سایر استراتژی های بازاریابی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات PPC استفاده کنید. در اینجا به این صورت است:

  • از بینش شریک سئوی خود برای هدف گیری بهتر مخاطبان در سراسر پلتفرم ها استفاده کنید.
  • برند خود را با پیام رسانی منسجم و منسجم در همه کانال ها تقویت کنید.
  • فرآیند تولید محتوای خود را با استفاده مجدد از محتوای SEO وب سایت در کانال های دیگر ساده کنید.
  • از طریق تجربیات وب‌سایت غنی شده، چه از طریق SERP، پلتفرم‌های اجتماعی یا یک خبرنامه ایمیلی، به بازدیدکنندگان ارزش بدهید.
  • با تشویق به همکاری، بازاریابی خود را کارآمدتر کنید.

افزایش ترافیکی که از طریق سئو برای وب سایت خود ایجاد می کنید کانال های دیگر شما را نیز تقویت می کند. می‌توانید اشتراک‌های خبرنامه ایمیلی را با فرم‌های ثبت‌نام در صفحات فرود تبلیغ کنید و با پیوندهایی در وب‌سایت خود، ترافیک را به حساب‌های اجتماعی خود هدایت کنید.

9. حضور آنلاین خود را تقویت خواهید کرد

سئوکاران باتجربه می توانند جزئیاتی را که به کسب و کار شما کمک می کند تا در جستجو دیده شود و مشتریان را به سایت شما جذب کند، بررسی کنند. آژانس های سئو:

  • تصویر بزرگ را ببینید. شما ممکن است یک وب سایت از نظر فنی سالم داشته باشید، اما بدون محتوای خوب، رتبه بالایی نخواهید داشت. یا ممکن است محتوای فوق‌العاده‌ای داشته باشید، اما اگر فایل‌های تصویری بزرگ سرعت سایت شما را کند کنند، رتبه شما کاهش می‌یابد. سئوی شما می تواند موانعی را که صفحات وب شما را در SERP نگه می دارند از بین ببرد.
  • به دنبال مزیت رقابتی باشید. گاهی اوقات، این چیزهای کوچک است. ممکن است کلمات کلیدی در استراتژی محتوای شما وجود نداشته باشد، بک لینک ها فاقد اعتبار هستند، یا ابرداده های بهینه سازی ضعیفی داشته باشید. یک شریک قابل اعتماد سئو می تواند این چین و چروک ها را برطرف کند و به درخشش سایت شما کمک کند.
  • در صفحه اول SERP ها املاک و مستغلات اصلی را هدف قرار دهید. آژانس های سئو ترفندهای تجارت را برای جلب توجه کاربران و تبدیل دیدگاه ها به ترافیک می دانند. آن‌ها می‌توانند به بهینه‌سازی قطعه‌های برجسته، که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک با رتبه برتر ظاهر می‌شوند، کمک کنند، یا داده‌های ساختاریافته را برای بهبود قطعه‌های معمولی با ویدیوها، تصاویر و رتبه‌بندی ستاره‌ها اضافه کنند.

10. شما با رقابت ادامه خواهید داد

رتبه بندی موتورهای جستجو نسبی است – شما باید از رقبا پیشی بگیرید تا در صدر SERP ها قرار بگیرید. آژانس‌های سئو ابزارهایی برای انجام تحلیل‌های رقابتی، مقایسه استراتژی شما با سایت‌های با رتبه برتر دارند. شاید رقیب شما با سرعت بیشتری بک لینک تولید می کند یا موضوعات را به شیوه ای عمیق تر پوشش می دهد. سپس می‌توانید تاکتیک‌های مناسبی را برای بهبود حضور آنلاین خود ایجاد کنید و از آنها پیشی بگیرید.

به علاوه، رتبه‌بندی موتورهای جستجو همیشه در نوسان است، که باعث می‌شود SEO به‌جای سرمایه‌گذاری یکباره، یک فعالیت بازاریابی مداوم باشد. آژانس شما می‌تواند به وب‌سایت‌هایی که در رتبه‌بندی افت می‌کنند – ایجاد فرصت‌هایی برای کسب‌وکار شما – یا رقبای جدیدی که از SERP‌هایی که کسب‌وکار شما ممکن است مجبور به دفع آن‌ها هستند، بالا بروند، نگاه کند.

11. شما در صدر روندها و به روز رسانی های سئو باقی خواهید ماند

یکی از چیزهایی که در مورد موتورهای جستجو مسلم است این است که معیارهای آنها دائما در حال تغییر است. گوگل به طور منظم الگوریتم‌ها را تنظیم می‌کند تا سایت‌های با کیفیت پایین یا هرزنامه را فیلتر کند و دقیق‌ترین نتایج را برای درخواست‌هایشان به کاربران ارائه دهد.

بیشتر اوقات، موتورهای جستجو تغییرات جزئی الگوریتم را انجام می دهند، اما گاهی اوقات، به روز رسانی های اصلی اصلی را معرفی می کنند که به طور چشمگیری بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد. یک آژانس متخصص در سئو حتی از کوچکترین تغییرات نیز در صدر قرار می گیرد. آن‌ها هنگام نظارت بر سایت‌های مشتریان، اثرات تنظیمات ظریف الگوریتم را خواهند دید، حتی اگر گوگل آن‌ها را اعلام نکرده باشد.

شریکی که روز به روز در پیچیدگی های موتورهای جستجو غوطه ور است – بر خلاف شریکی که SEO را به عنوان یک سرویس اضافی ارائه می دهد – می تواند به سرعت روندها را ارزیابی کرده و به آنها پاسخ دهد و به سایت شما کمک کند تا در رتبه بندی رقابتی بماند.

با استخدام آژانس سئوی مناسب به موفقیت بلندمدت برسید

اگر متقاعد شده اید که اکنون زمان شراکت با یک شرکت SEO است، پیدا کردن یک شریک مناسب بسیار مهم است. بسیاری از آژانس ها بدون پیگیری واقعی، برنده های سریع را وعده می دهند. آنچه می توانید از یک آژانس بزرگ انتظار داشته باشید، ارتباط شفاف، فرآیند قدرتمند و شفاف، مسئولیت پذیری و مشارکت است. در Victorious، این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داریم ارائه دهیم.

برای دریافت یک مشاوره رایگان تماس بگیرید تا بدانید که چگونه تیم سئوکاران باتجربه ما می توانند به شما در رسیدن به اهداف و دستیابی به موفقیت بلند مدت کمک کنند.

Source link