روش های زیادی برای ارتقاء تجارت شما به صورت آنلاین ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی ایمیل وجود دارد. اما حتی با وجود همه گزینه های موجود ، تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) هنوز هم برای بسیاری از مشاغل انتخابی اصلی است. این تعجب آور نیست ، زیرا هنوز مثل همیشه مؤثر است.
مثل همیشه مؤثر – و به همان اندازه کار مثل همیشه برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق و بهینه سازی آنها تا جایی که آنها در حال رانندگی مقدار قابل توجهی از درآمد هستند ، زمان و تلاش زیادی می برد. به همین دلیل ممکن است به دنبال استخدام یک آژانس PPC باشید تا در بار کار به شما کمک کند.
سوال این است که ، چگونه می دانید در یک مشارکت آژانس PPC به دنبال چه چیزی باشید؟ این سوالی است که در این صفحه به آن پاسخ خواهیم داد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با بیش از هشت سؤال که در هنگام بررسی آژانس ، از جمله: از جمله:
- آیا آنها قیمت گذاری مقرون به صرفه را ارائه می دهند؟
- آیا آنها تجربه زیادی دارند؟
- آیا آنها میزان حفظ مشتری بالایی دارند؟
- آیا آنها خدمات قابل تنظیم ارائه می دهند؟
- آیا آنها بازاریابی داده محور را در اولویت قرار می دهند؟
- آیا آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند؟
- آیا آنها با صنعت شما آشنا هستند؟
- آیا آنها بررسی های خوبی دارند؟
می توانید در مورد استخدام یک آژانس PPC در صفحه بیشتر اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما هم می توانید در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید، در هفته درآمد ، برای دریافت نکات بیشتر بازاریابی که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود!
1. آیا آنها قیمت گذاری مقرون به صرفه را ارائه می دهند؟
یکی از اولین خصوصیاتی که باید در یک مشارکت آژانس PPC به دنبال آن باشید ، قیمت گذاری مقرون به صرفه است. اگر آژانس خارج از بودجه شما است ، بدیهی است که شما نباید وقت خود را در نظر بگیرید تا بیشتر آنها را در نظر بگیرید. شما باید یک آژانس مقرون به صرفه را انتخاب کنید.
توجه کنید که ما از کلمه “مقرون به صرفه” استفاده می کنیم ، نه “ارزان”. اگر یک آژانس مبلغ کم هزینه ای را هزینه کند ، احتمالاً به این معنی است که آنها یک آژانس خیلی خوب نیستند – شما هنگام ارائه خدمات PPC ، آنچه را می پردازید دریافت می کنید. بهترین دوره یافتن چیزی با قیمت گذاری میان رده است.
2. آیا آنها تجربه زیادی دارند؟
بخشی از فایده همکاری با یک آژانس این است که آنها سطح تخصصی را که ممکن است به تنهایی نداشته باشید به ارمغان می آورند. اما این فقط در مورد آژانس هایی که تجربه قابل توجهی دارند صادق است. اگر آژانس منتخب شما فقط چند سال است که وجود دارد ، ممکن است آنها به همان اندازه که دوست دارید تخصص PPC نداشته باشند.
خوشبختانه ، آژانس های زیادی در آنجا وجود دارند که سالها (یا حتی دهه ها) وجود دارد ، با سابقه اثبات شده نتایج برای مشتریان گذشته. اگر می خواهید احساس اطمینان کنید که آنها دقیقاً می دانند چه کاری انجام می دهند ، این نوع آژانس است که باید با آنها شریک شوید.
3. آیا آنها میزان حفظ مشتری بالایی دارند؟
فرض کنید شما در نظر دارید که یک آژانس PPC را استخدام کنید ، و همه چیز در مورد آژانس بسیار عالی به نظر می رسد – اما بعد می فهمید که هر مشتری که بعد از یک ماه از آنها خارج شده است. این احتمالاً نظر شما را تغییر می دهد ، اینطور نیست؟ نرخ حفظ مشتری پایین یکی از بزرگترین پرچم های قرمز آژانس PPC است.
آنچه شما می خواهید آژانس است که کار بسیار خوبی را برای مدت طولانی انجام می دهد. این نشان می دهد که مشتریان آنها از خدمات خود راضی هستند ، این نشان می دهد که شما نیز احتمالاً خواهید بود. این یک تجربه جالب نیست که فقط پس از شروع کار ، آژانس ها را فقط مدت کوتاهی تغییر دهید.
4. آیا آنها خدمات قابل تنظیم ارائه می دهند؟
برش های کوکی اگر کوکی درست می کنید عالی هستند. آنها قاطع هستند نه با این حال ، اگر به دنبال استخدام یک آژانس PPC هستید ، عالی است. اگر آژانس خدمات برش کوکی را ارائه دهد ، با استفاده از استراتژی دقیقاً در هر مشتری ، این یک نشانه بد است. این بدان معناست که آنها نیازهای منحصر به فرد هر مشتری را در نظر نمی گیرند.
شما می خواهید آژانس پیدا کنید که خدمات آنها را برای شما سفارشی کند. یک آژانس در این گروه با ارزیابی مخاطبان ، بودجه و سایر نیازهای خاص خود برای تعیین بهترین رویکرد در مورد استراتژی PPC خود ، مشارکت شما را آغاز می کند. آنها سپس این استراتژی را برای شما عملی می کنند.
5. آیا آنها بازاریابی داده محور را در اولویت قرار می دهند؟
تمام بهترین کمپین های بازاریابی به داده ها متکی هستند. با ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مانند کلیک از طریق نرخ (CTR) وت میزان تبدیل، شما می توانید تعیین کنید که کدام کمپین های تبلیغاتی بیشترین موفقیت را مشاهده می کنند ، و چگونه می توان نتیجه های کمتری را برای دستیابی به نتایج بهتر بهبود بخشید.
اما این تنها در صورتی ممکن است که داده ها را در وهله اول ارزیابی کنید ، که برخی از آژانس ها این کار را نمی کنند. این یکی از بزرگترین پرچم های قرمز آژانس PPC است. شما باید آژانس را پیدا کنید که خدمات PPC خود را به داده ها وابسته باشد ، زیرا بدون آن ، کمپین های شما واقعاً در طول زمان شاهد بهبودی نخواهند بود.
6. آیا آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند؟
یکی دیگر از کیفیت های ضروری در یک آژانس شفافیت است. یعنی آژانس شما که با آن شریک هستید باید در مورد هر کاری که برای استراتژی PPC شما انجام می دهد با شما بسیار باز باشد. در حالت ایده آل ، آنها گزارش های منظم را در مورد بهینه سازی هایی که انجام می دهند و نتایج آن بهینه سازی ها را برای شما ارسال می کنند.
متأسفانه ، بسیاری از آژانس ها تصمیم می گیرند که مشتری های خود را در تاریکی در مورد جزئیات آنچه انجام می دهند ، در تاریکی نگه دارند. با یکی از این آژانس ها ، شما باید فقط به کورکورانه اعتماد کنید تا نتایج PPC خود را بدست آورید ، که می تواند استرس زا باشد. این جالب نیست ، بنابراین سعی کنید یک آژانس شفاف پیدا کنید.
7. آیا آنها با صنعت شما آشنا هستند؟
تصور کنید که در حال بازدید از یک کشور جدید هستید و می خواهید یک راهنما را همراهی کنید. آیا کسی را که هیچ آگاهی از فرهنگ یا زبان ندارد ، می آورید؟ یا آیا کسی را که از نزدیک با کشوری که بازدید می کنید آشنا است ، همراه می کنید؟ احتمالاً مورد دوم.
با یک آژانس PPC هم همینطور است. نیازهای تبلیغاتی منحصر به فرد شما به صنعت شما بستگی دارد ، بنابراین شما می خواهید کسی که تجربه کار در آن صنعت را داشته باشد. اگر آژانس شما چیزی در مورد زمینه شما نمی داند ، آنها نمی توانند به شما کمک کنند. اما تجربه صنعت منجر به خدمات با کیفیت بالاتر می شود.
8. آیا آنها بررسی های خوبی دارند؟
نکته نهایی که باید هنگام استخدام آژانس PPC به دنبال آن باشید ، بررسی های مثبت است. بررسی ها یکی از قابل اطمینان ترین راه ها برای تأیید کیفیت آژانس است. هر آژانس در مورد خود چیزهای خوبی خواهد گفت ، اما سوال این است که آنها را انجام دهید مشتری چیزهای خوبی در مورد آنها می گویید؟
مشتریان هیچ انگیزه ای برای ارتقاء آژانس ندارند ، بنابراین می توانید به آنچه می گویند اعتماد کنید. به همین دلیل ، حتماً برخی از بررسی ها و توصیفات را برای هر آژانس مورد نظر خود در نظر بگیرید. اگر بررسی های منفی زیادی وجود داشته باشد ، ممکن است از آن آژانس عبور کنید. اما اگر بررسی ها اکثراً مثبت باشند ، این نشانه خوبی است.
WebFX – مشارکت بهینه آژانس PPC برای تجارت شما
اگر می خواهید یک آژانس معتبر ، با تجربه و قابل اعتماد PPC را پیدا کنید تا با آنها شریک شوید ، بیشتر از WebFX نگاه نکنید. ما بیش از 29 سال تجربه رانندگی برای مشتریان خود را از طریق تبلیغات داریم و می توانیم همین کار را برای تجارت شما انجام دهیم.
وقتی با ما برای ما شریک هستید خدمات PPC، شما در مورد همه چیز از ساختمان کمک خواهید کرد صفحات فرود برای تنظیم پیشنهادات PPC برای نظارت بر نتایج کمپین. ما همچنین به شما یک نماینده حساب اختصاصی اختصاص خواهیم داد تا شما را در مورد هر کاری که برای تجارت شما انجام می دهیم در حلقه نگه دارید.
علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا با ما آنلاین تماس بگیرید امروز