نحوه استخدام آژانس بازاریابی ایمیل

آیا به دنبال یک تکنیک بازاریابی برای کمک به شما در ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط پایدار هستید؟ بازاریابی ایمیل دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید این یک روش مؤثر برای به دست آوردن و پرورش سربهای واجد شرایط و تولید نتایج قابل اندازه گیری و قابل ردیابی است.

استخدام یک آژانس بازاریابی ایمیل ، تجربه و تخصص را برای توسعه ، اجرای و مدیریت کمپین های شما برای ارائه بازده بالا به ارمغان می آورد. مطمئن نیستید که با استخدام یک شرکت بازاریابی ایمیل از کجا شروع کنید؟ این صفحه همه چیز را شامل می شود که چرا شما باید یک آژانس را در مراحل انجام این کار استخدام کنید.

چرا یک آژانس بازاریابی ایمیل استخدام می کنید؟

در شرکت بازاریابی ایمیل خدمات مشاوره یا مدیریتی حرفه ای را برای هدایت نتایج برای تجارت خود فراهم می کند. آنها مسئول ایجاد کمپین ها و انجام فعالیت های مختلف بازاریابی ایمیل از جمله ساختمان لیست ، تقسیم بندی ، مدیریت ، طراحی ایمیل ، نوشتن کپی و آزمایش خط موضوع هستند.

بازاریابی مؤثر از طریق ایمیل ، مشاغل را ملزم به سرمایه گذاری در زمان ، تخصص و منابع برای دستیابی به مشتریان بالقوه و هدایت تبدیل ها می کند. برون سپاری بازاریابی ایمیل مقرون به صرفه است و شما را در مدیریت یک تیم داخلی که به نیازهای بازاریابی ایمیل شما اختصاص داده شده است ، شما را نجات می دهد.

ممکن است وقت آن باشد که اگر هر یک از معیارهای زیر در حال حاضر برای تجارت شما اعمال شود ، یک آژانس بازاریابی ایمیل استخدام کنید:

  • شما می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید و انرژی خود را بر روی فرآیندهای تجاری با بازده بالا متمرکز کنید
  • شما به دنبال بدست آوردن سربهای واجد شرایط هستید که می توانند به فروش تبدیل شوند
  • شما می خواهید از استانداردهای صنعت ، مقررات مربوط به انطباق و بهترین روشها برای بازاریابی ایمیل پیروی کنید
  • شما برای ایجاد کمپین های مؤثر که با نیاز مخاطبان خود مطابقت داشته باشد ، به راهنمایی های حرفه ای نیاز دارید
  • شما به دنبال صرفه جویی در هزینه های مرتبط با حقوق ، نرم افزار و ابزارها و فناوری های بازاریابی ایمیل اضافی هستید
  • شما به دنبال انعطاف پذیری و مقیاس پذیری در سطح خدمات برای مطابقت با فصول مختلف ، نیازهای تجاری و نیازهای کمپین هستید
  • شما می خواهید برای بهبود استراتژی های خود و به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری خود ، از تخصص حرفه ای و فناوری بازاریابی ایمیل بریده استفاده کنید (ROI)
نحوه استخدام آژانس بازاریابی ایمیل

مراحل استخدام آژانس بازاریابی ایمیل چیست؟

هنگام استخدام آژانس بازاریابی ایمیل مناسب برای تجارت خود ، باید چند عامل مهم را در نظر بگیرید:

  1. خدمات آژانس را ارزیابی کنید
  2. نمونه کارها خود را تجزیه و تحلیل کنید
  3. مدل های قیمت گذاری را مقایسه کنید
  4. روند آنها را در نظر بگیرید
  5. در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال اضافی سؤال کنید

بیایید بیش از هر یک از آنها برویم!

1. ارزیابی خدمات یک آژانس

آژانس بازاریابی ایمیل شما باید ترکیب کاملی از مهارت های فنی و استراتژیک داشته باشد. این ترکیب به شما امکان می دهد کمپین هایی را ارائه دهید که نتایج مطلوب را ارائه می دهند.

شما می خواهید با یک آژانس با تمام دارایی های خلاق ، مجموعه مهارت ها و فن آوری های مورد نیاز کار کنید کمپین های موفق بازاریابی ایمیل را اجرا کنیدبشر برخی از خدماتی که آژانس مورد نظر شما ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • توسعه استراتژی کمپین سفارشی
  • طراحی و برنامه نویسی ایمیل
  • نوشتن نسخه برداری ایمیل
  • توسعه تم خلاق
  • تقسیم بندی و مدیریت لیست ایمیل
  • نظارت و پشتیبانی عملکرد ایمیل

2. نمونه کارها آنها را تجزیه و تحلیل کنید

بررسی اوراق بهادار بازاریابی دیجیتال شرکتهایی که می خواهید با آنها شریک شوید می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا آنها مناسب شما هستند یا خیر. این نمونه کارها بینشی در مورد نوع کمپین های بازاریابی ایمیل که آنها اجرا می کنند و نتیجه ای که توانسته اند برای سایر مشتریان رانندگی کنند ، ارائه می دهد.

علاوه بر این ، این بینش در مورد سبک و استراتژی آنها را ارائه می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا سبک آنها با شما هماهنگ است یا خیر. آژانس های بازاریابی ایمیل که شما در نظر دارید باید یک نمونه کارها قابل توجه داشته باشند که کار و تجربه آنها را نشان می دهد.

دنبال کردن Pege for Webffff foliom

به عنوان مثال در WebFX ، ما نمونه کارها گسترده که درآمد و نتایج را برجسته می کند ما برای مشتری ها رانندگی کرده ایم. شما می خواهید اوراق بهادار مانند این را ببینید تا از نوع نتیجه ای که یک شرکت بازاریابی ایمیل می تواند برای شما هدایت کند ، احساس کنید.

3. مقایسه مدل های قیمت گذاری

هزینه های متوسط ​​بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل هزینه بین 51 تا 1000 دلار در هر ماه است به طور متوسط ​​و دارای ROI بالا تا 4400 ٪، به این معنی که می توانید برای هر 1 دلار هزینه 44 دلار درآمد کسب کنید.

آژانس ها برنامه های مختلف قیمت گذاری مانند مدل های قیمت گذاری مبتنی بر پروژه یا ماهانه را ارائه می دهند. گزینه قیمت گذاری را که در بودجه شما متناسب است انتخاب کنید و به شما امکان می دهد تا حداکثر نتایج را داشته باشید. همچنین به نفع شماست که شرکتی را با یک برنامه قیمت گذاری شفاف انتخاب کنید تا از شگفتی های ناخوشایند در جاده جلوگیری کنید.

4. نرم افزار بازاریابی ایمیل آنها را در نظر بگیرید

پرس و جو و تجزیه و تحلیل دقیق روند بازاریابی ایمیل شریک آینده خود به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا این کار برای شما مفید است یا خیر. یکی از اصلی ترین مواردی که می خواهید در مورد این فرآیند بدانید ، برنامه بازاریابی ایمیل است که آنها برای ایجاد و نظارت بر کمپین های شما استفاده می کنند.

قبل از تعهد ، می خواهید ویژگی ها ، توانایی ها و مزایای ابزار بازاریابی ایمیل آنها و نحوه هماهنگی آن با نیازهای شما را درک کنید. emailmarketingfx نمونه ای از نرم افزار بازاریابی ایمیل است که خدمات مدیریت خبرنامه را ارائه می دهد ، هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد و امکان ارتباط شخصی تر را فراهم می کند.

این به شما کمک می کند استراتژی بازاریابی ایمیل خود را سفارشی کنید از محتوا تا طراحی ، به طور خودکار ایمیل های خود را برنامه ریزی کرده و گزارش در زمان واقعی را تسهیل کنید.

5 در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال اضافی سؤال کنید

همچنین ایده خوبی برای همکاری با شرکتی است که سایر خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد ، مانند بازاریابی محتوابا بهینه سازی موتور جستجو (SEO)وت تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC)بشر کار با یک شرکت کامل خدمات مانند WebFX اطمینان می دهد که می توانید کمپین های منسجم تری ایجاد کرده و دسترسی خود را به حداکثر برسانید.

بوها مشاور بازاریابی دیجیتال کامل خدمات دسترسی به تیمی از متخصصان را فراهم می کند و تلاش و هرج و مرج را در برقراری ارتباط با آژانس های مختلف به حداقل می رساند. علاوه بر این ، کار با یک آژانس برای خدمات مختلف بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه تر است.

کدام یک بهتر است: بازاریابان آزاد یا آژانس آژانس؟

وقتی صحبت از استخدام بازاریابان ایمیل می شود ، اغلب باید بین آژانس های آزاد و تمام وقت انتخاب کنید.

بازاریابان ایمیل آزاد مقرون به صرفه و انعطاف پذیر هستند و آنها را برای پروژه های کوتاه مدت ایده آل می کنند. آنها غالباً کارشناسان صنعت هستند که از آخرین روندها پایدار هستند و چشم اندازهای تازه ای را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.

در مقابل ، آژانس های بازاریابی ایمیل ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد ، اما آنها یک را به ارمغان می آورند پشته کامل خدمات این به بالا بردن تجارت شما کمک می کند. آنها غالباً متخصصان تیم خود را دارند که می توانند طیف گسترده ای از کارهای بازاریابی دیجیتال را برای شما انجام دهند و به شما امکان می دهند استراتژی بازاریابی خود را برای برآورده کردن نیازهای بازاریابی در حال تحول خود مقیاس گذاری کنید.

استراتژی بازاریابی ایمیل خود را با WebFX بالا ببرید

بازاریابی ایمیل یک فرایند مفصل است که شامل توسعه و اجرای کمپین های بازاریابی ایمیل است که با مخاطب هدف شما صحبت می کند و با اهداف تجاری شما هماهنگ می شود. استفاده از تخصص و تجربه یک آژانس بازاریابی حرفه ای شما را برای موفقیت آماده می کند.

در WebFX ، ما تیمی از کارشناسان بازاریابی ایمیل داریم 25+ سالها تجربه ای که می تواند به شما در طراحی کمپین های ایمیل هدفمند کمک کند که منجر به هدایت واجد شرایط و تبدیل ها شود. ما را کاوش کنید خدمات بازاریابی ایمیل برای SMBS برای دیدن چگونگی کمک به مشاغل در به حداکثر رساندن ROI آنها.

اگر آماده هستید کمپین های بازاریابی ایمیل خود را به ماشین های رانندگی درآمدی تبدیل کنید ، درخواست یک پیشنهاد سفارشی رایگان یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی ایمیل ما.

Source link