7 سوال برای استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا

در سال 1996 ، بیل گیتس پیش بینی کرد این محتوا جایی بود که بخش اعظم پول به صورت آنلاین تهیه می شد. او درست بود. امروز ، بازاریابی محتوا مانند همیشه برای مشاغل مهم است. اگر محتوای جذاب را در وب سایت خود ایجاد نکنید ، مردم از آن بازدید نمی کنند ، به این معنی که هیچ کس به مشتری تبدیل نمی شود.

مشکل این است که نوشتن محتوا (حداقل محتوای خوب) می تواند مشکل و وقت گیر باشد. تیم شما ممکن است زمان ، منابع ، نیروی انسانی یا تخصص را برای حفظ یک استراتژی محتوا نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مشاغل تصمیم به استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا دارند.

سوال این است که ، چگونه می دانید کدام آژانس را انتخاب کنید؟ چگونه اطمینان می دهید که به یک آژانس سایه دار یا بی کفایت نرسیدید؟ این همان چیزی است که ما در این صفحه بحث خواهیم کرد. هفت سؤال وجود دارد که باید از خود در مورد هر مشارکت آژانس محتوا که ممکن است در نظر بگیرید ، بپرسید ، از جمله:

  1. آیا آنها در بودجه شما هستند؟
  2. آیا آنها خدماتی را که می خواهید ارائه می دهند؟
  3. آیا آنها بررسی های مثبت و توصیفات دارند؟
  4. آیا بازاریابی محتوای خودشان خوب است؟
  5. آیا آنها در صنعت شما تجربه دارند؟
  6. آیا آنها خدمات خود را به تجارت شما سفارشی می کنند؟
  7. آیا آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند؟

پرسیدن این سؤالات به شما کمک می کند تا پرچم های قرمز آژانس محتوا را مشاهده کنید. در ضمن ، اگر علاقه دارید نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال مفیدتری را ببینید ، حتماً حتماً مشترک در هفته درآمد، خبرنامه ایمیل ما!

1. آیا آنها در بودجه شما هستند؟

اولین چیزی که باید قبل از استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا بررسی کنید ، قیمت گذاری آنها است. نیازی به گفتن نیست ، اگر نمی توانید با یک آژانس همکاری کنید ، هیچ سؤالی دیگر در مورد آنها پرسیده نیست. به سادگی به گزینه های دیگر بروید.

البته ، شما فقط نباید نگران باشید عالی قیمت گذاری بدجنس کم قیمت گذاری نیز یک مشکل است – در واقع ، این یکی از بزرگترین پرچم های قرمز آژانس محتوا در آنجا است. غالباً ، آنچه را که با بازاریابی محتوا می پردازید دریافت می کنید ، بنابراین کاهش قیمت گذاری احتمالاً نشانگر کاهش کیفیت محتوا است.

سعی کنید آژانس را پیدا کنید که مقرون به صرفه باشد ، اما بیش از حد ارزان نیست.

2. آیا آنها خدماتی را که می خواهید ارائه می دهند؟

هنگامی که تأیید کردید که یک آژانس در محدوده قیمت ایده آل شما قرار می گیرد ، باید بعد در نظر بگیرید که چه خدماتی ارائه می دهند. می خواهید آژانس شما چقدر محتوا ایجاد کند؟ شما می خواهید از چه فرمی (ها) استفاده کنید (پست های وبلاگبا فیلم، و غیره)؟ آیا شما فقط می خواهید آژانس خود را انجام دهد ایجاد کردن محتوا ، یا آیا شما نیز می خواهید به آن در موتورهای جستجو کمک کنید؟

بر اساس پاسخ های خود به این سؤالات ، پیشنهاداتی را که با هر آژانس دریافت می کنید در نظر بگیرید تا بتوانید خدمات مورد نظر خود را ارائه دهید. همچنین ارزش این را دارد که آیا می خواهید خدمات بازاریابی دیگری فراتر از بازاریابی محتوا ، مانند تبلیغات پرداخت شده یا بازاریابی ایمیلبشر اگر چنین است ، شما باید به دنبال یک آژانس بازاریابی کامل خدماتبشر

3. آیا آنها بررسی های مثبت و توصیفات دارند؟

یکی از سریعترین راه ها برای تعیین اینکه آیا مشارکت آژانس بازاریابی محتوا خوب است ، خواندن برخی از بررسی ها و توصیفات است. بدیهی است که یک آژانس سعی خواهد کرد که خود را خوب جلوه دهد ، اما مشتری های آنها در مورد آنچه که با آنها کار می کند صادقانه و سر راست خواهند بود.

البته هر آژانس حداقل چند بررسی منفی خواهد داشت. سؤال این است که ، چه درصد از بررسی های آنها منفی است؟ اگر اکثریت قریب به اتفاق بررسی ها مثبت باشند ، این نشانه خوبی است. اما اگر شکایات زیادی را می بینید ، بهتر است گزینه های دیگر را در نظر بگیرید.

4. آیا بازاریابی محتوای خودشان خوب است؟

هنگامی که با یک آژانس بازاریابی محتوا شریک هستید ، به آنها اعتماد می کنید تا محتوای با کیفیت بالا را برای تجارت خود تولید کنند. اما چگونه می دانید مهارت های ایجاد محتوای آنها چقدر خوب است؟ آسان – فقط به محتوایی که برای وب سایت خود ایجاد کرده اند نگاه کنید.

بسیاری از پرچم های آژانس محتوا بزرگتر از پیدا کردن آژانس که حتی محتوای خوبی در سایت خود ندارند ، وجود ندارد. اگر آنها نمی توانند خود را بسازند خود محتوای خوب ، آنها قطعاً نمی توانند بسازند مال شما خوب از طرف دیگر ، اگر محتوای آنها به خوبی نوشته شده و جذاب باشد ، این به شما نشان می دهد که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند.

5. آیا آنها در صنعت شما تجربه دارند؟

آژانس بازاریابی محتوای شما مسئول ایجاد محتوا در مورد موضوعات مختلف در صنعت شما خواهد بود. اما آنها نمی توانند این کار را انجام دهند مگر اینکه صنعت شما را بدانند. البته ، یک آژانس خوب برای افزایش دانش صنعت آنها با شما هماهنگ خواهد شد ، اما اگر آنها قبلاً آشنایی داشته باشند ، به شما کمک می کند.

این بدان معناست که می تواند ایده خوبی باشد که به دنبال آژانس هایی باشید که قبلاً با مشتری در صنعت شما کار کرده اند. شاید آنها کار کنند منحصرا در صنعت شما ، یا شاید آنها با بسیاری از صنایع کار کنند ، اما مال شما در میان آنها است. در هر صورت ، تجربه صنعت کیفیت مهمی در بازاریابی محتوا است.

6. آیا آنها خدمات خود را به تجارت شما سفارشی می کنند؟

یک مورد که شما در یک مشارکت آژانس محتوا نمی خواهید ، یک استراتژی کوکی برش است ، جایی که آژانس دقیقاً به همان روشی که برای همه مشتریان خود انجام می دهد ، به محتوای شما نزدیک می شود. این فقط منجر به داشتن محتوای شما خواهد شد که مانند همه محتوای دیگر به صورت آنلاین به نظر می رسد ، بنابراین شما ایستادگی نخواهید کرد!

یک آژانس محتوای خوب با ارزیابی موقعیت منحصر به فرد خود در صنعت و با یادگیری تمام اهداف و نیازهای تجاری خاص خود ، مشارکت شما را آغاز می کند. آنها سپس از این بینش ها برای ایجاد یک استراتژی محتوای اصلی برای شرکت خود استفاده می کنند و شما را از رقبای خود جدا می کنند.

7. آیا آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند؟

نکته دیگری که باید هنگام استخدام آژانس بازاریابی محتوا به دنبال آن باشید ، شفافیت است. یک آژانس خوب شما را در مورد هر کاری که برای استراتژی محتوای شما انجام می دهد ، در تصمیم گیری های بزرگ و به روزرسانی شما به طور مرتب در مورد نتایج محتوای شما در حال حلقه نگه می دارد.

اگر آژانس شما این کار را نمی کند ، این یک مشکل است. شما نباید احساس کنید که استراتژی محتوای شما در پشت درهای بسته اتفاق می افتد. اگر آژانس شما شما را از این روند خارج کند ، احتمالاً ارزش آن را دارد که به دنبال مشارکت آژانس محتوای جدید باشید.

WebFX آژانس بازاریابی محتوای باتجربه است که نیازهای کسب و کار شما دارد

استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا می تواند یک فرایند دشوار باشد. خوشبختانه ، وقتی آژانس را پیدا می کنید که می دانید می توانید به آن اعتماد کنید بسیار ساده تر است. این تجربه ای است که بسیاری از مشاغل هنگام یافتن WebFX دارند.

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل ، ما بیش از 29 سال تجربه در زمینه بازاریابی محتوا و سایر استراتژی ها داریم بهینه سازی موتور جستجو (SEO)بشر ما رانندگی کرده ایم برخی از نتایج باورنکردنی برای مشتریان خود از طریق محتوایی که برای آنها ایجاد کرده ایم ، و ما می توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم.

علاقه مند به همکاری با ما برای ما است خدمات بازاریابی محتوا؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا امروز با ما تماس بگیرید!

Source link