بنابراین اکنون شما مانند “باشه ، اما پورنا ، چگونه می توانم همه آن را اندازه گیری کنم؟” این چندان سخت نیست آنچه من واقعاً پیدا کردم چیزی است که من آن را چهار اندازه اندازه گیری می نامم ، که اندازه گیری بینایی در بازاریابی محتوا است.
این بسیار مؤثرتر است زیرا شما تأثیر را در چهار مرحله مختلف ارزیابی می کنید ، که به شما امکان می دهد حتی قبل از اینکه تمام راه را به پایان برسانید ، قبل از اینکه دوست داشته باشید ، درست کنید ، “اوه ، خوب ، من شش ماه را در این کار گذراندم . نه ، نه ، نه ، شما می خواهید در ابتدا اصلاح کنید.
مرحله اول ، شما می خواهید به Reach نگاه کنید. به کی رسیدم؟ به چند نفر رسیدم؟ و نه فقط از نظر تعداد واقعی ، بلکه به انواع افرادی که تمایل به ورود دارند نگاه کنید. چه کسی فرم های سرب را پر می کند؟ آیا این نوع مناسبی از مخاطبان است؟ عناوین شغلی مناسب است؟ آیا آنها در لیست هدفمند شما هستند؟ اینگونه می دانید که آیا به افراد مناسب می رسیدید یا ممکن است بخواهید استراتژی توزیع خود را تطبیق دهید.
مورد بعدی واقعاً واکنش است. احساسات چیست؟ آیا آنها آن را دوست دارند؟ آیا آنها آن را درگیر می کنند؟ آیا آنها آن را با مردم به اشتراک می گذارند؟ آیا آنها اظهار نظر می کنند؟ آنها در مورد محتوای شما که در آنجا قرار داده اید چه احساسی دارند؟ اگر به افراد زیادی رسیدید ، اما این کریکت است ، پس می دانید که شاید محتوای شما واقعاً روی چیزی نباشد ، بنابراین می خواهید کمی آن را تغییر دهید. بنابراین ، دوباره ، می توانید سریعاً اصلاح کنید.
سپس می خواهید به پاسخ نگاه کنید. تغییر رفتاری که می خواهید رانندگی کنید چیست؟ آیا آنها بیشتر درایوهای تست را رزرو می کنند؟ آیا آنها سوالات را در وب سایت ارسال می کنند؟ آیا شاهد افزایش قدم زدن در نمایشگاه های اتومبیل خود هستید؟
و سپس سرانجام ، نتایج. آیا ما افراد مناسب را رانندگی کردیم؟ آیا دیدیم که حجم اتومبیل ها بالا می روند؟ بنابراین ، از این طریق ، اگر هدف خود را به عقب هدف قرار دهید ، اگر در ابتدا اندازه گیری را قرار دهید ، با بازاریابی محتوای خود به اهداف با ارزش بالا می روید.
با تشکر از شما ، و برای قسمت بعدی با ما همراه باشید.