در هفتمین Google برای اندونزی امسال، ما خوشحالیم که میزبان بسیاری از شرکای خود از بخش دولتی، دولتی و خصوصی هستیم.
در طول روز، درباره چگونگی کار برای ساختن یک اندونزی آماده برای آینده با هم صحبت کردیم. در اینجا چهار حوزه اصلی وجود دارد:
ارائه اطلاعات دقیق به اندونزیایی ها در همه جا
ما 1.2 میلیون دلار بودجه به CekFakta، کنسرسیوم راستیآزمایی متشکل از 24 سازمان خبری، و شبکه آموزشی GNI اندونزی برای کمک به آمادهسازی ویراستاران، روزنامهنگاران و بررسیکنندگان بیشتر واقعیت برای آنچه که در آینده خواهد آمد، ارائه میکنیم.
و ما برنامههایی را برای همکاری با مرکز مطالعات استراتژیک و بینالمللی مستقر در جاکارتا (CSIS) برای توسعه آزمایشگاه اینترنت امنتر اعلام کردیم. این آزمایشگاه تحقیقاتی را در مورد اطلاعات نادرست انجام خواهد داد، به ویژه چگونگی افزایش آگاهی در مورد مسائل قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگتر. با این تحقیق، ما امیدواریم که راهحلهایی برای سیاستگذاران و بررسیکنندگان حقایق ایجاد کنیم تا اعتماد عمومی بهتر حفظ شود – بهویژه پیش از انتخابات 2024.
کمک به اندونزیاییها برای یادگیری مهارتهای دیجیتال
در تلاشهایمان برای کمک به اندونزیاییها برای یادگیری مهارتهای دیجیتالی مورد نیاز برای یافتن فرصتها در صنعت فناوری، برنامه آکادمی بانکیت را سه سال پیش راهاندازی کردیم. این برنامه با همکاری وزارت آموزش، فرهنگ، تحقیقات و فناوری (تحت برنامه پردیس Merdeka)، GoTo، Traveloka، DeepTech و چندین دانشگاه، یک برنامه آموزشی صنعتی است که مخصوص دانشجویان دانشگاه است.
برای کلاس سال 2023، با پذیرش 9000 دانش آموز، تعداد خود را نسبت به سال گذشته سه برابر می کنیم. این برنامه تاکنون بیش از 5000 فارغ التحصیل با مهارت در یادگیری ماشین، توسعه موبایل و رایانش ابری داشته است.
پرداختن به چالش های پایداری اندونزی
ما قراردادی غیرتجاری با آژانس حمل و نقل جاکارتا امضا کردیم تا برای کاهش آلودگی هوا در جاکارتا که عمدتاً ناشی از تراکم ترافیک است، با یکدیگر همکاری کنیم. به عنوان بخشی از پروژه Green Light، تیمهای Google تحقیقاتی را انجام خواهند داد و توصیههایی به دولت جاکارتا برای بهینهسازی زمانبندی چراغهای راهنمایی و کاهش ترافیک ارائه خواهند کرد. با استفاده از هوش مصنوعی، امیدواریم این ابتکار باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود کیفیت هوا در پایتخت شلوغ شود.
حمایت از اکوسیستم خالق اندونزی
YouTube خانه هزاران کارآفرین است که کسب و کار و شغل در سراسر اندونزی ایجاد می کنند. این اکوسیستم خلاق 525 میلیون دلار به تولید ناخالص داخلی اندونزی و بیش از 200000 شغل تمام وقت معادل برای مردم محلی کمک کرده است. همه اینها در گزارشی که منتشر کردیم، توسط Oxford Economics تهیه شده است. دیدن تأثیر ملموس طرحهایی مانند Akademi Edukreator، یک برنامه آموزشی تولید محتوا که با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ ایجاد کردیم، شگفتانگیز بود نه تنها در حمایت از سازندگان، بلکه در ایجاد فرصتهای اقتصادی و جذب جهانی به رسمیت شناختن.
برای مطالعه لیست کامل اعلامیه های ما، لطفاً به سایت مطبوعاتی چندرسانه ای ما مراجعه کنید.