آنچه سازندگان باید درباره به‌روزرسانی محتوای مفید Google بدانند | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 18 آگوست 2022

جستجوی Google همیشه برای ارتباط بهتر افراد با اطلاعات مفید کار می کند. برای این منظور، آنچه را که «به‌روزرسانی محتوای مفید» می‌نامیم راه‌اندازی می‌کنیم که بخشی از یک تلاش گسترده‌تر است تا اطمینان حاصل شود که مردم محتوای اصلی‌تر و مفیدتری را که توسط افراد نوشته شده است، برای افراد، در نتایج جستجو می‌بینند. در زیر بیشتر در مورد به روز رسانی و چیزهایی که سازندگان باید در نظر بگیرند آورده شده است.

روی محتوای اول افراد تمرکز کنید

هدف به‌روزرسانی محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس می‌کنند تجربه رضایت‌بخشی داشته‌اند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکننده را برآورده نمی‌کند، عملکرد خوبی نخواهد داشت.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوایی ایجاد می کنید که با به روز رسانی جدید ما موفق خواهد بود؟ با پیروی از توصیه ها و دستورالعمل های طولانی مدت ما برای ایجاد محتوا برای مردم، نه برای موتورهای جستجو. تولیدکنندگان محتوای اول مردم ابتدا بر ایجاد محتوای رضایت بخش تمرکز می کنند، در حالی که از بهترین شیوه های SEO برای ایجاد ارزش افزوده برای جستجوگران نیز استفاده می کنند. پاسخ مثبت به سؤالات زیر به این معنی است که احتمالاً در مسیر درستی با رویکرد مردم اول هستید:

  • آیا مخاطبان موجود یا مورد نظری برای کسب و کار یا سایت خود دارید که اگر محتوای آن مستقیماً به شما برسد، برایشان مفید باشد؟
  • آیا محتوای شما به وضوح تخصص دست اول و عمق دانش را نشان می دهد (به عنوان مثال، تخصص ناشی از استفاده واقعی از یک محصول یا خدمات، یا بازدید از یک مکان)؟
  • آیا سایت شما هدف یا تمرکز اصلی دارد؟
  • آیا پس از خواندن محتوای شما، آیا کسی احساس می کند که به اندازه کافی در مورد یک موضوع یاد گرفته است تا به هدف خود کمک کند؟
  • آیا کسی که محتوای شما را می خواند احساس می کند تجربه رضایت بخشی داشته است؟
  • آیا راهنمایی ما را برای به‌روزرسانی‌های اصلی و بررسی محصول در نظر می‌گیرید؟

ابتدا از تولید محتوا برای موتورهای جستجو خودداری کنید

توصیه ما در مورد داشتن رویکرد مردم اول، پیروی از بهترین شیوه های سئو، مانند مواردی که در راهنمای سئوی خود گوگل آمده است، بی اعتبار نمی کند. سئو زمانی یک فعالیت مفید است که برای محتوای اول افراد اعمال شود. با این حال، محتوایی که عمدتاً برای ترافیک موتورهای جستجو ایجاد می‌شود، به شدت با محتوایی که جستجوگران آن را رضایت‌بخش نمی‌دانند، مرتبط است.

چگونه از اتخاذ رویکرد اول موتور جستجو اجتناب می کنید؟ پاسخ مثبت به برخی یا همه سؤالات یک علامت هشدار دهنده است که باید نحوه تولید محتوا را در سایت خود مجدداً ارزیابی کنید:

  • آیا محتوا در وهله اول برای جذب افراد از موتورهای جستجو است نه ساخته شده برای انسان؟
  • آیا محتوای زیادی در مورد موضوعات مختلف تولید می کنید به این امید که برخی از آنها در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند؟
  • آیا از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا در بسیاری از موضوعات استفاده می کنید؟
  • آیا شما عمدتاً آنچه را که دیگران می‌گویند بدون افزودن ارزش زیادی خلاصه می‌کنید؟
  • آیا صرفاً به این دلیل درباره چیزهایی می نویسید که به نظر مرسوم می رسند و نه به این دلیل که در غیر این صورت برای مخاطبان فعلی خود در مورد آنها می نویسید؟
  • آیا محتوای شما به خوانندگان این احساس را القا می کند که برای دریافت اطلاعات بهتر از منابع دیگر نیاز به جستجوی مجدد دارند؟
  • آیا برای تعداد کلمات خاصی می نویسید زیرا شنیده اید یا خوانده اید که Google تعداد کلمات ترجیحی دارد؟ (نه، ما نداریم).
  • آیا تصمیم گرفتید بدون تخصص واقعی وارد برخی از حوزه های موضوعی خاص شوید، اما در عوض عمدتاً به این دلیل که فکر می کردید ترافیک جستجو دریافت می کنید؟
  • آیا محتوای شما به سؤالی پاسخ می‌دهد که واقعاً پاسخی ندارد، مثلاً زمانی که یک محصول، فیلم یا برنامه تلویزیونی تاریخ انتشار آن را تأیید نمی‌کند، پیشنهاد می‌کند؟

نحوه عملکرد به روز رسانی

به روز رسانی از هفته آینده شروع خواهد شد. ما در صفحه به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی Google خود پست می‌کنیم وقتی شروع شد و زمانی که به طور کامل منتشر شد، که ممکن است تا دو هفته طول بکشد. این به روز رسانی سیگنال جدیدی را در سراسر سایت معرفی می کند که ما در میان بسیاری از سیگنال های دیگر برای رتبه بندی صفحات وب در نظر می گیریم. سیستم‌های ما به‌طور خودکار محتوایی را شناسایی می‌کنند که به نظر می‌رسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده کمی دارد یا به‌طور خاص برای کسانی که جستجو می‌کنند مفید نیست.

هر محتوایی – نه فقط محتوای غیر مفید – در سایت‌هایی که به طور کلی دارای مقادیر نسبتاً بالایی از محتوای غیر مفید هستند، احتمال کمتری دارد که در جستجو عملکرد خوبی داشته باشد، با این فرض که محتوای دیگری در جای دیگری از وب وجود دارد که بهتر است نمایش داده شود. به همین دلیل، حذف محتوای غیر مفید می تواند به رتبه بندی محتوای دیگر شما کمک کند.

یک سوال طبیعی که برخی خواهند داشت این است که اگر یک سایت محتوای غیر مفید را حذف کند چقدر طول می کشد تا عملکرد بهتری داشته باشد؟ سایت‌هایی که با این به‌روزرسانی شناسایی می‌شوند ممکن است سیگنال اعمال شده روی آنها را در طی چند ماه بیابند. طبقه‌بندی‌کننده ما برای این به‌روزرسانی به‌طور مداوم اجرا می‌شود و به آن اجازه می‌دهد تا سایت‌های تازه راه‌اندازی شده و سایت‌های موجود را نظارت کند. از آنجایی که مشخص می کند محتوای غیر مفید در درازمدت برنگشته است، طبقه بندی دیگر اعمال نخواهد شد.

این فرآیند طبقه‌بندی‌کننده با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی کاملاً خودکار است. این یک اقدام دستی و یا یک اقدام هرزنامه نیست. در عوض، این فقط یک سیگنال جدید و یکی از سیگنال‌هایی است که گوگل برای رتبه‌بندی محتوا ارزیابی می‌کند.

این بدان معناست که برخی از محتوای افراد اول در سایت‌هایی که به‌عنوان دارای محتوای غیر مفید طبقه‌بندی شده‌اند، همچنان می‌توانند رتبه خوبی داشته باشند، اگر سیگنال‌های دیگری وجود داشته باشد که آن محتوای اول را به عنوان مفید و مرتبط با یک جست‌وجو شناسایی کند. سیگنال نیز وزن دارد. سایت‌هایی که محتوای غیرمفید زیادی دارند ممکن است تأثیر قوی‌تری داشته باشند. در هر صورت، برای بهترین موفقیت، مطمئن شوید که محتوای غیر مفید را حذف کرده اید و همچنین از تمام دستورالعمل های ما پیروی می کنید.

این به‌روزرسانی برای شروع جستجوهای انگلیسی در سطح جهانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ما قصد داریم در آینده به کشورها و زبان‌های دیگر گسترش دهیم. در ماه‌های آینده، ما همچنین به اصلاح نحوه تشخیص محتوای غیر مفید توسط طبقه‌بندی‌کننده ادامه می‌دهیم و تلاش‌های بیشتری را برای پاداش دادن بهتر به محتوای افراد اول انجام می‌دهیم.

اگر سوال یا نظری دارید، با ما تماس بگیرید توییتر یا بحثی را با کارشناسان در انجمن های جستجوی مرکزی شروع کنید.

ارسال شده توسط کریس نلسون، کیفیت جستجو