در مورد به روز رسانی محتوای مفید گوگل چه کاری می توانید انجام دهید؟ – جمعه تخته سفید

بنابراین برای خلاصه کردن سریع، چیزی که من پیدا کردم سایت‌هایی بود که در به‌روزرسانی‌های محتوای مفید سپتامبر 2023 و مارس 2024 گم شده بودند، آخرین مورد با یک به‌روزرسانی اصلی ادغام شد، اگرچه فکر می‌کنم آنها سیگنال‌های کاملاً متمایز هستند، هرچند که گفته می شود اکنون ادغام شده اند. اما به هر حال، بازنده‌ها دارای Domain Authority تقریباً مشابه سایت‌هایی بودند که تأثیر مثبت یا منفی داشته‌اند. اما Brand Authority آنها به طور قابل توجهی کمتر بود و در نتیجه نسبت Domain Authority به Brand Authority نیز بسیار متفاوت بود.

اکنون جالب توجه است که توجه خواهید کرد که نسبت میانگین ها، میانگین اعتبار دامنه و میانگین اعتبار برند ضریب دو جدا از هم نیستند، بلکه میانگین نسبت ها ضریب دو است. تا آنجا که من می دانم، این یک اجتناب ناپذیر ریاضی است. اما اگر کسی بخواهد اثبات یا ردی را در جایی ارسال کند، من به شما یک ریتوییت آسان می دهم. اما دیدن آن جالب خواهد بود. به هر حال من دارم از موضوع خارج میشم.

پس ما واقعاً در اینجا به چه چیزی نگاه می کنیم؟ بنابراین، برای مثال، اگر من سایتی داشته باشم که ممکن است Domain Authority من بسیار بالا باشد، شاید 80 باشد، اما Brand Authority من بسیار پایین باشد، شاید 20 باشد، پس من در نهایت با نسبت 4 مواجه می شوم. نسبت چهار نشان می دهد طبق این تحقیق، به احتمال زیاد، به هیچ وجه مطمئن نیستم، اما به احتمال زیاد تحت تأثیر یک به‌روزرسانی محتوای مفید قرار می‌گیرم.

اکنون، بدیهی است که نه Domain Authority و نه Brand Authority معیارهای گوگل نیستند. اینها معیارهای اختصاصی Moz هستند، اما بر اساس سیگنال هایی هستند که گوگل به همان اندازه، اگر نه خیلی بیشتر از ما، به آنها دسترسی دارد. آنها بر اساس داده‌هایی هستند که ما از SERPها، از خزیدن در وب برای دریافت فهرست پیوند، از مدل‌سازی حجم جستجو به دست می‌آوریم. گوگل به همه این نوع سیگنال ها دسترسی دارد. بنابراین کاملاً غیرممکن نیست که آنها بتوانند کاری مشابه انجام دهند، و در واقع قبلاً شاهد صحبت آنها در مورد آن بوده ایم که من در یک لحظه به آن باز خواهم گشت.

Source link