آیا ارزش وقت شما را دارد؟

انتشار پست های مهمان یک راه عالی برای تقویت اعتبار دامنه شما، افزایش ترافیک ارجاع شما و ایجاد سرنخ بیشتر است. اما چگونه می توانید فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را شناسایی کنید و از این استراتژی سئو برای گسترش دامنه دسترسی خود استفاده کنید؟

اگر می خواهید همه چیزهایی را که در مورد تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس مهمان باید بدانید، یاد بگیرید، در جای مناسبی هستید. با ما همراه باشید تا به این سوال بپردازیم که “پست مهمان چیست؟” ما همچنین یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما برای شروع پست مهمان و روشن کردن برخی از جایگزین های موثر برای ایمن سازی بک لینک ها از طریق پست مهمان ارائه خواهیم کرد.

وبلاگ نویسی مهمان چیست؟

وبلاگ نویسی مهمان تمرین نوشتن و انتشار مقاله در وب سایت دیگران است. اهداف وبلاگ نویسی مهمان شامل افزایش دید آنلاین شما و ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت شما است.

نوشتن یک پست مهمان می تواند به ایجاد سایت شما به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و معتبر در صنعت شما کمک کند. همچنین می تواند محتوای شما را در مقابل مخاطبان گسترده تری قرار دهد و به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی بیشتری ارتباط برقرار کنید.

استراتژی وبلاگ نویسی مهمان نیز یک ابزار اصلی برای به دست آوردن بک لینک است که می تواند به بهبود رتبه گوگل شما و افزایش اعتبار دامنه شما کمک کند.

چگونه وبلاگ نویسی مهمان می تواند به سئوی خارج از صفحه کمک کند؟

سئوی خارج از صفحه به تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجو اشاره دارد که استفاده می کنید خارج از از وب سایت شما برای افزایش رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شما. شناخته شده ترین استراتژی سئوی خارج از صفحه، لینک سازی است.

هنگامی که بک لینک های با کیفیت بالا را از دامنه های ارجاع دهنده معتبر بدست می آورید، از اعتبار و اعتبار آن سایت ها بهره مند می شوید. مفهوم قرض گرفتن یا به اشتراک گذاشتن اختیارات سایت دیگر از طریق لینک بیلدینگ به عنوان ارزش ویژه لینک شناخته می شود.

بسیار مهم است که دامنه های ارجاعی که با آنها شریک هستید نه تنها معتبر باشند بلکه به مخاطبان هدف شما نیز مرتبط باشند. به دست آوردن لینک از دامنه ای بدون ارتباط واضح با صنعت شما به اندازه کار با یک دامنه ارجاع دهنده در همان عمودی شما ارزشمند نخواهد بود.

جنبه بد وبلاگ نویسی مهمان

قبل از شروع کار بر روی اولین پست مهمان خود، با معایب احتمالی انتشار وبلاگ در سایر دامنه ها آشنا شوید. قابل توجه ترین ایراد این واقعیت است که شما کنترلی بر بقیه محتوای وب سایت میزبان ندارید. اگر معلوم شود که آن سایت محتوای ساینده یا ضعیف منتشر می کند، می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و مخاطبان هدف شما را از خود دور کند.

وبلاگ نویسی مهمان نیز یک تلاش وقت گیر است. شما باید سایت های مناسب را پیدا کنید، در مورد مخاطبان آنها تحقیق کنید، محتوای عالی بنویسید و نتایج را رصد کنید. همه اینها برای قطعه ای که در عین اینکه منجر به بک لینک می شود، در سایت شما فعال نمی شود و ترافیک ارگانیک را به سمت آن هدایت نمی کند. حتی اگر از انجام چنین تعهدی برای ترافیک ارجاع بالقوه و مقداری ارزش لینک بدتان نمی آید، باید به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که تلاش های شما نتایج معنی داری ایجاد کند.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که برخی از وب‌سایت‌هایی که پست مهمان را می‌پذیرند، دامنه اعتبار پایینی دارند. در نتیجه، بک لینک ها از آن سایت ها به طور کلی کمتر مطلوب هستند. اگر از دامنه های ارجاع شده با اعتبار پایین بک لینک دریافت کنید، حتی ممکن است رتبه خود را کاهش دهید، نه آن را افزایش دهید. علاوه بر این، گوگل هشدار داده است که نوشتن پست های مهمان صرفاً به خاطر ایجاد لینک بی هزینه می تواند باعث شود سایت شما با جریمه SEO مواجه شود.

6 نکته برای شروع وبلاگ نویسی مهمان

اکنون که مشکلات احتمالی انتشار پست های مهمان را می شناسید، بیایید تمرکز خود را به این معطوف کنیم که چگونه می توانید این تاکتیک را در استراتژی لینک سازی خود بگنجانید. اگر می خواهید فرصت های پست مهمان را پیدا کنید، پیشنهاد می کنم این شش مرحله ساده را دنبال کنید.

1. وب سایت های هدف را شناسایی کنید

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس مهمان این است که وب سایت های مورد نظر خود را شناسایی کنید. هنگام تعیین اینکه می خواهید برای کدام وب سایت ها بنویسید، عواملی مانند آنها را در نظر بگیرید:

  • اقتدار دامنه
  • رسیدن
  • صنعت
  • اندازه مخاطب
  • دسترسی

در حالت ایده‌آل، می‌خواهید محتوای خود را در یک سایت میزبان منتشر کنید که یا در همان صنعت شما یا در یک سایت نزدیک به آن فعالیت می‌کند.

به سایت‌هایی که قبلاً اعتبار دامنه قوی و شهرت مثبتی در عمودی شما ایجاد کرده‌اند توجه داشته باشید و میزان مخاطبان ماهانه یا هفتگی آن سایت‌ها را تعیین کنید.

از نظر دسترسی، مطمئن شوید که مخاطبان بالقوه شما می توانند مقاله شما را بدون نیاز به پیمایش دیوار پرداخت کنند. هنگامی که انتشار موفقیت آمیزی در سایت های رایگان مشاهده کردید، می توانید فرصت های ارسال را در سایت های پولی بررسی کنید، اما در مراحل اولیه سفر وبلاگ نویسی مهمان خود، باید اطمینان حاصل کنید که دسترسی به محتوای شما تا حد امکان آسان است.

2. در مورد مخاطبان و سبک وب سایت تحقیق کنید

در مورد مخاطبان صحبت کنید، مطمئن شوید که تحقیقات زیادی در مورد خوانندگان معمولی یک وب سایت انجام دهید. در حالی که مخاطبان سایت نیازی به هماهنگی کامل با شخصیت های مشتری ایده آل شما ندارند، باید همپوشانی های زیادی وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، فرض کنید که مخاطبان اصلی شما شامل مصرف کنندگان مرد بین 20 تا 50 سال است. نوشتن پست مهمان برای سایتی که 80 درصد مخاطبان زن بالای 50 سال دارد احتمالاً موثرترین راه برای ایجاد ترافیک نیست. استراتژی

هنگامی که تأیید کردید که مخاطبان یک وب سایت با مخاطبان شما مطابقت دارند، نگاهی دقیق تر به سبک محتوای آن بیندازید. این را در نظر بگیرید که آیا معمولی و سریع است یا اینکه رسمی تر، مختصرتر و حرفه ای تر است. هنگامی که تصمیم به انتشار پست مهمان در هر سایتی دارید، باید محتوایی بنویسید که با سبک و لحن آنها مطابقت داشته باشد.

3. با وب سایت تماس بگیرید

اکنون زمان آن است که به وب سایت میزبان دسترسی پیدا کنید. مقدمه اولیه یکی از حیاتی ترین جنبه های وبلاگ نویسی مهمان است، بنابراین مطمئن شوید که بهترین قدم خود را برای ایجاد یک اولین برداشت عالی به کار می گیرید.

طرحی را ارسال کنید که با مخاطبان و محتوای میزبان هماهنگ باشد. در مورد اهداف خود و نوع محتوایی که می خواهید منتشر کنید شفاف باشید. علاوه بر این، روشن کنید که می خواهید بک لینک ها را در محتوای مهمان خود قرار دهید. پیوندی به وب سایت خود به اشتراک بگذارید و چند نمونه نوشتاری ارائه دهید تا نشان دهید که می توانید مطالب با کیفیت بالا تولید کنید.

همچنین، در مورد خط مشی های پست مهمان آنها سؤال بپرسید. دریابید که آنها چه مراحلی را برای تبلیغ پست های مهمان انجام می دهند و تعیین کنید که چه تعداد لینک به شما اجازه انتشار می دهند. این اطلاعات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا آنها شریک انتشار مناسبی برای برند شما هستند یا خیر.

4. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید

اکنون برای بخش هیجان انگیز: نوشتن محتوای با کیفیت بالا و اصلی. هنگام ایجاد محتوای خود، آن را آموزنده، خواندنی لذت بخش و در نهایت برای مخاطب هدف خود ارزشمند کنید. (اگر به کمک نیاز دارید، ما در اینجا توصیه های محتوایی زیادی داریم.)

ویدیوها یا تصاویر را در محتوای خود قرار دهید تا پست های مهمان خود را جذاب تر کنید. اینفوگرافیک ها، نمودارها یا حتی کلیپ های صوتی هضم محتوای شما را آسان تر می کند و تاثیر آن را به حداکثر می رساند.

همانطور که محتوای خود را تکمیل می کنید، یک فراخوان برای اقدام (CTA) بگنجانید که دستورالعمل های روشنی را در مورد کارهای بعدی در اختیار خوانندگان قرار می دهد. با ارائه پیوندی به صفحه مناسب وب سایت خود یا حساب رسانه اجتماعی برند خود، پیگیری این کار را برای آنها آسان کنید. مطمئن شوید که CTA شما به دستورالعمل‌های پست مهمان دامنه ارجاع‌دهنده پایبند است. به عنوان مثال، برخی از سایت‌های میزبان ممکن است به شما اجازه انتشار پیشنهاد فروش مستقیم را ندهند، اما به شما اجازه می‌دهند خوانندگان را تشویق کنید که از سایت شما بازدید کنند تا «بیشتر بیاموزند».

5. پس از انتشار به اشتراک بگذارید

در بیشتر موارد، وب‌سایت میزبان پست‌های مهمان شما را تبلیغ می‌کند، زیرا انجام این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا ترافیک وب بیشتری نیز ایجاد کنند – اما شما همچنان باید در تلاش‌های تبلیغاتی خود شرکت کنید. یکی از راه های تبلیغ پست خود این است که آن را در کانال های رسانه های اجتماعی شرکت خود به نمایش بگذارید. همچنین می توانید آن را در خبرنامه خود به اشتراک بگذارید.

6. پیگیری اثربخشی

مرحله آخر این است که کارآمدی پست های مهمان خود را پیگیری کنید. موثرترین راه برای انجام این کار، قرار دادن یک کد UTM در پیوندهای شما است، که قطعه کدی است که تعداد سرنخ های تولید شده توسط محتوای شما را ردیابی می کند.

با گذشت زمان، روندها شروع به ظهور خواهند کرد، که می توانید آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید چه نوع محتوایی بیشترین سروصدا را بین خوانندگان ایجاد می کند. برای مثال، ممکن است متوجه شوید که به نظر می‌رسد راهنماهای چگونه یا فهرست‌های شماره‌دار با مخاطب هدف شما طنین‌اندازی می‌کنند، در حالی که وبلاگ‌های عمومی‌تر آنقدر جذاب نیستند.

پس از ایجاد تصویری از آنچه کار می کند و چه چیزی مفید نیست، می توانید استراتژی پست مهمان خود را اصلاح کنید. مانند سایر تاکتیک‌های مرتبط با سئو، پست مهمان چیزی نیست که یک شبه نتایج ایجاد کند. در عوض، این فرآیندی است که مستلزم ثبات و پشتکار است.

جایگزین های پست مهمان

در حالی که پست مهمان می تواند به شما کمک کند تا ترافیک ارجاع خود را افزایش دهید و بک لینک های ارزشمندی به دست آورید، راه های دیگری نیز وجود دارد که مشتریان بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت می کند.

استراتژی لینک سازی خود را دوباره کار کنید

به جای اتکا به وبلاگ نویسی مهمان برای بک لینک، سایر استراتژی های مفید لینک سازی را شناسایی کنید. برای مثال، می‌توانید در ساخت لینک شکسته شرکت کنید، که شامل یافتن سایت‌هایی با لینک‌های خراب و درخواست از صاحبان وب‌سایت برای جایگزینی آن لینک‌های بد با لینک‌هایی به محتوای مفید شما است.

به‌علاوه، می‌توانید با دوبرابر کردن تلاش‌های خود برای تولید محتوا، بر ایجاد قدرت در صنعت خود تمرکز کنید. اگر مردم به برند شما به عنوان منبع اطلاعات معتبر نگاه کنند، احتمالاً دیگران در صنعت شما به محتوای شما لینک می دهند.

روی ثبت ترافیک ارگانیک در وبلاگ خود تمرکز کنید

نوشتن وبلاگ در حال حاضر باید جزء اصلی استراتژی سئو شما باشد. اگر به اندازه ای که می خواهید ترافیک ایجاد نمی کنید، ممکن است در استراتژی تولید محتوای شما کمبودهایی وجود داشته باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، با ارزیابی مجدد اثربخشی محتوای وبلاگ خود، تلاش ها را برای جذب ترافیک بیشتر آغاز کنید. میزان ترافیکی که ایجاد می کنید را تعیین کنید، کمبودهای احتمالی را که ممکن است بر دید شما تأثیر بگذارد را شناسایی کنید و هر گونه تنظیمات لازم را برای تقویت دسترسی خود انجام دهید.

در بازاریابی ورودی خود بیشتر سرمایه گذاری کنید

هر کسب و کاری می خواهد ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد کند و کسب و کار شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. هیچ اشکالی ندارد که تاکتیک‌های بازاریابی ورودی مبتنی بر سئو را با سایر استراتژی‌های تولید ترافیک تکمیل کنید، مخصوصاً زمانی که به تازگی با سئو شروع کرده‌اید.

اگر می خواهید تأثیر فوری بر ترافیک سایت خود داشته باشید، سرمایه گذاری در تلاش های بازاریابی ورودی پولی مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. در مجموع، این تلاش‌ها می‌توانند ترافیک سایت شما را افزایش دهند و به شما کمک کنند توجه بیشتری را به محتوایی که برای ایجاد آن زحمت کشیده‌اید جلب کنید.

درباره PPC در مقابل سئو و حمایت از رشد وبلاگ با PPC بیشتر بیاموزید.

با آژانس سئو فرصت های لینک سازی را کشف کنید

اگر مطمئن نیستید که می‌توانید چالش‌های مرتبط با وبلاگ نویسی مهمان را به تنهایی حل کنید، خبر خوب این است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. شما می توانید از خدمات لینک سازی Victorious استفاده کنید و به متخصصان مجرب ما اجازه دهید پروفایل بک لینک شما را بهبود بخشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، یک مشاوره رایگان با Victorious تعیین کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور