سه افسانه در مورد مبارزه با محتوای مضر و غیرقانونی آنلاین

فردا روز اینترنت ایمن‌تر است، اما برای تیم اعتماد و ایمنی در مرکز مهندسی ایمنی Google ما در دوبلین، مانند هر روز دیگر است.

آنها بخشی از یک گروه بین رشته‌ای جهانی هستند که متعهد به کمک به مردم برای دسترسی به اطلاعات و محتوایی هستند که می‌توانند به آنها اعتماد کنند، از طریق اجرای خط‌مشی‌های ما و تعدیل محتوا در مقیاس، و تلاش برای تبدیل اینترنت به مکانی امن‌تر و بهتر برای همه.

همانطور که به توسعه و بهبود ابزارها، فرآیندها و تیم‌هایی که به ما کمک می‌کنند دسترسی به اطلاعات مفید و محتوای تعدیل‌کننده را به ما کمک کنند، ادامه می‌دهیم، این لحظه فرصتی برای بررسی برخی باورهای غلط رایج در مورد انتشار محتوای غیرقانونی و مضر آنلاین فراهم می‌کند.

افسانه: هوش مصنوعی می تواند تمام محتوای غیرقانونی و مضر را شناسایی کند

درست است که تعدیل محتوا از سیستم‌های خودکار استفاده می‌کند تا محتوای غیرقانونی و نقض‌کننده خط‌مشی را به سرعت و به طور مداوم در مقیاس شناسایی کند. اما اتکای بیش از حد به ماشین‌ها می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند حذف بیش از حد محتوا، یا محدود کردن ناخواسته آزادی بیان یا دسترسی به اطلاعات شود. ظرفیت انسان برای درک زمینه و نکات ظریف در شناسایی و تصمیم گیری در مورد محتوای مضر بسیار مهم است.

به همین دلیل است که ما به ترکیبی از تلاش‌های خودکار و انسانی برای شناسایی محتوای مشکل‌ساز و اجرای خط‌مشی‌های خود متکی هستیم. یکی از راه‌هایی که ما این کار را انجام می‌دهیم، مشارکت با سازمان‌های مورد اعتماد و امکان پرچم‌گذاری محتوایی است که ممکن است مشکل‌ساز باشد. و ما به مرورگرهای انسانی آموزش دیده مراجعه می کنیم، که می توانند از قضاوت خود برای تصمیم گیری های پیچیده استفاده کنند.

همراه با توانایی سیستم های خودکار برای کار سریع و در مقیاس، این فرآیند به این معنی است که محتوای مشکل ساز قبل از اینکه به طور گسترده مشاهده شود یا اصلاً مشاهده شود حذف می شود.

افسانه: از بین بردن همه چیزهای “بد” آسان تر است

در Google، ما سخت کار می‌کنیم تا تعادل درستی بین توانمندسازی افراد برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و خدمات خود با جهان ایجاد کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مردم آسیب نمی‌بینند:

  • ما برای هر یک از محصولات و خدمات خود قوانین مسئولیت پذیری تعیین می کنیم و محتوایی را حذف می کنیم که خط مشی ها یا قوانین محلی ما را نقض می کند.
  • ما محتوای معتبر و تخصص را از منابع قابل اعتماد بالا می بریم.
  • ما با انتشار محتوای بالقوه مضر و مرزی که می‌تواند اطلاعات نادرست یا آسیب‌رسانی به کاربران ایجاد کند، با تقویت نکردن آن از طریق توصیه‌ها مقابله می‌کنیم.
  • ما استاندارد بالایی از کیفیت و قابلیت اطمینان را برای ناشران و تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند از محتوای خود کسب درآمد کنند یا تبلیغ کنند، تعیین می‌کنیم.

این نوع تعادل برای توانمندسازی کاربران در انتخاب، و دسترسی به اطلاعات باکیفیت که به افراد در مواقع ضروری نیز کمک می‌کند، بسیار مهم است.

افسانه: مبارزه با اطلاعات غلط آنلاین یک چالش ساده است

مبارزه با اطلاعات نادرست آنلاین به طور مداوم در حال تحول است – محتوای آنلاین هر روز تغییر می کند، انتظارات اجتماعی و استفاده از زبان تکامل می یابد، و بازیگران بد همیشه در تلاش برای دور زدن شناسایی هستند. اما ما متعهد به بهبود روش های اجرای سیاست های خود در مقیاس و مشارکت با سیاست گذاران، سایر شرکت ها و جامعه مدنی هستیم.

یکی از جنبه‌های رویکرد ما این است که بیش از حذف اطلاعات مضر انجام دهیم. ما برای ارتقای اطلاعات از منابع قابل اعتماد و حمایت از تلاش‌های سواد رسانه‌ای از طریق مشارکت و ابتکارات در سراسر اروپا تلاش می‌کنیم.

برای مثال، در روزهای اولیه پس از حمله به اوکراین، تیم‌هایی که در جستجوی گوگل و نقشه‌های گوگل کار می‌کردند، در مواقعی که بیشترین نیاز را داشت، برای کمک به پناهندگان در یافتن منابع قابل تأیید، پشتیبانی ارائه کردند. برای انجام این کار، ما با طیفی از شرکا از جمله کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، صلیب سرخ، وزارت امور خارجه اوکراین و رویترز کار کردیم.

و در Play، ما یک برنامه هشدار حمله هوایی را که توسط دولت اوکراین ساخته شده بود، برای کمک به هشدار دادن به غیرنظامیان در مورد حملات هوایی قریب الوقوع تبلیغ کردیم.

این اقدامات و مشارکت ها به مردم اطمینان می داد که اطلاعات دقیق، قابل اعتماد و به روز هستند.

گوگل بر این فرض ساخته شده است که اطلاعات می تواند یک چیز قدرتمند برای مردم در سراسر جهان باشد. ما مصمم هستیم که به انجام وظیفه خود ادامه دهیم تا به مردم در همه جا کمک کنیم آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و به آنها زمینه لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد آنچه را که آنلاین می بینند ارائه دهیم.

می‌توانید در مورد اینکه چگونه مسئولیت محتوا را در مرکز مهندسی ایمنی Google در دوبلین به عهده می‌گیریم و چگونه اینترنت امن‌تر و قابل اعتمادتری را در safe.google ایجاد می‌کنیم، بیشتر بیاموزید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور