Grupo Petrópolis چالش های نیروی کار سیار را با Android Enterprise حل می کند

Grupo Petrópolis به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های آبجوسازی در برزیل و تنها کارخانه بزرگ با سرمایه ۱۰۰ درصد برزیل، مجموعه‌ای از برندها، از جمله Itaipava، پرمصرف‌ترین آبجو در خانواده‌های برزیلی را ارائه می‌دهد. با هشت کارخانه در شش ایالت برزیل، 160 مرکز توزیع و ناوگانی متشکل از بیش از 3500 کامیون، محصولات ما در 600000 نقطه فروش در سراسر کشور در دسترس هستند.

بیش از 11000 کارمند ما – از کارکنان اداری، نمایندگان فروش، بازاریاب‌های تجاری و رانندگان – برای انجام وظایف خود به برنامه‌های کاربردی و دستگاه‌های شرکتی تکیه می‌کنند که حفظ اوج بهره‌وری عملیاتی را برای ماموریت ما ضروری می‌سازد.

ما به یک راه حل جامع مدیریت دستگاه نیاز داشتیم که به افزایش امنیت و افزایش بهره وری کمک کند، که شریک ما، SAFIRA Soluções و Tecnologia را بر آن داشت تا Android Enterprise را توصیه کند.

ساده‌سازی به‌روزرسانی‌های برنامه و دستگاه برای مدیریت بهتر دستگاه

قبل از اجرای استراتژی مدیریت دستگاه فعلی ما، برنامه دستگاه تلفن همراه ما که به نمایندگان فروش، کارکنان بازاریابی و رانندگان خدمت می کرد، با موانع بزرگی روبرو بود که منجر به ناکارآمدی و زیان مالی شد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مستلزم اقدامات دستی کارمندان بود که باعث تأخیر قابل توجه و اجرای ناسازگار شد و با از دست رفتن بیش از 60 دستگاه ماهانه، ما با هزینه‌های عملیاتی و لجستیکی قابل توجهی مواجه شدیم.

Android Enterprise نقش مهمی در افزایش امنیت و مقرون به صرفه بودن داشت. با اقدامات امنیتی بهبود یافته در دستگاه‌های مدیریت شده توسط برنامه‌های پیشگیری از ضرر SAFIRA و Grupo Petrópolis، تعداد دستگاه‌های گمشده را از 60 دستگاه در ماه به 10 کاهش دادیم. ویژگی پاک کردن از راه دور Android Enterprise در تلاش‌های امنیتی ما ضروری بود. اکنون، اگر دستگاهی گم یا دزدیده شود، می‌توانیم از راه دور اطلاعات شرکت را روی دستگاه پاک کنیم و به از بین بردن خطر امنیتی کمک کنیم.

SAFIRA، شریک طلایی Android Enterprise، به ما نشان داد که Android Enterprise، همراه با راه حل cloud4mobile MDM توسط سازنده برزیلی Mobiltec، می تواند چالش های بهره وری و مدیریت ما را برطرف کند. با تجهیز کارمندان به دستگاه‌های موتورولا که از طریق Android Enterprise مدیریت می‌شوند، تهیه گوشی هوشمند بسیار ساده‌تر شد و باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه شد. در واقع، این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های قبلی ما مقرون به صرفه‌تر هستند و در نتیجه بیش از 20 درصد در خرید سخت‌افزار صرفه‌جویی می‌کنند.

افزایش بهره وری کارکنان با پشتیبانی فنی بهبود یافته

Grupo Petrópolis از Android Enterprise برای کاهش مصرف بیش از حد داده و تأثیر آن بر بهره وری استفاده کرد. با پیاده‌سازی راهکار Android Enterprise Recommended cloud4mobile MDM، نمایه‌های سفارشی‌سازی شده برای نقش‌های مختلف ایجاد کردیم و استفاده شخصی از برنامه را در دستگاه‌های شرکت محدود کردیم. این به کارمندان کمک می کند تا در محدوده داده ها باقی بمانند و حواس پرتی را به حداقل برسانند و در نهایت بهره وری آنها را افزایش دهند. امروزه دستگاه ها 100% برای استفاده حرفه ای اختصاص داده شده اند.

قابلیت های مدیریت از راه دور Android Enterprise نیز به بهینه سازی پشتیبانی فنی ما کمک کرده است. به‌جای ارسال طولانی‌مدت دستگاه، اکثر مشکلات را در کمتر از یک ساعت با تیم پشتیبانی SAFIRA حل می‌کنیم، و اطمینان حاصل می‌کنیم که کارمندان صحیح‌ترین و به‌روزترین برنامه‌ها را برای عملکرد شغلی خود دارند. در نتیجه، زمان بهره‌وری را 50 درصد افزایش داده‌ایم و در دسترس بودن ابزارهای ضروری موبایل برای نیروی کار خود را از 80 درصد به 96 درصد افزایش داده‌ایم. با بهره‌مندی از کارکنان و تیم‌های فنی، قابلیت‌های مدیریتی Android Enterprise با کاهش هزینه‌ها، بهبود امنیت و افزایش بهره‌وری در سراسر سازمان، یک مزیت استراتژیک برای نیروی کار سیار ما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Android Enterprise، یک نسخه آزمایشی خودراهنما را بررسی کنید یا با شریک راه حل مورد نظر خود تماس بگیرید.

Source link