6 نمونه حلقه رشد از مشاغل واقعی

6 نمونه حلقه رشد از مشاغل واقعی

حلقه رشد چیست؟

حلقه رشد سیستمی است که هر بار که یک موجود فعلی اقدام خاصی را انجام می دهد، کاربران یا مشتریان جدیدی را وارد می کند.

هر کسب و کاری می خواهد مخاطبان، فروش و درآمد خود را افزایش دهد. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این کار را انجام دهید، که بیشتر آنها شامل استراتژی‌های بازاریابی مانند هستند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پولی. اما روشی که شاید در مورد آن زیاد نشنیده باشید حلقه رشد است.

حلقه‌های رشد روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که ببینید آیا راهی برای مهار آنها برای تجارت شما وجود دارد یا خیر. ایده اصلی این است که سیستمی ایجاد کنید که مشتریان جدید را حتی بدون اقدام مستقیم از جانب شما حفظ کند.

در زیر، حلقه‌های رشد را با جزئیات بیشتری تعریف می‌کنیم و دلیل اهمیت آنها را توضیح می‌دهیم. پس از آن، شش مثال مختلف از حلقه های رشد مورد استفاده توسط کسب و کارهای واقعی را بررسی خواهیم کرد. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید و سپس مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای آشنایی با روش های بیشتر برای افزایش فروش!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

حلقه رشد کسب و کار چیست؟

حلقه رشد یک سیستم تجاری است که در آن کاربران یا مشتریان اقداماتی را انجام می دهند که مستقیماً وارد می شوند دیگر کاربران یا مشتریان همانطور که در چند لحظه از نمونه‌ها خواهیم دید، این اقدامات می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد. اما ایده این است که آنها بدون هیچ اقدام مستقیمی از سوی کسب و کار، مشتریان جدیدی وارد می کنند.

فایده حلقه رشد چیست؟

دلیل استفاده از حلقه رشد کسب و کار این است که روشی موثر برای جذب مشتریان جدید و درآمد بدون کار زیاد از جانب شماست.

البته، شما همچنان باید کار راه اندازی حلقه را در وهله اول انجام دهید. و حتی زمانی که راه اندازی شد، نمی توانید کنار بنشینید و به آن اجازه دهید همه کارها را انجام دهد – همچنان باید کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی را در کنار آن اجرا کنید. داشتن یک حلقه رشد شما را از نیاز به بازاریابی کسب و کارتان معاف نمی کند.

با این حال، حلقه‌های رشد برای ایجاد تلاش‌های بازاریابی موجود و جذب مشتریان بیشتر بدون نیاز به پول یا انرژی اضافی از شما عالی هستند.

6 مثال واقعی از حلقه های رشد

ما تعریف حلقه رشد را ارائه کرده‌ایم، اما درک معنای آن بدون مثال‌های عینی دشوار است. به همین دلیل است که ما شش مثال مختلف در دنیای واقعی از کسب‌وکارهایی که از حلقه‌های رشد برای جذب کاربران و مشتریان جدید استفاده می‌کنند، بررسی خواهیم کرد:

  1. لینکدین
  2. دراپ باکس
  3. لویی ویتون
  4. ونمو
  5. بافندگی
  6. فریاد زدن

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر یک بدانید.

1. لینکدین

احتمالا یکی از شناخته شده ترین نمونه های حلقه های رشد از لینکدین می آید. اگر قبلاً از LinkedIn استفاده کرده اید، ممکن است بدانید به چه چیزی اشاره می کنم.

هنگامی که یک حساب کاربری جدید در لینکدین ایجاد می کنید، پلتفرم پیشنهاد می کند که با لیست مخاطبین ایمیل شما همگام شود تا بتوانید همه آنها را در سایت پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. برای هر مخاطبی که در لینکدین نیست، این امکان را به شما می دهد که از آنها برای پیوستن به پلتفرم دعوت کنید.

این بدان معناست که وقتی کاربران جدید به سایت می‌پیوندند، معمولاً از دیگران نیز برای پیوستن دعوت می‌کنند. سپس آن کاربران همین کار را انجام می دهند و غیره.

2. دراپ باکس

یکی دیگر از حلقه های رشد مثال عالی از Dropbox می آید. Dropbox از یک برنامه ارجاع استفاده می کند که در آن افراد را تشویق می کند تا دوستان خود را به این سرویس معرفی کنند. برای تشویق ارجاع‌ها، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای ارجاع‌هایی که وارد می‌کنند به کاربران می‌دهد.

این سیستم برای جذب خودکار جریان ثابت مشتریان جدید بسیار عالی است. یک کاربر موجود دوستی را معرفی می کند، او سپس دوستان خود را معرفی می کند و غیره. کاربران از فضای ذخیره سازی ارتقا یافته سود می برند و Dropbox از کسب و کار بیشتر سود می برد.

3. لویی ویتون

لویی ویتون، برند معروف لوکس، از نوع دیگری از حلقه رشد استفاده می کند. وقتی مردم این برند را می خرند، آن را به همان اندازه برای نام آن می خرند و برای محصولات واقعی. داشتن یک محصول لویی ویتون دارای اعتبار خاصی است. به همین دلیل، این شرکت لوگوی خود را به طور برجسته بر روی هر چیزی که می فروشد نشان می دهد.

در نتیجه، هر محصولی که لویی ویتون به فروش می رساند، منبع تبلیغات رایگان است. مشتریان لویی ویتون با نشان دادن لوگوی شرکت در هر کجا که می‌روند راه می‌روند – نه ناخواسته، بلکه با قصد عمدی برای نشان دادن آن. این تبلیغات رایگان به مرور زمان مشتریان بیشتری را به همراه دارد.

4. ونمو

اگر با Venmo آشنایی ندارید، این یک برنامه تراکنش پولی است که متعلق به PayPal است. این یک جایگزین مفید برای دادن پول نقد یا نوشتن چک است. با این حال، نکته اینجاست – اگر فقط می‌توانید برای کسی پول در Venmo بفرستید هر دو از شما برنامه را دارید این سیستم به این معنی است که برای استفاده از برنامه، به افراد دیگری در زندگی خود نیز نیاز دارید که از آن استفاده کنند.

نتیجه این است که مردم معمولاً دوستان خود را تشویق می کنند تا برنامه را دانلود کنند و یک حساب کاربری ایجاد کنند تا بتوانند بین آنها پول انتقال دهند. این یک استراتژی عالی از طرف Venmo است که با کمترین تلاش، تعداد زیادی از کاربران جدید را جذب کند.

5. ماشین بافندگی

Loom یکی از ساده ترین نمونه های حلقه رشد را در این لیست ارائه می دهد. این به پیچیدگی سایر موارد ذکر شده در اینجا نیست، اما همچنان کار می کند.

اساسا، Loom سرویسی است که به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوها را در رایانه خود ضبط کنید و سپس آنها را از طریق پیوند با دیگران به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط اطلاعاتی است که به بهترین شکل به صورت دیداری یا شنیداری توضیح داده شده است. بنابراین، چگونه این یک حلقه رشد کسب و کار است؟

Loom نمونه کاملی از بازاریابی مبتنی بر محصول است. شخصی یک ویدیوی Loom را برای کسی ارسال می کند و گیرنده محصول Loom را به طور مستقیم تجربه می کند. با دیدن اینکه Loom چقدر مفید است، ممکن است خودشان یک حساب کاربری ایجاد کنند تا بتوانند همین کار را انجام دهند.

6. فریاد زدن

آخرین نمونه حلقه رشد ما از Yelp می آید. احتمالاً نام Yelp را شنیده‌اید، که وب‌سایتی است که در آن افراد می‌توانند نظرات کسب‌وکارهای محلی را درج کنند. حلقه رشد Yelp برای بزرگ شدن آن بسیار مهم بود.

این کار کوچک شروع شد، اما با توجه به اینکه مشتریان بیشتری نظرات تجاری را ترک کردند، این بررسی ها وزن بیشتری پیدا کردند. زمانی که این اتفاق افتاد، کسب‌وکارها شروع به تشخیص تأثیر آن نظرات کردند، بنابراین شروع به تشویق مشتریان برای گذاشتن نظرات مثبت کردند.

تشویق کار کرد، و حتی افراد بیشتری شروع به ترک نظرات Yelp کردند. این امر باعث شد تا کسب و کارهای بیشتری افراد را به استفاده از سایت تشویق کنند و غیره. Yelp به دلیل وجود حلقه بازخورد مثبت بین مشتریان و کسب و کارها در سایت، همچنان بزرگ و بزرگتر می شود.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید فلش سمت راست

cta3 img

برای ایجاد یک حلقه رشد موثر برای شرکت خود با WebFX کمک بگیرید

به دنبال راهی برای ایجاد یک حلقه رشد برای شرکت خود هستید؟ یا صرفاً به دنبال افزایش تلاش‌های بازاریابی دیجیتال منظم خود هستید؟ در هر صورت، WebFX می تواند کمک کند. ما بیش از 28 سال تجربه بازاریابی داریم، بنابراین می دانیم برای موفقیت کسب و کارهایی مانند شما چه چیزی لازم است.

ما خدمات دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغ آنلاین شرکت شما و هدایت مشتریان جدید به سایت شما ایده آل هستند. علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای شروع!

Source link