Google شروع به نمایش عکسهایی در تبلیغات خدمات محلی شما میکند که از نمایه تبلیغات خدمات محلی شما میآیند. جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، دیروز در X نوشت: «از امروز شروع به انتخاب عکسها از نمایه LSA شما برای نمایش در تبلیغاتتان میکنیم.»
گوگل همچنین گفت افزودن عکس می تواند به بهبود رتبه تبلیغات شما کمک کند. جینی ماروین نوشت: «افزودن عکسها به تبلیغات خدمات محلی میتواند به بهبود رتبه آگهی شما کمک کند. همانطور که PPCGreg گفت، این “اولین ذکر این عکس ها است که رتبه تبلیغ شما را بهبود می بخشد.” در این سند راهنما آمده است: “بهبود رتبه بندی تبلیغات: عکس های با کیفیت بالا ممکن است به بهبود رتبه بندی تبلیغات خدمات محلی کمک کنند.”
گوگل گفت این عکس ها به احتمال زیاد باعث افزایش تعامل با تبلیغات شما می شود. جینی ماروین افزود: “عکس ها بر اساس احتمال افزایش تعامل با تبلیغ شما انتخاب می شوند.” ممکن است Google همیشه عکسها را در LSAهای شما نشان ندهد، ماروین افزود: «تبلیغات همیشه شامل یک عکس نمیشوند، بسته به درخواست کاربر و عوامل دیگر.»
Google توصیه میکند حداقل سه تصویر را برای ارائه تصاویر به نمایه تبلیغات خدمات محلی خود در صفحه نمایه و بودجه آپلود کنید. همچنین مطمئن شوید که عکس ها با کیفیت بالا، مرتبط با کار شما، اصلی و کپی یا دزدیده نشده باشند.
جای تعجب نیست که گوگل در ماه مارس با این ایمیل از تبلیغ کنندگان خدمات محلی درخواست عکس می کند:
با عکس های با کیفیت بالا بروید و روی عکس های طعمه کلیک نکنید:
نه، این کار را نکن عکس ها باید با کیفیت بالا و مرتبط با خدمات ارائه شده باشند. مانند سایر زمینه های بازاریابی، عکس هایی را در نظر بگیرید که به خوبی نشان دهنده کسب و کار و خدمات ارائه شده است و مشتریان بالقوه را درگیر می کند. دستورالعمل های عکس ما را اینجا ببینید:…
— AdsLiaison (@adsliaison) 7 آگوست 2024
همچنین این فقط ایالات متحده و کانادا است:
این در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا قابل اجرا است.
— AdsLiaison (@adsliaison) 7 آگوست 2024
در مورد هد شات چطور:
تبلیغات با هد شات به نمایش عکس های سر ادامه خواهد داد.
مشابه نحوه عملکرد انتخاب دارایی تصویر در Performance Max و Search Ads، در صورت امکان، تصاویر بر اساس احتمال افزایش تعامل با آگهی شما برای جستجو انتخاب می شوند.
این به روز رسانی در حال حاضر…— AdsLiaison (@adsliaison) 7 آگوست 2024
عکسها بر اساس تأثیر پیشبینیشدهشان در تعامل با آگهی شما برای درخواست انتخاب میشوند. با این حال، تبلیغات با هد شات همچنان به نمایش عکس های سر ادامه خواهند داد
— AdsLiaison (@adsliaison) 7 آگوست 2024
اینم اون پست:
تبلیغکنندگان خدمات محلی: از امروز شروع به انتخاب عکسها از نمایه LSA شما برای نمایش در تبلیغات شما میکنیم. عکس ها بر اساس احتمال افزایش تعامل با تبلیغ شما انتخاب می شوند.
برخی از مواردی که باید با این به روز رسانی توجه داشته باشید:
•افزودن عکسها به محلی شما…— AdsLiaison (@adsliaison) 7 آگوست 2024
بحث انجمن در X.