Google Webmasters Rebrands as ‘Google Search Central’

Google Search Central بعد از تغییر در مارک تجاری که همراه با یک جنبه جدید برای Googlebot است ، وب مسترهای جدید Google است.

در پست وبلاگی در توضیح این تغییر ، گوگل می گوید اصطلاح “مدیر وب سایت” به تدریج حذف می شود ، زیرا از تاریخ استفاده و رو به کاهش است.

“یک مطالعه تجربه کاربر که ما انجام دادیم نشان داد که تعداد کمی از متخصصان وب دیگر خود را به عنوان مدیر وب معرفی می کنند. به احتمال زیاد آنها خود را بهینه ساز موتور جستجو (SEO) ، بازاریاب آنلاین ، وبلاگ نویس ، توسعه دهنده وب یا صاحب سایت می خوانند ، اما تعداد بسیار کمی “مدیر وب” هستند.

Google “Search Central” محتوای منتشر شده در کانال های “Webmaster Central” را به میزان مناسب تری نشان می دهد. تغییر نام برای وبلاگ Webmaster Central اعمال می شود و حساب های رسانه های اجتماعی آن را ارسال می کند.

من تصور می کنم که این تغییر در YouTube نیز اعمال می شود ، به این معنی که پاتوق های مدیر وبلاگ John Mueller Central به زودی به پاتوق های Search Central تبدیل می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تمرکز محتوای منتشر شده با نام “Search Central” همچنان به منظور کمک به جستجوگرها و دارندگان سایت برای بهبود قابلیت مشاهده وب سایت خود در نتایج جستجوی Google خواهد بود.

“ما همچنان به تولید محتوا برای هر کسی که می خواهد وب سایت هایش در جستجوی Google نشان داده شود ، خواه تازه کار با سئو را شروع کنید یا یک متخصص وب باتجربه باشید.”

در اینجا چند تغییر دیگر وجود دارد که با راه اندازی نام Search Central در عرض چند روز ایجاد می شود.

تلفیق وبلاگ های Google

Google در حال ادغام وبلاگ های خود و کمک به اسناد در یک سایت است.

کلیه اسناد راهنما مربوط به نحوه عملکرد جستجوی Google ، خزیدن و نمایه سازی ، دستورالعمل های جستجو و سایر موضوعات مرتبط با جستجو به سایت جدید جستجوی مرکزی Google منتقل می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google همچنین وبلاگ اصلی Webmaster Central و 13 وبلاگ محلی دیگر را به سایت جدید منتقل کرده است.

به جلو ، همه پست های بایگانی شده و جدید وبلاگ در https://developers.google.com/search/blog ظاهر می شوند.

کسانی که به روزرسانی های وبلاگ Google را دنبال می کنند برای ادامه دریافت آنها نیازی به هیچ اقدامی ندارند. Google مجموعه فعلی مشترکان RSS و ایمیل را به URL وبلاگ جدید هدایت می کند.

متخصصان وب باید از این تغییرات به روش های زیر بهره مند شوند:

  • کشف بیشتر محتوای مرتبط (اسناد راهنما ، وبلاگهای محلی ، اطلاعات رویداد ، در یک سایت)
  • جابجایی آسان تر بین زبان ها (دیگر لازم نیست آدرس وبلاگ بومی شده را پیدا کنید)
  • بستر بهتر به Google امکان می دهد تا محتوا را حفظ کند ، پست وبلاگ را به راحتی بومی سازی کند و به طور مداوم پست ها را قالب بندی کند

Googlebot Mascot یک Sidekick پیدا می کند

طلسم Googlebot اکنون با یک ساید کیک خزنده وب – یک ربات عنکبوتی ظاهر می شود.

Google Webmasters Rebrands as 'Google Search Central'

فرد جانبی هنوز مشخص نشده است و Google در حال حاضر به دنبال پیشنهادات است.

“هنگامی که ما برای اولین بار با این مخلوق کنجکاو آشنا شدیم ، تعجب کردیم ،” آیا واقعا یک عنکبوت است؟ ” پس از برخی مشاهدات ، متوجه شدیم که این عنکبوت ربات عنکبوتی می تواند در مسافت زیادی بپرد و وقتی با نور سبز احاطه می شود ، بهترین حالت را می بیند.

ما فکر می کنیم بهترین دوست جدید Googlebot عنکبوتی از تیره Phidippus است ، اگرچه به نظر می رسد دارای ویژگی های ربات مانند نیز باشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه این تغییرات در روزهای آینده در حال انجام است. زمان نشان می دهد که چه مدت طول می کشد تا جستجوگرها به جای “Webmaster Central” به گفتن “Search Central” عادت کنند.

منبع: گوگل