مروری بر آزمایش مجازی Google + آنچه برای تبلیغ‌کنندگان باید بدانیم

در سال 2023، گوگل ابزار آزمایش مجازی (VTO) خود را راه اندازی کرد تا به مصرف کنندگان کمک کند تا با استفاده از مدل های هوش مصنوعی ببینند لباس در زندگی واقعی چگونه خواهد بود. در سپتامبر 2024، آنها قابلیت امتحان کردن لباس را اضافه کردند. اکنون، تعداد لباس‌ها و برندهایی که می‌توانید به صورت آنلاین نمونه‌گیری کنید، همچنان در حال افزایش است.

اگر در صنعت خرده‌فروشی فعالیت می‌کنید، ابزار آزمایش مجازی Google می‌تواند به شما کمک کند تا محصول خود را مستقیماً به کاربران بفروشید بدون اینکه آنها را از صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) خارج کنید.

ما اصول اولیه این ابزار و چرایی اهمیت آن را در بخش‌های زیر شرح می‌دهیم:

در زیر درباره Google Shopping Virtual Try-On بیشتر بدانید!

Google Virtual Try-On چیست؟

Google VTO ابزاری است که از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند تا نشان دهد لباس‌ها بر اساس اندازه و فرم بدن افراد واقعی چگونه به نظر می‌رسند. می‌توانید ابزار VTO را در فهرست‌های واجد شرایط در Google Shopping پیدا کنید.

Google Virtual Try-On چگونه کار می کند؟

برای استفاده از Google Shopping VTO، باید موارد موجود را از طریق Google Shopping پیدا کنید.

موردی را که می‌خواهید برای آن خرید کنید، در برگه خرید Google وارد کنید. سپس، به دنبال نتایجی بگردید که دارای برچسب “try-on” هستند:

مروری بر آزمایش مجازی Google + آنچه برای تبلیغ‌کنندگان باید بدانیم

از آنجا، می‌توانید روی تب “Try On Models” کلیک کنید تا لباس را در مدل تولید شده با هوش مصنوعی ببینید:

مدل های e1732307663499 264x300 را امتحان کنید

Google طیف وسیعی از مدل‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهد و قد و اندازه آن‌ها را در توضیحات ذکر می‌کند:

محدوده مدل e1732307780908 1024x691 را امتحان کنید

می توانید مدلی را انتخاب کنید که بیشتر با اندازه و شکل شما مطابقت دارد.

معنای آزمایش مجازی Google برای خرده فروشان چیست

اثر اصلی VTO افزایش تعداد جستجوهای بدون کلیک است. خریداران نیازی به ترک SERP ها برای خرید محصولات و دیدن اینکه محصولات شما در مدل ها چگونه به نظر می رسند را ترک نخواهند کرد. آنها می توانند چندین مارک و فیلتر برای اندازه ها، رنگ ها و مواد مختلف، همه از SERP ها را بررسی کنند.

با این جستجوهای بدون کلیک، جمع آوری داده های استفاده از کلمه کلیدی و رفتارهای مشتری دشوارتر خواهد بود. ترافیک کمتر وب سایت نیز می تواند بر اثربخشی درک شده از کمپین SEO شما تأثیر بگذارد. اگر کاربران وارد سایت شما نشوند، نمی‌توانید نحوه تعامل آنها با آن و کانال‌ها و کلمات کلیدی را به خوبی یاد بگیرید.

با این حال، یک خبر خوب وجود دارد. ویژگی Google Virtual Try-On برای خرده فروشان مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • بهبود رضایت مشتری: اگر مشتریان بتوانند قبل از خرید لباس شما را ببینند، می توانند در هزینه و زمان خرید اقلامی که مناسب نیستند صرفه جویی کنند. آنها در مجموع تجربه بهتری خواهند داشت.
  • بازدهی کمتر: با رضایت بیشتر مشتریان، بازده کمتری از اقلام حاصل می شود. مردم می توانند اولین بار قطعه مناسب را سفارش دهند و در پس انداز و تعویض پول شما صرفه جویی کنند.
  • افزایش فروش ارگانیک: مشتریانی که روی لیست محصولات شما کلیک می کنند، قبلاً جستجوی خود را محدود کرده اند و محصول شما را در مدل انتخابی دیده اند. ممکن است فروش بیشتری را از کاربرانی که به همین دلیل در مراحل خرید هستند مشاهده کنید.

چگونه برای آزمایش مجازی Google Ads بهینه سازی کنیم

اولین قدم برای دسترسی به VTO برای محصولات شما، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال از طریق Merchant Center یا Google Ads است. اگر قبلاً کمپین تبلیغاتی خرید گوگل خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید آن را مؤثرتر کنید، به جای درستی آمده اید.

بنابراین، چگونه می‌توانیم Google Ads VTO را بهینه کنیم؟ در اینجا چند نکته برای اضافه کردن به استراتژی شما وجود دارد:

  1. الزامات فنی Google را برآورده کنید
  2. یک استراتژی قوی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تجارت الکترونیک داشته باشید
  3. صفحات محصول خود را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام در زیر بخوانید!

1. الزامات فنی Google را برآورده کنید

پیروی از الزامات Google به شما کمک می‌کند تا لیست‌های خود را در ویژگی Apparel Try-On انتخاب کنید. در اینجا الزامات وجود دارد:

  • تصاویری با وضوح بالا اضافه کنید که حداقل 512 x 512 پیکسل یا در حالت ایده آل 1024 پیکسل یا بالاتر هستند.
  • هر تصویر باید دارای یک لباس باشد که روی یک مدل جلویی یا مانکن در حالتی ساده یا صاف روی یک سطح دراز کشیده باشد.

Google بهترین شیوه های خود را برای VTO دارد که می تواند به شما کمک کند تبلیغات بهتری ایجاد کنید و ویژگی VTO را در لیست های خود تشویق کنید. شما باید این بهترین شیوه ها را در لیست های خود پیاده کنید:

  • مطمئن شوید که هر تصویر فقط لباس فهرست شده را به طور کامل نشان می دهد
  • لباس را روی مدل یا مانکن یا صاف دراز کشیده قرار دهید
  • مطمئن شوید که مدل‌ها رو به جلو هستند و بازوها به سمت پایین هستند
  • از چین و چروک بیش از حد بر روی لباس های تخت خودداری کنید
  • جزئیات لباس را با دست، کیف دستی یا لوازم جانبی مبهم نکنید

در نهایت، این به گوگل بستگی دارد که لیست های شما را جمع آوری کند و ویژگی VTO را اضافه کند. اگرچه ممکن است فوراً اتفاق نیفتد، اما پیروی از مشخصات آنها شانس بیشتری برای رتبه بندی و افزودن این ویژگی به شما می دهد.

2. یک استراتژی سئو تجارت الکترونیک قوی داشته باشید

همچنین باید مطمئن شوید که استراتژی سئوی شما برای تجارت الکترونیک در حد یکسان است تا به لیست های خود بهترین شانس را برای رتبه بندی در SERP های خرید بدهید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام بهینه سازی سئو خود بررسی کنید:

  • اطلاعات متا خود را بهینه کنید، از جمله برچسب عنوان، H1 و توضیحات متا
  • توضیحات محصول موثری بنویسید که کلمات کلیدی را در خود جای دهد و خوانایی را حفظ کند
  • از پیوندهای داخلی برای ایجاد پیوند بین محصولات و ایجاد ارتباط استفاده کنید
  • برای کمک به رعایت دستورالعمل‌های EEAT Google، نظرات و رتبه‌بندی‌ها را تبلیغ کنید
  • از پیمایش خرده نان برای کمک به اطلاع از فیلترهایی که Google می‌تواند در فهرست شما اعمال کند، استفاده کنید
  • تگ‌های متعارف را پیاده‌سازی کنید و مطمئن شوید که صفحات با هیچ برچسب شاخص یا txt مسدود نشده‌اند
  • تمام صفحات محصول را در نقشه سایت خود فهرست کنید تا قابلیت شناسایی و نمایه سازی سریعتر داشته باشید

این مرحله باید برای کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) و تبلیغات گوگل نیز اعمال شود. بهینه سازی تجربه مشتری بهتری را فراهم می کند و شانس بیشتری برای رقابت در SERP ها به شما می دهد، حتی اگر هنوز ویژگی VTO را در دسترس ندارید.

3. صفحات محصول خود را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید

در نهایت، مطمئن شوید که صفحات و تصاویر محصول خود را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید. این داده‌ها با افزایش نرخ کلیک (CTR)، ایجاد فهرست‌های SERP غنی‌تر و بهینه‌سازی نتایج جستجوی جایگزین، مانند جستجوی صوتی، تأثیر مثبتی بر تبلیغات خرید Google شما خواهد گذاشت.

در اینجا چند ویژگی برای بهینه سازی در لیست های خود آورده شده است:

  • نام محصول، توضیحات، تصاویر و برند
  • در دسترس بودن
  • قیمت
  • رتبه بندی و بررسی
  • انواع
  • تبلیغات و معاملات
  • اطلاعات فروشنده
  • جزئیات حمل و نقل

لیست های تجارت الکترونیک خود را برای آزمایش مجازی با WebFX آماده کنید!

کلید حفظ تبدیل ها با Google VTO، تقویت استراتژی SEO شما است. اگر می‌خواهید تبدیل‌های بیشتری را مشاهده کنید و به کاربران کمک کنید محصول خود را پیدا کنند، WebFX می‌تواند کمک کند.

WebFX بیش از 179000 ساعت تجربه در صنعت خرده فروشی/تجارت الکترونیک دارد. با کمک ما، می توانید سایت و لیست های خود را تغییر دهید تا آنها را درست در بالای SERP ها قرار دهید. با گذشت زمان خریدهای بیشتری خواهید داشت، حتی اگر کاربران به سایت شما نرسند.

امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و ببینید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا برای چشم انداز جدید تجارت الکترونیک آماده شوید!

Source link