گوگل اولین پاراگراف از مستندات توسعه دهنده جستجوی داده های ساختار یافته سازمان خود را به روز کرده است. گوگل گفت که این به روز رسانی برای روشن کردن این موضوع است که “برخی ویژگی ها می توانند روی نشان دادن لوگو تاثیر بگذارند، در حالی که برخی دیگر در پشت صحنه استفاده می شوند.”
به عنوان یادآوری، دادههای ساختاریافته سازمان اطلاعاتی درباره سازمان شما هستند، مانند لوگو، نام قانونی سازمان، آدرس، اطلاعات تماس و شناسههای شرکت. این اطلاعات میتواند در پانلهای دانش و سایر عناصر بصری، مانند اسناد، نشان داده شود.
پاراگراف جدید می گوید:
افزودن دادههای ساختاری سازمانی به صفحه اصلی شما میتواند به Google کمک کند تا جزئیات اداری سازمان شما را بهتر درک کند و سازمان شما را در نتایج جستجو ابهام کند. برخی از ویژگیها در پشت صحنه برای ابهامزدایی سازمان شما از سازمانهای دیگر استفاده میشوند (مانند iso6523 و naics)، در حالی که برخی دیگر میتوانند بر عناصر بصری در نتایج جستجو تأثیر بگذارند (مانند اینکه کدام نشانواره در نتایج جستجو و پانل دانش شما نشان داده میشود). اگر تاجر هستید، میتوانید روی جزئیات بیشتر در پانل دانش تاجر و نمایه برندتان، مانند خطمشی برگشت، آدرس و اطلاعات تماس تأثیر بگذارید. هیچ ویژگی مورد نیاز وجود ندارد. درعوض، توصیه میکنیم به همان اندازه داراییهای مرتبط با سازمان خود را اضافه کنید.
آن را با نسخه قدیمی مقایسه کنید که به شرح زیر است:
میتوانید از دادههای سازمانیافته استفاده کنید تا Google را از جزئیات اداری سازمان خود مطلع کنید، مثلاً نشانواره، آدرس، اطلاعات تماس، و شناسههای کسبوکار. Google میتواند از این نشانهگذاری در پانلهای دانش و سایر عناصر بصری (مانند منبع) استفاده کند، که به کاربران کمک میکند جزئیات سازمان شما را در جستجوی Google بیابند.
این هم یک اسکرین شات از جدید:
و قدیمی:
بحث انجمن در X.