Google Unifying Booking در نمایه‌های کسب‌وکار Google و تبلیغات خدمات محلی

Google Unifying Booking در نمایه‌های کسب‌وکار Google و تبلیغات خدمات محلی

گوگل به برخی از کسب و کارهای محلی ایمیل زد و گفت که شروع به “یکپارچه سازی” رزرو در نمایه های کسب و کار Google (GBP) و تبلیغات خدمات محلی (LSA) خواهد کرد. گوگل گفت که این “تجربه یکپارچه تر برای مشتریان شما و مشتریان آنها” ایجاد می کند.

این ایمیل توسط بن فیشر در X ارسال شد و توضیح بیشتری داد و توضیح داد که برخی از شرکای ادغام در چند هفته آینده مهاجرت خواهند کرد، در حالی که برخی دیگر هنوز جدول زمانی خاصی ندارند.

این به چه معناست:

  • قبلاً از رزرو LSA استفاده می کنید: هیچ تغییری لازم نیست. آنها می توانند مانند امروز با LSA به مدیریت رزروها ادامه دهند. ویژگی رزرو قدیمی با فاصله زمانی با تجربه رزرو یکپارچه ای که در GBP می بینید جایگزین می شود.
  • رزرو GBP فعال است، نه LSA: اگر از سرویس Titan یا Jobber استفاده می کنند، رزرو از تبلیغات خدمات محلی به طور خودکار در عرض دو هفته فعال می شود. در صورت تمایل می توانند در تنظیمات LSA انصراف دهند. من فهرستی از CID های شما را در این ایمیل قرار داده ام.
  • شرکای مختلف رزرو برای LSA و GBP: آنها برای تجربه یکپارچه به شریک رزرو GBP مهاجرت خواهند کرد.

در اینجا جدول زمانی توسط شریک ادغام آمده است:

  • ادغام Jobber & Service Titan: 1-2 هفته آینده
  • سایر شرکا: مهاجرت در ماه های آینده

در اینجا مزایای آن از نظر گوگل آورده شده است:

  • مدیریت رزرو ساده: همه رزروها، چه از GBP یا LSA، اکنون از طریق همان شریک رزروی که در نمایه GBP پیوند داده شده است، انجام می شود. این به معنای دردسر کمتر برای مشتریان شما و دید متمرکز از قرار ملاقات های آنها است.
  • افزایش فرصت رزرو: مشتریانی که قبلاً فقط از رزرو GBP استفاده می کردند، اکنون می توانند به طور خودکار از رزروهای LSA استفاده کنند و به آنها امکان دسترسی به مشتریان بیشتری را می دهد.
  • تجربه مشتری ثابت: با استفاده از یک شریک رزرو در سراسر پلتفرم ها، مشتریان بدون توجه به جایی که مشتریان شما را پیدا می کنند، از فرآیند رزرو آشنا و روان لذت خواهند برد.

این ایمیل است:

ایمیل رزرو گوگل

بحث انجمن در X.



Source link