جان مولر گوگل در مورد تکیه و استفاده بیش از حد از Google Trends برای ایده های محتوا و تولید محتوا برای وب سایت شما هشدار داد. جان گفت که “افراط کردن با ابزارهایی مانند این آسان است” و او می خواهد در مورد استفاده از این ابزارها “احتیاط” کند.
این موضوع در ویدیوی خبری سئوی او در ساعت 3:28 زمانی که او در مورد تمام آموزشها و ویدیوهای Google Trends جدید که گوگل پست میکند صحبت کرد، مطرح شد. او گفت: “شما مجبور نیستید صفحاتی ایجاد کنید تا هر عبارت جستجوی مرتبط ممکن را پوشش دهد” و افزود که باید “انتخابی کنید، روی تخصص خود تمرکز کنید، روی کاربران خود تمرکز کنید.”
او گفت:
من می خواهم احتیاط کنم از آنجایی که استفاده از ابزارهایی مانند این آسان است، شما مجبور نیستید صفحاتی ایجاد کنید تا هر عبارت جستجوی ممکن مرتبط را پوشش دهد. مهم است که محتوایی که منتشر میکنید به طور کلی به ارزش وب بیافزاید و فقط آنچه دیگران گفتهاند تکرار نشود. منتخب باشید، بر تخصص خود تمرکز کنید، بر روی کاربرانی تمرکز کنید که احتمالاً برای کسب و کار شما مرتبط هستند.
اینم اون ویدیو:
صادقانه می گویم، وقتی می بینم همه این ویدیوها و آموزش ها در Google Trends در کانال های Search Central پست می شوند، نگران شدم. این گوگل است که در مورد چگونگی پیدا کردن ایده های محتوای جدید برای نوشتن توصیه می کند. اگر نمیخواهید برای موتورهای جستجو محتوا تولید کنید و میخواهید برای کاربران محتوا تولید کنید، این ایدهها باید از سوی کاربران شما، از راهاندازی کسبوکار شما و نه با استفاده از ابزارها – حداقل -. این دو سنت من است، مطمئنم که بسیاری از شما با من مخالف هستید.
در هر صورت، حداقل جان مولر در مورد نحوه استفاده از این ابزارها هشدار داد.
بحث در انجمن در یوتیوب.