گوگل بهترین معاملات خرید را در نتایج جستجو از طریقMattGSternal

برجسته می کند

گوگل در تلاش برای افزایش دید برای خرده فروشان ضمن اطمینان از اینکه خریداران بهترین قیمت های موجود را دارند ، معاملات خرید برتر را در نتایج جستجو برجسته می کند.

در مجموعه ای از به روزرسانی های مرتبط ، Google کاربرد تبلیغات محصول ، جذب مشتری جدید و کشف بینش های معنی دار را آسان تر و سریعتر می کند.

و بله ، همه این به روزرسانی ها لیست های خرید رایگان Google را که قبلاً شروع کرده است اعمال می کند سال.

تبلیغات برجسته در نتایج جستجو

تبلیغات اکنون برای همه خرده فروشان ایالات متحده در دسترس است و گوگل می گوید استفاده از آنها برای فصل خرید تعطیلات بسیار آسان تر خواهد بود.

پیش از این ، خرده فروشان برای استفاده از تبلیغات در Merchant Center باید فرم علاقه خود را پر می کردند. اکنون ، تبلیغات به طور خودکار برای همه خرده فروشان واجد شرایط در ایالات متحده فعال می شود.

خرده فروشان می توانند تبلیغات را مستقیماً در Merchant Center ویرایش کنند و میانگین زمان تأیید از چند روز به چند ساعت کاهش یافته است.

این به روزرسانی ها توانایی عکس العمل بهتر نسبت به تقاضای خریداران را دارند ، مانند فروش فلش یا تمدید مدت زمان تبلیغات موجود.

محصولات تبلیغی در مکان های بیشتری در Google نشان داده می شوند و حاوی حاشیه نویسی های مختلف هستند. مانند موارد نشان داده شده در مثال زیر.

 Google برای برجسته کردن بهترین معاملات خرید در نتایج جستجو

 Google بهترین نتایج خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند

Google محصولات تبلیغ شده را در سطوح زیر برجسته می کند:

< span> تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • تبلیغات در خرید Google
  • رایگان لیست های موجود در خرید Google
  • تصاویر Google (فقط برای موبایل)
  • تبلیغات موجودی محلی در نتایج جستجو

خریداران خیلی سخت به نظر نمی رسند برای معاملات eithe r ، به عنوان فیلتر جدید “در فروش” در سرتاسر تلفن همراه و دسک تاپ به برگه خرید اضافه می شود.

این فیلتر شامل موجودی محصول در سراسر تبلیغات و لیست های رایگان است که دارای تبلیغات هستند یا در حال فروش هستند و باعث بهبود قابلیت کشف محصولات با قیمت رقابتی.

 Google برای برجسته کردن بهترین معاملات خرید در نتایج جستجو

 Google بهترین گزینه های خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند

علاوه بر این ، خریدارانی که کالای خاصی را جستجو می کنند می توانند ببینند کدام خرده فروش آن محصول را در پانل دانش محصول ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google تأکید می کند که همه خرده فروشان ایالات متحده قادر به استفاده از این به روزرسانی ها “بدون در نظر گرفتن اینکه آیا با ما تبلیغ می کنید یا خیر.”

اطلاعات بیشتر درباره گزارش گیری

Google در نوامبر یک به روزرسانی ارائه می دهد که گزارش بهتر خرده فروشان را برای فروش ارائه می دهد محصولات و تبلیغات.

برای استفاده از قابلیت های گزارشگری ، خرده فروشان باید موجودی تبلیغاتی یا فروش خود را با برچسب های سفارشی برچسب گذاری کنند.

گزارش ها داده های مربوط به برداشت ها را جمع آوری می کنند. و برای tagg کلیک می کند محصولات موجود در بین تبلیغات خرید و لیست کالاهای رایگان.

سپس می توان از داده ها برای ارزیابی عملکرد و در صورت لزوم تنظیمات استفاده کرد.

آمار مفید خرید

پراکنده در سراسر اعلامیه Google تعدادی از آمارهای خرید است که ممکن است خرده فروشان برای آنها مفید باشد.

  • 58٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده خرید اقلام هدیه را تا زمانی که به فروش نرسند ، متوقف می کنند. < li> 40٪ از خریداران جهانی اظهار داشتند که برای یافتن بهترین معامله به Google مراجعه می کنند.
  • 58٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده در فصل تعطیلات گذشته حداقل از یک مارک خریداری کرده اند که قبلاً خریداری نکرده بودند.
  • 65٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده زودتر شروع به خرید می کنند تا از کالاهای موجود در انبار جلوگیری کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرای تبلیغات ، به صفحه راهنمای Google در اینجا مراجعه کنید.

منابع: blog.google ، راهنمای Google Ads