Google اسناد توسعه دهنده جستجوی پیوندهای عنوان خود را به روز کرده است تا اضافه کند که جستجوی Google ممکن است از عنوان متا تگ og:title شما برای پیوند عنوان شما در نتایج جستجوی Google استفاده کند. عنوان OG معمولاً توسط سایتهای اشتراکگذاری اجتماعی برای عنوان پستهای شما استفاده میشود، اما Google ممکن است از آن برای عنوان قطعههای نتیجه جستجوی شما در Google نیز استفاده کند.
یک نقطه جدید به بخش نحوه ایجاد پیوندهای عنوان در جستجوی گوگل اضافه شد که میخواند: «جستجوی Google از منابع زیر برای تعیین خودکار پیوندهای عنوان استفاده میکند:»
گلوله جدیدی که اضافه شد این است:
- محتوا در متا تگ های og:title
می توانید آن را با سند قدیمی مقایسه کنید تا متوجه شوید که نقطه گلوله وجود ندارد.
گوگل گفت، “og:title” را به لیست منابع پیوند عنوان اضافه کرده است. گوگل همچنین نوشت: «جستجوی Google میتواند از محتوا در متا تگهای og:title برای تولید خودکار لینکهای عنوان استفاده کند.
در اینجا لیست کاملی از عناصری است که Google ممکن است برای ارائه پیوند عنوان شما برای نتایج جستجوی Google استفاده کند:
- محتوا در عناصر عنوان
- عنوان تصویری اصلی در صفحه نشان داده شده است
- عناصر عنوان، مانند عناصر h1
- محتوا در متا تگ های og:title
- محتوای دیگری که از طریق استفاده از درمانهای سبک بزرگ و برجسته است
- متن دیگر موجود در صفحه
- لنگر متن در صفحه
- متن درون پیوندهایی که به صفحه اشاره دارند
- داده های ساختار یافته وب سایت
در اینجا یک اسکرین شات از نقطه گلوله اضافه شده به مستندات است:
در اینجا تصویری از عنصر عنوان در قطعه نتایج جستجوی Google آمده است، متنی که میگوید «چگونه تخممرغ سرخشده ترد درست کنیم»:
بحث انجمن در X.