Google در حال آزمایش است (من دوباره فکر می کنم) چرخ فلک ها را مرور کرده و واحدهای را در نتایج جستجوی خود برای نمایش داده های محصول مسدود کنید. تعدادی از SEO ها این موارد را طی یک یا دو هفته گذشته مشاهده کردند و اساساً محتوای بررسی محصول را در یک بخش جداگانه در Google Search نشان می دهند. بلر مک گرگور در X این تصویر از چرخ فلک بررسی را روی دسک تاپ منتشر کرد:
ساچین پاتل در X این تصویر از لیست بررسی بررسی ها را منتشر کرد:
در اینجا بیشتر است:
Google در حال آزمایش یک بخش مبتنی بر بررسی در SERP ها است که در آن مقالات متمرکز بر بررسی ها نمایش داده می شوند.rustybrick gagghotra_ serpalerts pic.twitter.com/dydsznntxj
– ساچین پاتل (@sachupatel53124) 24 ژانویه 2025
بردی کلارک یک زن و شوهر را در صفحه Serpalerts خود قرار داد:
مثال دیگر:
بخش “بررسی” Google
CC: @RustyBrick.com
(تصویر یا جاسازی شده)
– Punit (@punit6008.bsky.social) 29 ژانویه 2025 ساعت 10:58 بعد از ظهر
Gisele Navarro از House Fresh نوشت: “ما در مورد این موضوع در این رویداد صحبت کردیم و به یاد می آورم که بسیاری از ما می گفتیم که نمی خواهیم به چرخ فلک زده شویم.”
بحث و گفتگوی انجمن در X.