به نظر می رسد گوگل در حال ارائه یک گزینه پیشنهادی جدید برای تبلیغات خدمات محلی است که قیمت آن به ازای هر سرنخ (tCPL) نامیده می شود. مناقصه هزینه به ازای هر سرنخ هدف (tCPL) یک استراتژی پیشنهادی هوشمند نیمه خودکار است. شما میانگین هزینه دلخواه خود را برای هر سرنخ تعیین میکنید، و تبلیغات خدمات محلی بهطور خودکار قیمتها را برای هدف آن هدف تنظیم میکند.
این مورد توسط آنتونی هیگمن مشاهده شد که در مورد آن در X پست کرد و گفت که این یک گزینه پیشنهادی جالب است. او این اسکرین شات از این گزینه را به اشتراک گذاشت:
Google نحوه عملکرد این گزینه پیشنهادی جدید را توضیح می دهد:
مناقصه CPL هدف بهطور خودکار هر بار که آگهی شما واجد شرایط نمایش باشد، با استفاده از اطلاعات تاریخی مربوط به کمپین شما و ارزیابی سیگنالهای زمینهای که در زمان حراج Google Ads وجود دارد، یک پیشنهاد بهینه برای آگهی شما پیدا میکند.
برخی از تبدیلها ممکن است بیشتر از هدف شما هزینه داشته باشند و برخی ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، اما در مجموع، تبلیغات خدمات محلی سعی میکند هزینه هر سرنخ شما را نزدیک به CPL هدفی که تعیین کردهاید نگه دارد.
برای مثال، اگر CPL هدف 10 دلار را انتخاب کنید، تبلیغات خدمات محلی بهطور خودکار پیشنهادهای شما را طوری تنظیم میکند که بهطور میانگین 10 دلار برای شما سرنخ داشته باشد.
برای استفاده از این، باید به حالتهای پیشنهادی خود بروید، «به حداکثر رساندن امتیازها (مناقصه خودکار)»، سپس «هزینه هدف برای هر سرنخ (اختیاری) را تعیین کنید.» میتوانید از هدف پیشنهادی ما استفاده کنید یا هدف خود را تعیین کنید. شما انتخاب می کنید میانگین تقریبی را که برای سرنخ ها پرداخت می کنید تعیین می کند.
بحث انجمن در X.