چک لیست های Google Docs را می توان به Tasks اختصاص داد

کاربران Enterprise Workspace اکنون می‌توانند چک‌لیست‌هایی را در Google Docs اختصاص دهند و آن‌ها را در فهرست وظایف Google خود یا همکارشان نشان دهند.

چک لیست ها سال گذشته به عنوان بخشی از کار بوم هوشمند Workspace به Google Docs معرفی شدند. آنها اکنون با Google Tasks ادغام می شوند تا بتوانید یک مورد چک لیست را به یک همکار (یا خودتان) اختصاص دهید و آن را در کنار کارهای دیگر نشان دهید.

با نگه داشتن ماوس روی یک آیتم چک لیست، نماد Task را در کنار مربع مشاهده خواهید کرد. می‌توانید نام و تاریخ سررسید شخص را قبل از اینکه در Google Tasks ظاهر شود، با پیوندی به سند وارد کنید. عنوان، تاریخ سررسید، و وضعیت تکمیل موارد اختصاص داده شده در Google Tasks و چک لیست Docs به‌روزرسانی و همگام می‌شود.

ادغام این چک لیست Docs با Google Tasks از امروز شروع می شود و به شرح زیر است:

  • در هفته‌های آینده به‌طور کامل برای همه مشتریان Google Workspace و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business در دسترس باشد.
  • با این حال، برای کاربرانی که دارای حساب های شخصی Google هستند در دسترس نباشد

اطلاعات بیشتر در Google Docs:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: