تبلیغ کنندگان نسبت به Google Tag Manager در حال بارگیری هستند.

تبلیغ کنندگان نسبت به Google Tag Manager در حال بارگیری هستند.

Google دیروز ایمیلی برای تبلیغ کنندگان در مورد تغییراتی که به Google Tag Manager ارائه می شود ارسال کرد. به طور خاص ، Google Tag Manager قبل از بارگیری یک برچسب Google رویدادهایی را ارسال می کند و Google این را “تغییر کوچک” می نامد که “به عملکرد اندازه گیری آسیب نمی رساند”.

صادقانه بگویم ، بسیاری از تبلیغ کنندگان در مورد اینکه چرا Google اکنون این تغییر را انجام می دهد شک دارند …

ایمیلی که من دریافت کردم می گوید: “در حال حاضر ، Container (های) Google Tag Manager شما (Tag-ID-Goes-Here) قبل از بارگیری یک برچسب Google ، رویدادهایی را ارسال می کند. از 10 آوریل ، 2025 ، ظروف با تبلیغات Google و برچسب های نوری به طور خودکار قبل از ارسال رویدادها به طور خودکار یک برچسب Google را بارگیری می کنند.”

این ایمیل همچنان می گوید: “این تغییر کوچک قابلیت اطمینان از ردیابی تبلیغات Google شما را بهبود می بخشد و به عملکرد اندازه گیری آسیب نمی رساند. برای بسیاری از کاربران ، حجم داده های اندازه گیری را افزایش می دهد.” سپس ایمیل این موارد را اضافه کرد:

(1) دسترسی یک کلیک به ویژگی ها: ویژگی هایی مانند تبدیل پیشرفته ، ردیابی متقابل دامنه و خودکار را به راحتی از صفحه تنظیمات برچسب Google خود روشن کنید.

(2) جمع آوری داده های نرم تر: اگر با شرایط خدمات داده مشتری ما موافقت کرده اید ، ما به طور خودکار مجموعه “داده های ارائه شده توسط کاربر” را در رویدادهای شما فعال خواهیم کرد. تنظیمات Google Tag شما ، مانند داده های ارائه شده توسط کاربر ، در مورد رویدادهای ارسال شده توسط Tag Manager به همان روشی که برای رویدادهای ارسال شده توسط کد درون صفحه اعمال می شود ، اعمال می شود.

گوگل افزود که آنها “توصیه می کنند برچسب Google را به ظرف GTM خود اضافه کنید تا تأثیر این تغییرات را در حسابهای خود پیش نمایش دهید. اگر هیچ اقدامی انجام ندهید ، این بروزرسانی به طور خودکار در تاریخ 10 آوریل 2025 اتفاق می افتد.”

همانطور که گفتم ، برخی از تبلیغ کنندگان نسبت به این تغییر شک دارند – در اینجا برخی از این موارد وجود دارد:

آنتونی هیگمن نوشت:

Google Tag Manager قبل از ارسال رویدادها از 10 آوریل ، ابتدا به طور خودکار برچسب Google را بارگیری کنید.

به نظر می رسد راه خود در مورد ردیابی تبدیل پیشرفته؟

کوری کوهلر تعجب می کند ، “من چند بار آن را خوانده ام و به نظر می رسد بی ضرر است. این باعث تعجب من می شود که آیا چیزی به وجود آمده است.”

Govind Singh Panwar پرسید ، “چرا Google فشار می دهد که تبدیل های پیشرفته را چنان تهاجمی می کند؟ این باعث تعجب من می شود که آیا چیزی خاموش است.”

افرین تورس نوشت: “من تقریباً مثبت هستم که آنها سعی می کنند از فروش اجباری Google Chrome نیز جلوتر شوند.”

سامارا هارت نوشت: “من تعجب می کنم که چگونه آنها را در اولویت قرار می دهند ، برچسب های ردیابی دیگری مانند متا پیکسل را ایجاد می کنند.”

در اینجا تصویری از ایمیلی که دریافت کردم آورده شده است:

Google Tag Manager بارگیری ایمیل تغییر می دهد

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link