Google در حال آزمایش یک چرخ فلک محصول در قطعات نتایج جستجو است که حاوی تصاویر محصول، اطلاعات محصول، رتبهبندی و قیمت است. این ممکن است مختص آمازون باشد، اما من مطمئن نیستم.
این مورد توسط فرانک سندمن مشاهده شد که این نمونه را از یک نتیجه جستجوی گوگل در آلمان در Mastodon پست کرد:
فرانک نوشت: “خیلی جالب نیست که ببینم گوگل به آمازون رفتار خاصی در SERP ها ارائه می دهد. امروز یک قطعه با 4 کارت دیدم. آنها حاوی تصاویر، اطلاعات، رتبه بندی ها و قیمت ها هستند.”
ما در اوایل امسال چیزی مشابه را دیدیم، اما آنها اطلاعات بسیار کمتری داشتند و چرخ و فلک محصول خاصی نبودند. ما همچنین در ماه مارس نیز چنین چیزی را دیدیم.
فرانک به من گفت که این ممکن است یک درمان خاص برای آمازون باشد – شاید؟
بحث در انجمن در Mastodon.
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Sukkot آفلاین هستم.