Google در حال آزمایش افزودن قابلیت ردیابی قیمت ها، اشتراک گذاری و ذخیره محصولاتی است که در جستجوی Google و Google Shopping مشاهده می کنید. Google این دکمهها را برای پیگیری قیمت، اشتراکگذاری و ذخیره پس از کلیک بر روی یک محصول در نتایج جستجوی Google اضافه کرد.
در اینجا به نظر می رسد:
وقتی روی «ردیابی قیمت» کلیک میکنم، گوگل میگوید: «اعلانهای فشار و ایمیلهایی برای کاهش قیمت و محتوای مرتبط دریافت خواهید کرد». بدیهی است که برای فعال کردن این مورد باید به حساب Google خود وارد شوید و من گمان می کنم که این کار در همه جا کار نمی کند.
دکمه اشتراک گذاری لینک های اشتراک گذاری اجتماعی را انتخاب می کند و دکمه ذخیره آن را به نتایج ذخیره شده شما اضافه می کند.
در اینجا چیزی است که معمولاً بدون دکمه ها ممکن است ببینید:
من اسکرین شات هایی از اکتبر و سپتامبر بدون این دکمه ها دارم، بنابراین گمان می کنم این ها تا حدودی جدید هستند؟
من این را از طریق ساچین پاتل در X مشاهده کردم:
@rustybrick @brodieseo @gaganghotra_
گوگل اکنون در حال آزمایش دکمههای «ذخیره» و «اشتراکگذاری» برای نتایج شبکه محصولات است. آیا این جدید است؟ من برای اولین بار است که اینها را می بینم. pic.twitter.com/ZLyyFrawbA– ساچین پاتل (@SachuPatel53124) 9 دسامبر 2024
بحث انجمن در X.