Google هم اکنون می تواند “قیمت در پرداخت” را در لیست خرید Google ، چه پرداخت شده و چه ارگانیک نشان دهد.
من مطمئن نیستم که این جدید است ، با توجه به اینکه گوگل سیاست هایی در مورد تعلیق بازرگانانی که قیمت خود را در هنگام پرداخت تغییر می دهند ، داشته است و حتی به Googlebot اجازه می دهد تا به همین دلیل مواردی را به سبد خرید اضافه کند.
اما Arpan Banerjee و Adrian Dekker در LinkedIn نمونه ای از این را در عمل به اشتراک گذاشتند:
منظور من این است که این می تواند برای جستجوگرها بسیار مفید باشد ، که نمی خواهند در کلیک بر روی کلیک شوند و فقط برای یافتن قیمت متفاوت در مرحله پرداخت.
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.