مردم بیش از یک میلیارد بار در روز در سراسر Google خرید میکنند تا کارهایی مانند امتحان کردن لباسها قبل از خرید، خرید آنچه میبینند با لنز و بررسی قیمتها انجام دهند. ما از پیشرفتهای خود در هوش مصنوعی برای آسانتر کردن خرید در Google استفاده کردهایم، و امروز، یک Google Shopping تغییر یافته را معرفی میکنیم که از ابتدا با هوش مصنوعی بازسازی شده است. ما 45 میلیارد فهرست محصول در نمودار خرید Google را با مدلهای Gemini جفت کردهایم تا تجربه خرید آنلاین را با یک خانه خرید جدید و شخصیسازی شده تغییر دهیم که از امروز در هفتههای آینده در ایالات متحده عرضه میشود.
ارتقاء تحقیقات خرید با کمک هوش مصنوعی
تجربه جدید Google Shopping از هوش مصنوعی برای نشان دادن هوشمندانه مرتبطترین محصولات استفاده میکند و به سرعت بخشیدن و سادهسازی تحقیقات شما کمک میکند. اکنون یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی با نکات مهمی که باید برای جستجوی خود در نظر بگیرید، به علاوه محصولاتی که نیازهای شما را برآورده می کنند، دریافت خواهید کرد. فرض کنید، مانند من، شما به دنبال یک کت زمستانی جدید هستید – اما نه هر ژاکت زمستانی. شما چیزی می خواهید که شما را گرم نگه دارد و خشک در شمال غربی اقیانوس آرام.
چگونه کار میکند: جستجوی «ژاکت زمستانی مردانه برای سیاتل» خلاصهای از هوش مصنوعی را با مهمترین چیزهایی که باید قبل از سرمایهگذاری در یک کت جدید برای این آب و هوا بدانید، ارائه میکند. ما محصولاتی را که توسط منابعی از سرتاسر وب توصیه شده است نشان خواهیم داد و توضیحی در مورد اینکه چرا آنها برای نیازهای شما مناسب هستند را نشان خواهیم داد. همچنین دسته بندی هایی را مشاهده خواهید کرد که دید سازمان یافته تری از انواع کت هایی که باید در نظر بگیرید به شما می دهد. برای کسانی که می خواهند عمیق تر در وب تحقیق کنند، می توانند به راحتی روی مقالات مرتبط کلیک کنند.