Google هم رتبهبندیهای فروشنده و هم رتبهبندی محصول را در یک واحد تبلیغات خرید Google نشان میدهد. دیدن هر دو رتبهبندی کمی عجیب است، و دیدن رتبهبندیهای مختلف برای یک خردهفروش ممکن است گیجکننده باشد، اما یکی برای رتبهبندی محصول خاص و دیگری برای رتبهبندی شرکتی است که آن محصول را میفروشد، یعنی فروشنده. .
این مورد توسط هانا کوبزووا مشاهده شد که در مورد آن در سایت PPC News خود پست کرد و نوشت: “Google شروع به نشان دادن رتبه بندی های فروشنده و رتبه بندی محصولات با هم در تبلیغات خرید کرد. این به خرده فروشان کمک می کند تا قابل اعتمادتر، قابل مشاهده تر و رقابتی تر باشند.”
در اینجا به نظر می رسد:
در اینجا جزئیات بسیار بیشتری در این مورد وجود دارد، اما باز هم، مطمئن نیستم که این را دوست داشته باشم.
بحث انجمن در X.