جستجوی Google Generative Experience (SGE): 5 باید و نباید

Google Search Generative Experience (SGE) نحوه جستجو و مرور کاربران را تغییر می دهد صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). تجربه جستجوی جدید نحوه یافتن پاسخ‌های کاربران را برای پرسش‌های جستجو تغییر می‌دهد هوش مصنوعی (AI)-تولید عکس های فوری از اطلاعات که شامل پیوندهایی به منابع دیگر و موارد دیگر است.

به عبارت دیگر، گوگل را قرار می دهد قطعه های برجسته خجالت کشیدن.

اما در حالی که این برای جستجوگرانی که به دنبال یافتن سریع پاسخ هستند عالی است، SGE گوگل همچنین بر نوع محتوایی که ترافیک وب سایت شما را هدایت می کند، تأثیر می گذارد.

خوشبختانه، ما با ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد گوگل برای جستجو بازی کرده‌ایم و بینش‌های شادابی را که برای ادامه حکمرانی بر SERP نیاز دارید، دریافت کرده‌ایم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد SGE گوگل و برخی بایدها و نبایدهای محتوا که به شما کمک می کند تا ترافیک سایت خود را ادامه دهید بیشتر بدانید.

آیا می خواهید از آخرین اخبار SEO و بازاریابی دیجیتال، مانند هوش مصنوعی در جستجو، به روز بمانید؟ برای WebFX ثبت نام کنید هفته نامه مدیر بازاریابی داخلی و درآمد ایمیل هایی برای دریافت اطلاعات بازاریابی مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

بیاموزید که چگونه ترافیک را بیش از حد افزایش دادیم 40%، و تبدیل به بیش از 100% برای یک مشتری تجارت الکترونیک

مطالعه موردی را بخوانید

Google Search Generative Experience چیست؟

SGE گوگل یک تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی که از هوش مصنوعی مولد برای پاسخگویی به سؤالات کاربر از طریق عکس های فوری، سؤالات بعدی، تجربیات عمودی و موارد دیگر استفاده می کند. SGE تجربیات جستجو را با اجازه دادن به کاربران برای مرور نتایج با کمک ابزارهای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود می بخشد.

قابلیت های هوش مصنوعی SGE

SGE گوگل از هوش مصنوعی استفاده می کند تا نتایج جستجوی خود را افزایش دهد و کاربران را راحت تر به اطلاعات مورد نیاز خود بیابد. این کار از طریق ابزارهایی مانند عکس های فوری، سوالات پیشنهادی بعدی، خلاصه موضوعات و موارد دیگر انجام می شود.

به عنوان مثال، موضوع «عکس‌های فوری» به کاربران یک پاسخ اجمالی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به سؤالات جستجو می‌دهد. عکس های فوری با ایجاد می شود هوش مصنوعی مولد، از جمله یک خلاصه کوتاه، مقالات مرتبط، توصیه های محصول و موارد دیگر – همه قبل از نتایج جستجوی سنتی و محتوای تبلیغ شده.

عکس فوری google sge

SGE همراه با عکس های فوری مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربه جستجو را از طریق ویژگی هایی مانند:

  • سوالات بعدی: تجربه جستجوی خود را از طریق سؤالات بعدی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ادامه دهید پرس و جوهای جستجو.
  • مکالمه: از طریق حالت مکالمه SGE مستقیماً با Google چت کنید. در اینجا به سؤالات اصلی پاسخ داده می شود و کاربران می توانند سؤالات بعدی را برای عمیق تر کردن جستجوی خود بپرسند.

google sge converse

  • تجربیات عمودی: جستجوهای عمودی SGE پرس و جوهای تجاری و خرید را با خلاصه اطلاعات و توصیه های محصول ایجاد شده توسط هوش مصنوعی تقویت می کند.
  • تولید تصویر: ایجاد تصاویر با کمک هوش مصنوعی در SGE.

تولید تصویر google sge

  • نکات کدنویسی: هنگام جستجوی موضوعات در جاوا اسکریپت، پایتون و موارد دیگر، نکات کدنویسی را مستقیماً از Google در جستجو دریافت کنید.
  • افزودن به شیت: جمع‌آوری داده‌ها و فرآیند تحقیق خود را از طریق ادغام Google Sheets SGE ساده کنید که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات را مستقیماً به صفحات گسترده مشترک اضافه کنند.
  • ابزارهای مرور: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد صفحات وب که کاربران مرور می‌کنند، ارائه می‌دهند، از جمله خلاصه نکات کلیدی، پرش به بخش‌های مرتبط، و سؤالات جستجوی خاصی که در آن صفحه به آنها پاسخ داده شده است.

بینش محتوای google sge

بایدها و نبایدها برای تجربه مولد جستجوی Google

اکنون که کمی بیشتر در مورد SGE گوگل و قابلیت‌های آن می‌دانید، اجازه دهید برخی از بهترین روش‌ها را بررسی کنیم. در زیر برخی از مطالبی را که باید و نبایدها باید هنگام پیمایش هوش مصنوعی در نتایج جستجو به خاطر بسپارید آورده شده است.

به هدف جستجوی کاربر پاسخ دهید

SGE گوگل در مورد این است که کاربران دقیقاً همان چیزی را که در نتایج جستجو می خواهند با کمترین کلیک ممکن ارائه دهد. با آدرس دهی فوری آن را در محتوای وب خود تکرار کنید هدف جستجوی کاربر.

سعی و کوشش خود را انجام دهید و عمیقا رفتار کنید تحقیق کلمات کلیدی برای درک اینکه کاربران هنگام جستجوی آن عبارات به دنبال چه چیزی هستند، سپس یافته های شما را به کار خود ترجمه کنید. محتوای شما ابتدا برای مردم و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو است. پس به مردم آنچه را که می خواهند بدهید!

یک ساختار عالی که باید هنگام ایجاد محتوا به خاطر بسپارید این است که سؤال اصلی را در عنوان خود مطرح کنید و بلافاصله در پاراگراف های بعدی به آنها پاسخ دهید. مثلا:

عنوان: بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

متن زیر: بازاریابی رسانه های اجتماعی (تعریف شما) است.

هنگامی که به سوال اولیه کاربر پاسخ دادید، می توانید به آن شیرجه بزنید سایر سوالات مرتبط آنها ممکن است داشته باشند. بهتر از این، از سؤالات بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی Google SGE به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید این سؤالات محتوای شما را راهنمایی کنند.

سوالات پیگیری گوگل sge

به عنوان مثال، تصمیم گرفتم یک مقاله وبلاگی در مورد تاریخچه حکاکی کدو تنبل در طول هالووین بنویسم. در حالی که عکس فوری گوگل به من یک نمای کلی ارائه می دهد، سوالات بعدی در پایین سنگ های پله ای عالی برای اطلاعات بیشتر در محتوای من ارائه می دهد.

برای تحقیق کلمات کلیدی خود به کمک نیاز دارید؟ ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی WebFX، KeywordsFX را بررسی کنید!

کلمات کلیدیFX

تجربه دست اول را نادیده نگیرید

اغلب، زمانی که درگیر جزئیات نوشتن برای وب سایت خود هستید، می توان به راحتی اضافه کردن نکات شخصی مانند دیدگاه های دست اول را فراموش کرد. این نه تنها به صفحه شما شخصیت می بخشد، بلکه می تواند ارزش بسیار زیادی برای خوانندگان شما بیافزاید.

در این دنیای پس از SGE، محتوای شما باید شامل تجربیات و دیدگاه های دست اول باشد. مطمئناً، ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی مولد گوگل ممکن است بتوانند فهرستی از محصولات را گردآوری کنند و از صفحات موجود استفاده کنند تا به شما بگویند چرا خوب هستند، اما نمی توانند احساسات، نظرات و تجربیات واقعی انسانی را تکرار کنند.

به محتوای خود ارزش بیافزایید و با افزودن دیدگاه منحصر به فرد خود به محتوای خود، آن را از عکس های فوری هوش مصنوعی مولد Google جذاب تر کنید.

افزودن دیدگاه منحصربه‌فرد به محتوایتان می‌تواند برای خوانندگان شما ارزش بیافزاید، آن را نسبت به عکس‌های فوری مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل جذاب‌تر کند و با مخاطبان خود به گونه‌ای ارتباط برقرار کند که هوش مصنوعی مولد نمی‌تواند.

از زبان طبیعی و محاوره ای استفاده کنید

توابع جستجوی هوش مصنوعی مولد گوگل تغییر عمده دیگری را به سمت آن نشان می دهد تجربیات جستجوی کاربر محور. با یک عملکرد چت تحت اللفظی در دسترس برای کمک به کاربران برای مرور تعاملی تر وب، اطمینان از صحبت کردن به زبان آنها بسیار مهم است.

با استفاده از زبان طبیعی برای پاسخگویی به نیازهای کاربر، سوالات و هدف جستجو، ابتدا محتوای خود را برای انسان و در مرحله دوم برای موتورهای جستجو بهینه کنید. انجام این کار به ایجاد یک گفتگوی یک به یک کمک می کند که با جستجوگران طنین انداز شود و تعامل بیشتری با محتوای شما ایجاد کند.

در حالی که بهبود تجربه کاربری (UX)، استفاده از زبان طبیعی به گوگل کمک می کند تا محتوا را بهتر درک کند تا صفحه شما را به درستی ایندکس کند.

از کلمات کلیدی دم بلند غافل نشوید

در کنار استفاده از زبان مکالمه، باید موارد مرتبط را نیز هدف قرار دهید کلمات کلیدی دم بلند در محتوای شما برای مطابقت بهتر با پرس و جوهای عمیق.

این قدرت کلمات کلیدی دم بلند نمی توان آن را دست کم گرفت – این کلمات کلیدی منجر به پرس و جوهای جستجوی دقیق تر و دقیق تر می شوند، زیرا آنها از نحوه طرح سوالات کاربران برای گوگل تقلید می کنند. این ساختار معمولاً به معنای حجم جستجوی کمتر و نرخ تبدیل بالاتر برای رتبه بندی سایت ها است.

کلمات کلیدی طولانی مانند “چگونه یک پست رسانه اجتماعی خوب ایجاد کنیم” هدف جستجوی کاربر خاص تری را نسبت به عبارات گسترده تر مانند “پست رسانه های اجتماعی” نشان می دهد. از آنجایی که افراد بیشتری با هوش مصنوعی مولد گوگل تعامل دارند، تطبیق کلمات و آهنگ کاربران برای وب سایت هایی که آن کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تغییر را در آغوش بگیرید

در نهایت، اگر یک نکته کلیدی وجود دارد که باید از این صفحه حذف کنید، نباید با تغییر در پی SGE مخالف باشید. ادغام های هوش مصنوعی مولد گوگل نحوه جستجو و مشاهده اطلاعات کاربران را تغییر می دهد.

جلوتر از منحنی باشید و خود را آزمایش کنید استراتژی سئو برای مشاهده نحوه نمایش محتوای جدید و موجود در موتورهای جستجو و رتبه سایت شما. با این کار می توانید:

  • تاثیر SGE بر سئوی کلی خود را کاهش دهید
  • فرصت های جدیدی را برای افزایش دید سایت خود شناسایی کنید
  • یک قدم جلوتر از رقبا باشید

تحقیقات مستقل از کلاچ، WebFX را نامگذاری کرده است

شرکت برتر سئو در ایالات متحده.

کلاچ شخصا با بیش از 250 مشتری WebFX مصاحبه کرده است تا در مورد تجربه آنها از همکاری با ما صحبت کند.

بررسی های بیشتر کلاچ را بخوانید

DO با WebFX شریک شوید

اگر ایده پیمایش در این دنیای پس از SGE به تنهایی کمی اعصاب خردکن به نظر می رسد، شما تنها نیستید. اما نگران نباشید، در WebFX، ما در پیمایش فراز و نشیب به‌روزرسانی‌های اصلی Google که SERP‌ها را متزلزل می‌کنند، حرفه‌ای هستیم – ما این کار را برای بیش از 25 سال انجام داده‌ایم، و قصد نداریم به این زودی‌ها سرعت خود را کاهش دهیم.

ببینید ما در مورد چه چیزی هستیم و درباره ما بیشتر بدانید خدمات سئوی سفارشی امروز با تماس با WebFX در 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور