مرورهای هوش مصنوعی برای جستجوی محلی (و SEO محلی) به چه معناست؟

با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از مردم کسب‌وکارهای محلی را آنلاین کشف می‌کنند، جای تعجب نیست که شرکت‌ها بخواهند بدانند مرورهای هوش مصنوعی Google (که قبلاً Search Generative Experience یا SGE نامیده می‌شد) چگونه بر نتایج جستجوی محلی تأثیر می‌گذارد. بر اساس تحقیقات اولیه، AI Overviews یک فرصت – در مقابل چالش – برای برندهای محلی ارائه می دهد.

اکنون بیاموزید که چگونه مرورهای هوش مصنوعی برای جستجوی محلی باعث تسریع دید (و نحوه بهینه سازی برای آن) می شود!

مرورهای هوش مصنوعی چیست؟

AI Overviews که به عنوان Search Generative Experience نیز شناخته می‌شود، از مدل‌های AI مانند Gemini برای تولید عکس‌های فوری مبتنی بر هوش مصنوعی در جستجوی Google استفاده می‌کند تا به هدف جستجوی کاربر پاسخ دهد و سؤالات بعدی را ارائه دهد.

مرورهای هوش مصنوعی برای جستجوی محلی (و SEO محلی) به چه معناست؟

مرورهای هوش مصنوعی برای جستجوی محلی چیست؟

به گفته گوگل، مرورهای هوش مصنوعی برای جستجوی محلی «زمینه(هایی) را درباره مکان های محلی، با استفاده از بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد که مقایسه و کاوش گزینه ها را آسان می کند. این بینش‌ها می‌تواند شامل خلاصه کردن قابلیت‌ها و بررسی‌های کسب‌وکار و همچنین نشان دادن مکان شرکت روی نقشه باشد.

بررسی های AI چگونه بر جستجوهای محلی تأثیر می گذارد؟

مرورهای هوش مصنوعی به چند روش بر جستجوهای محلی تأثیر می گذارد، از جمله موارد زیر:

  • دید: نمای کلی هوش مصنوعی در بالای نتایج جستجوی ارگانیک و در زیر تبلیغات پولی ظاهر می شود. از آنجایی که این عکس های فوری دارای ارتفاع متوسط ​​1764 پیکسل هستند، این تنظیم به طور قابل توجهی دید نتایج جستجوی ارگانیک را کاهش می دهد.
  • عملکرد: در مقایسه با Google Search، AI Overviews با پاسخ دادن به سؤالات کاربر، به علاوه سؤالات متداول بعدی، به عنوان یک موتور پاسخ در مقابل یک موتور جستجو عمل می کند.
  • سفر کاربر: به گفته گوگل، جستجوهای محلی «اغلب زوایای یا ابعاد متعددی برای کاوش دارند». با مروری بر هوش مصنوعی، افراد می‌توانند آن زوایای را از درون عکس‌های فوری کاوش کنند، اگرچه گوگل می‌گوید، «افراد می‌توانند طیف گسترده‌ای از محتوا را … در وب» از AI Overviews کاوش کنند.
  • پذیرش کاربر: این که آیا کاربران مرورهای هوش مصنوعی را اتخاذ می‌کنند، بزرگ‌ترین بخش تأثیر آن بر جستجوی محلی (و غیر محلی) است. به گفته ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، “تست اولیه ما نشان می دهد که می توانیم (هوش مصنوعی مولد در جستجو) را درست انجام دهیم.”

در حالی که عوامل فوق به شدت بر جستجوهای غیر محلی تأثیر می گذارد، تأثیر آنها بر نتایج جستجوی محلی کاهش می یابد. چرا؟ عکس‌های فوری برای جستجوهای محلی تقریباً مشابه بسته‌های 3 محلی هستند، به این معنی که به ندرت ایجاد می‌کنند.

برای جستجوی محلی SGE را انتخاب کنید

بررسی های AI چگونه بر سئوی محلی تأثیر می گذارد؟

از آنجایی که مرورهای هوش مصنوعی بر جستجوهای محلی تأثیر می گذارد، بر بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها ممکن است شاهد کاهش ترافیک جستجوی ارگانیک باشند، که می‌تواند بر معیارهای کلیدی کسب‌وکار، مانند تماس‌های تلفنی، بازدیدها و فروش در فروشگاه، و تولید سرنخ آنلاین تأثیر بگذارد.

در نتیجه، شرکت‌ها باید معیارها و انتظارات را برای تلاش‌های سئوی محلی بازنشانی کنند.

می‌توانید معیارهای عملکرد را از طریق ارزیابی تأثیر ترافیک بازنشانی کنید، که ارزیابی می‌کند کدام کلیدواژه‌ها به دلیل عکس‌های فوری به احتمال زیاد بازدیدهای سایت کمتری دارند و اینکه آیا کسب‌وکار شما در آن عکس‌های فوری ظاهر می‌شود یا خیر.

شایان ذکر است که تأثیر AI Overviews بر جستجوی محلی به طور قابل توجهی کمتر از جستجوی سنتی است.

آیا باید برای عکس های فوری مبتنی بر مکان بهینه سازی کنم؟

آره.

اگرچه عکس‌های فوری مبتنی بر مکان از کاربران می‌خواهند تا برای تولید آن‌ها اقدام کنند، AI Overviews هنوز یک ویژگی در حال تکامل جستجوی Google است و عکس‌های فوری آن می‌توانند تغییر کنند تا ارزش منحصربه‌فردی را برای جستجوهای محلی ارائه دهند.

به‌علاوه، ظاهر شدن در این عکس‌های فوری (مهم نیست کاربران چقدر آن‌ها را تولید می‌کنند یا چقدر کم هستند)، به شرکت شما در جستجوی Google دید بیشتری می‌دهد، چه در بررسی‌های کلی هوش مصنوعی و چه در خارج از آن.

نحوه بهینه سازی برای عکس های فوری مبتنی بر مکان

با نکات زیر، نحوه بهینه‌سازی عکس‌های فوری مبتنی بر مکان را بیاموزید:

1. سئوی محلی را ادامه دهید

کسب‌وکارهایی که در عکس‌های فوری ظاهر می‌شوند، بهینه‌سازی موتورهای جستجوی محلی را انجام می‌دهند. بنابراین، سرمایه‌گذاری در استراتژی‌های سئوی محلی، مانند ادعای فهرست‌های محلی، ساخت محتوای مکان در سایت، و افزایش بررسی‌های آنلاین را متوقف نکنید.

اگر بهینه سازی موتورهای جستجوی سنتی را انجام می دهید، سرمایه گذاری در آنجا را نیز ادامه دهید. سایت‌هایی با برنامه سئو قوی، آنهایی هستند که اغلب در این عکس‌های فوری رتبه‌بندی می‌شوند، بنابراین حفظ تلاش‌های سئو بسیار مهم است.

هنگام بحث درباره مرورهای هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر معیارهای عملکرد موجود، به یاد داشته باشید که اهمیت سئو سنتی و محلی را در به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک بالقوه توضیح دهید. در غیر این صورت، رهبری ممکن است از این نکته غافل شود که سئو همچنان برای رشد کسب و کار ارزشمند و حیاتی است.

2. ادعای لیست های محلی

در حالی که بخشی از بهینه‌سازی موتورهای جستجوی محلی است، ارزش ادعای فهرست‌های محلی را به عنوان بخشی از بهینه‌سازی نتایج نمای کلی هوش مصنوعی محلی ذکر کرد. دلیل آن این است که اکثر عکس‌های فوری مبتنی بر مکان، چرخ فلکی شبیه به بسته 3 محلی را نشان می‌دهند.

شما می توانید چندین لیست محلی را درخواست کنید، از جمله:

  • نمایه کسب و کار Google
  • نقشه های اپل
  • مکان های بینگ

این فهرست‌های محلی را با اطلاعات مرتبط تا حد امکان بهینه کنید، از جمله:

  • نام
  • نشانی
  • شماره تلفن
  • ساعات کاری
  • محصولات یا خدمات

این اطلاعات به Google کمک می‌کند کسب‌وکار شما و قابلیت‌های آن را درک کند، مانند اینکه آیا سرویس ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد، که برای نمایش نتایج جستجوی طولانی، مانند «لوله‌کش اضطراری ۲۴ ساعته در نزدیکی من» بسیار مهم است.

لیست های خود را نیز به روز نگه دارید – نرم افزار مدیریت فهرست محلی می تواند کمک کند!

3. یک پنل دانش گوگل کسب کنید

Google Knowledge Graph یکی از پایگاه‌های داده (Google Shopping Graph یکی دیگر از پایگاه‌های داده) است که AI Overviews هنگام تولید عکس‌های فوری به آن اشاره می‌کند. دریافت پانل دانش گوگل راهی برای ورود به نمودار دانش گوگل است که حاوی اطلاعاتی در مورد:

دستیابی به پانل دانش Google زمان بر است زیرا از Google می خواهد که کسب و کار شما را به عنوان یک موجودیت شناسایی کند. برخی از استراتژی‌های رایج عبارتند از ایجاد یک صفحه «درباره ما» (که برای عکس‌های فوری نیز مفید است)، ایجاد یک نمایه بک لینک معتبر و استفاده از نشانه‌گذاری سازمان.

استناد صفحه درباره ما در SGE

4. نمایه کسب و کار گوگل را بهینه کنید

نمایه کسب‌وکار Google یکی از مهم‌ترین بخش‌های بهینه‌سازی محلی است. به این دلیل که اکثر عکس‌های فوری مبتنی بر مکان از نمایه‌های کسب و کار Google استفاده می‌کنند (و به آن پیوند می‌دهند). بنابراین، انجام بیشتر از بهینه‌سازی‌های فهرست محلی اولیه مهم است.

به عنوان مثال، همچنین در نظر بگیرید:

  • افزودن تصاویر مکان، تیم و کار شما
  • بارگذاری سوالات و پاسخ های رایج
  • ایجاد یک تقویم Google Posts برای تعطیلات، ویژه‌ها و سایر اطلاعیه‌ها
  • انتخاب دسته‌های مربوط به نمایه کسب‌وکار Google
  • ارائه جزئیات بیشتر، مانند در دسترس بودن پارکینگ، ساعات تعطیلات، و موارد دیگر

همچنین می توانید اجازه قرار ملاقات های آنلاین یا پیام رسانی آنلاین را در نظر بگیرید. اگر تیم شما نمی تواند از این پیشنهادات پشتیبانی کند، اشکالی ندارد! ارائه آنها و سپس عدم تحقق آنها فقط باعث ناامیدی کاربر می شود.

5. محصولات یا خدمات را به نمایه کسب و کار Google اضافه کنید

در حالی که نوعی بهینه‌سازی نمایه کسب‌وکار Google، محصولات یا خدمات شایسته ذکر انفرادی هستند زیرا اطلاعات مفیدی درباره کسب و کار شما و قابلیت‌های آن در اختیار Google قرار می‌دهند. سپس این اطلاعات می توانند در عکس های فوری ظاهر شوند.

با محصولات یا خدمات، می توانید به اشتراک بگذارید:

  • پیشنهادات شما
  • قیمت های شما
  • در دسترس بودن شما

جستجوهای دم دراز می توانند به این پیشنهادها اشاره کنند، مانند «لوله کش اضطراری 24 ساعته برای توالت خراب». در تصویر فوری زیر، نمای کلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، اطلاعاتی را که مربوط به این جستجو است، ذکر می‌کند، مانند «می‌تواند مشکلات توالت را برطرف کند» و «به سرعت برای سرریز توالت ارسال می‌شود».

SGE برای جستجوی محلی: نتیجه لوله کشی

توجه داشته باشید که چگونه تصاویر برجسته نیز به استفاده از تصاویری که شامل توالت در مقایسه با سایر تصاویر کسب و کار هستند تغییر می کنند. هنگام آپلود تصاویر محصول یا خدمات، از نماینده تصویر سرویس استفاده کنید تا ظاهر خود را در نمای کلی هوش مصنوعی به حداکثر برسانید.

6. از نشانه گذاری LocalBusiness استفاده کنید

نشانه گذاری LocalBusiness یکی دیگر از بهینه سازی های موثر برای جستجوهای محلی است. Markup به مدل‌های هوش مصنوعی پشت مرورهای AI داده‌های ارزشمندی درباره کسب‌وکار شما، مانند نام، آدرس و شماره تلفن آن، ارائه می‌کند.

7. بررسی های آنلاین را افزایش دهید

بررسی های آنلاین برای بهینه سازی اجمالی بهینه سازی محلی و هوش مصنوعی محلی بسیار مهم است. این به این دلیل است که اکثر عکس‌های فوری محلی از اطلاعات بررسی‌ها استفاده می‌کنند، مانند «بعضی می‌گویند تکنسین‌ها آگاه هستند» یا «بعضی می‌گویند تکنسین‌ها حرفه‌ای هستند».

جذب نظرات آنلاین که جزئیاتی در مورد تجربه کاربر ارائه می‌دهند، مانند اینکه آیا تیم دوستانه، به موقع و حرفه‌ای بوده است یا خیر، ارزش بیشتری را برای این بهینه‌سازی ارائه می‌کند، زیرا این بررسی‌ها زمینه را فراهم می‌کنند.

وقتی نوبت به کسب نظرات آنلاین می رسد، اطلاع رسانی به کاربران را از طریق زیر در نظر بگیرید:

  • مواد فیزیکی، مانند کارت ویزیت یا رسید
  • مواد دیجیتال، مانند امضای ایمیل یا خبرنامه

با این حال، انجام دهید نه مشوق بررسی برای نمایه کسب و کار Google – این برخلاف خط‌مشی‌های Google است.

شروع به رشد دید نمای کلی هوش مصنوعی محلی خود کنید

تاثیر بالقوه AI Overviews بر کسب و کار خود را ارزیابی کنید و با نکات بالا شروع به بهینه سازی برای عکس های فوری کنید. یا برای راهنمایی حرفه ای، خدمات بهینه سازی Google SGE ما را در نظر بگیرید. فقط برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

Source link