Google در مورد اینکه چرا نیازی به انجام سئو ویژه برای صفحه بندی ندارید

Google در مورد اینکه چرا نیازی به انجام سئو ویژه برای صفحه بندی ندارید

در سال 2019 ، Google با استفاده از Rel و Next به عنوان سیگنالی برای موتورهای جستجوگر خود برای ترکیب یا درک نتایج صفحه بندی شده در سایت شما متوقف شد. سپس گوگل طی سالها توصیه های دیگری را در مورد این موضوع ارائه داد. اکنون ، جان مولر از گوگل توضیح می دهد که چرا گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر نیازی به انجام کار خاصی برای صفحه بندی یا نتایج صفحه بندی شده در سایت شما ندارند.

آخرین جان در این موضوع در این موضوع LinkedIn است که جان Caerels از آن پرسید:

چیزی که من هرگز کاملاً درک نکرده ام. اگر گوگل صفحه بندی شما را درک می کند و همه چیز را به یک صفحه (معمولاً URL تمیز) می رساند ، آیا URL های صفحه بندی که در تصویر می بینید هنوز در صفحات فهرست بندی شده نشان داده می شود؟ جان مولر گری ایلیز

من به یاد دارم که یک مورد مانند این Looong After ، جایی که URL های صفحه بندی شده در کلمات کلیدی اصلی قرار داشتند ، به عنوان مثال. “اتومبیل های ارزان قیمت Monovolume” این /ارزان /مونوولوم بود؟ صفحه = 12. در آن حساب خاص GSC ، من تمام URL ها را به طور جداگانه در گزارش “صفحات فهرست بندی شده” دیدم.

جان پاسخ داد ، “من فکر نمی کنم یک موتور جستجو برای” صفحه بندی “کار خاصی انجام دهد. چرا نباید URL URL باشد؟”

وی سپس توضیح می دهد که اگر گوگل می خواهد چیزی خاص یا منحصر به فرد را در سریال های صفحه ای پیدا کند ، خواهد بود. اگر در آنجا چیز خاصی یا ارزشمندی وجود ندارد ، پس چرا زحمت می کشید. وی گفت ، URL ها URL هستند.

این همان چیزی است که جان برای کلمه گفت:

اگر چیزی در صفحه مفید باشد ، مفید است ؛ اگر در صفحه نباشد ، در صفحه نیست. اگر در حال ساخت موتور جستجو هستید چه کاری انجام می دهید؟ آیا شما 100 صفحه از یک مجموعه صفحه را خزیدید و فقط آنها را در یک URL واحد ذخیره کرده و با تمام صفحات دیگر به عنوان صفحات منحصر به فرد رفتار می کنید؟ مانند یک عارضه غیر ضروری احساس می کند (از فاصله دور).

(من فکر می کنم چند موضوع مانند این در SEO وجود دارد – جایی که فرض این است که موتورهای جستجو وقتی در بیشتر موارد فانتزی کاری انجام می دهند ، نیازی به فانتزی نیست. بسیاری از سئو فنی در مورد صریح بودن با آنچه شما است می خواهید ، و “آنچه شما می خواهید” در بسیاری موارد یک تصمیم استراتژیک است ، غالباً هیچ پاسخ مطلق و جهانی است.

آیا این برای شما ساده است؟

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.

Source link