در نوشته Rutledge Daugette از اجلاس Google Web Creator که در هفته گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرد، او خطی نوشت که جامعه SEO را تحت تأثیر قرار داد. به طور خلاصه، برخی آن را به این معنا می دانند که گوگل نمی خواهد صاحبان سایت، یا حداقل، تولیدکنندگان محتوا، آژانس های سئو را استخدام کنند یا مجبور به خرید ممیزی سئو شوند.
او نوشت:
دنی به طور خاص گفت: «ما نمیخواهیم برای تلاش و بازیابی ممیزیهای سئو پولی بپردازید، ما باید راهنمایی بهتری ارائه کنیم که نیاز افراد خارج از مواردی مانند مهاجرت سایت یا تغییرات پیچیدهتر را برطرف کند.» ما در بخش های شکست بیشتر به این موضوع پرداختیم.
به عنوان یک یادداشت، من از سال 2021 مبلغ قابل توجهی را برای مشاوره سئو هزینه کرده ام.
اما آیا گوگل واقعا نمیخواهد شما سئوکارها، آژانسهای سئو، مشاوران را استخدام کنید یا برای ممیزی سئو هزینه بپردازید؟
من شک دارم، منظورم این است که گوگل بارها خلاف این را گفته است. در واقع، آنها در طول سالها تعداد زیادی سئوکار را در کانالهای اجتماعی و وبلاگ خود برجسته کردهاند. آنها همچنین مستندات و ویدئوهایی در مورد نحوه استخدام یک SEO منتشر کرده اند. آنها در طول سالیان متمادی از سئوکاران به عنوان ارزشمند و حتی شریک آنها یاد کرده اند. خوب، گوگل حتی سئوهای داخلی گوگل خود را دارد، بله، گوگل یک تیم سئو دارد. هک، خود دنی سالیوان گفت سئو اسپم نیست و سئو یک اکسیر جادویی نیست که باعث شود محتوا رتبه خوبی پیدا کند.
گوگل حتی نوشت: «بسیاری از سئوکاران و آژانسها و مشاوران دیگر خدمات مفیدی را برای صاحبان وبسایتها ارائه میکنند». به علاوه، حتی مراجع گوگل به اسناد مشاوران سئو در اسناد مشاوره بهروزرسانی اصلی خود کمک میکنند.
دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به طور تاریخی از مشاوران سئو به عنوان ارائه ارزش یاد می کند:
توصیه های شخص ثالث بسیار خوبی در مورد رتبه بندی در گوگل وجود دارد. @iPullRank @lilyraynyc @Marie_Haynes @ajkohn @MediaWyse @glenngabe برخی از آنها در سخنرانی خود و بسیاری دیگر و به زبان هایی فراتر از انگلیسی نام بردم. هالمارک تمایل دارد زمانی که چیزی در مقابل «گوگل میگوید» آن چیزی است که به آن اعتقاد دارند، شفافسازی کند. pic.twitter.com/2uW1FtewSu
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 16 نوامبر 2023
برداشت من، گوگل فقط میگوید که نمیخواهد کسی احساس کند که باید پول بپردازد تا محتوایش در گوگل رتبه خوبی داشته باشد. گوگل باید بتواند محتوای خوب، مفید و مفید را بدون نیاز به سئو رتبه بندی کند. اما متأسفانه، همیشه اینطور نیست و اینجاست که سئوکاران وارد می شوند.
من فکر می کنم گوگل احساس می کند اسناد آنها باید به اندازه کافی آسان، به اندازه کافی ساده و به اندازه کافی قابل اجرا باشد تا به کسانی که زمان و منابع لازم برای انجام آن را دارند کمک کند. برای اکثر کشورهای دیگر جهان، که مشغول ساختن مشاغل خود هستند، مطمئناً – آنها باید یک SEO استخدام کنند.
منظورم این است که بسیاری می توانند مالیات خود را به تنهایی انجام دهند، اما بسیاری هنوز انتخاب می کنند که یک متخصص را استخدام کنند. این منطقی در همه حرفه ها کار می کند، به استثنای شاید جراحان مغز و موضوعات واقعاً بسیار تخصصی.
مطمئناً – هر کسی می تواند یاد بگیرد که در SEO واقعاً خوب شود، اما آیا زمان، منابع و تمایل برای انجام این کار را دارد…
جامعه SEO، همانطور که تصور می کنید، در اواخر هفته گذشته در مورد این موضوع سر و صدا کرد:
من متوجه شدم که آنها کمی برای تماشاگران بازی می کنند و همه به یک ممیزی عمیق نیاز ندارند یا نمی توانند از عهده آن برآیند. اما اینکه ناشران باید به طور فعال از پرداخت به سئوکاران برای ارزیابی سایت خودداری کنند، مگر اینکه این یک مهاجرت باشد.
– بلر مک گرگور (@blairmacgregor) 31 اکتبر 2024
آنها یا واقعاً احمقانه بازی می کنند یا من از اربابان حشرات جدیدمان استقبال می کنم*
*به عنوان مثال Perplexity، SearchGPT، فریاد زدن از پنجره به نام Reddit
– نهاد معنایی (@SemanticEntity) 31 اکتبر 2024
بله، زیرا انتظار برای گوگل برای رفع مشکلات برای این صاحبان سایت بسیار مثمر ثمر بوده است. قطعاً سئوکاران را با بیش از 15 سال پیروی از هر حرف در دستورالعمل های Google و خدمت به عنوان نیروی کار بدون دستمزد Google برای کل حرفه خود استخدام نکنید.
– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 31 اکتبر 2024
بله… زیرا گوگل به وضوح آنچه را که باعث ایجاد HCU می شود (و Medic، Penguin، Panda و غیره) مشخص کرده است.
و افراد “عادی” می توانند به طور کامل درک و اجرا کنند …قبلا هم گفته بودم،
و باز هم می گویم@Google هیچ سرنخی ندارد که دنیای واقعی چگونه است.— دارث اتوکرات (لیندون NA) (@darth_na) 31 اکتبر 2024
همچنین @searchliaison من اضافه میکنم که برخی از ما سال گذشته را به صورت رایگان در سایتهایی که توسط الگوریتمهای Google کار میکنند، کار کردهایم، در حالی که شما نظر میدهید که «باید» بهتر عمل کنید.
من ممیزی SEO انجام می دهم و هرگز یک پنی برای تجزیه و تحلیل HCU دریافت نکردم.
چرا سئو حتی در این زمینه ذکر شده است؟
– شان اندرسون (@Hobo_Web) 1 نوامبر 2024
بری سلام دوست من، من این را می دانم – زمینه هر دو است @lilyraynyc و من با یکدیگر آشنا شدم زیرا سال گذشته به مردم می گفتیم که یک clusterfxxx ورودی وجود دارد.
ناامید کننده است که ببینیم سئو حتی به این موضوع اشاره کرده است که این بار تقصیر ما نیست.
– شان اندرسون (@Hobo_Web) 1 نوامبر 2024
دقیقا. فقط خسته از SEO مرد پاییز است.
بسیاری از سئوکارها بر روی ux خوب کار با گوگل تمرکز دارند و دیدن آن نظر ناامید کننده است زیرا برخی از ما فقط سعی می کنیم کار خوبی را در چارچوب دستورالعمل ها انجام دهیم در حالی که همتایان کلاه سیاه ما به ما می خندند. 🤠
– شان اندرسون (@Hobo_Web) 1 نوامبر 2024
+1 وقتی گوگل سعی کرد بگوید “اما سئو است و به همین دلیل شما ضربه خوردید، خسته کننده بود!” اوایل بعد از HCU.
نه، گوگل به این دلیل است که نمی دانید چگونه یک به روز رسانی الگوریتم را برای تمایز سایت های اسپم و واقعی کالیبره کنید. ربطی به سئو نداره
— والری استیماچ 🚀 (@vstimac) 1 نوامبر 2024
خنده دار است زیرا همه آنچه که ما، سئوکاران، بیش از یک سال است که از گوگل می خواهیم انجام دهد ارائه دستورالعمل های واضح (HCU) به ناشرانی است که در این مرحله کاملاً گم شده اند. بسیاری از آنها همه کارها را درست انجام میدادند، تجربه دست اولی را ارائه میکردند و… https://t.co/b8xvylk8dK
– آن اسمارتی (@seosmarty) 31 اکتبر 2024
یکی از “نباید” آنها (مانند باید و نباید) این بود که برای مشاوره سئو پولی ندهید، فقط “محتوای خوب” بسازید و نگران بقیه نباشید.
– مورگان (@CharlestonCraft) 1 نوامبر 2024
اکنون که در خانه هستم در حال پیگیری بحث ها هستم.
من موافقم @dannysullivan که سایت های تخصصی که توسط HCU مثبت کاذب شده اند نیازی به ممیزی ندارند.
تعداد کمی از آنها آمده اند @iPullRankAgency و ما آنها را رد کرده ایم زیرا هیچ مشکلی در سایت های آنها وجود ندارد.
— Mic King (@iPullRank) 1 نوامبر 2024
موافقم این یک داستان غیر است. نکته مهم باید این باشد که گوگل همچنان فعالانه با جامعه درگیر است و سعی در کشف آن دارد. اگر الگوی آنها بهتر باشد، ممیزی SEO برای این سایت ها ضروری نخواهد بود
— برانت تدسکی (@BrantTedeschi) 1 نوامبر 2024
من فکر میکنم این بیانیه بیشتر تلاشی بود برای گفتن این که سناریوی ایدهآل این است که Google اطلاعاتی را در مورد مواردی که در صورت وقوع یک جریمه یا اقدام دستی انجام میشود به ناشران ارائه دهد، بدون اینکه نیازی به بازرسی SEO برای انجام آن باشد.
– سن موریرا (@Warriorne) 1 نوامبر 2024
و برای روشن بودن، همه این سازندگان برای مشاوران سئو پولی پرداخت نکردند:
من 0 دلار برای مشاوران سئو هزینه کرده ام 🙈
— کایلی – بین انگلستان و همه جا (@betweenengland) 1 نوامبر 2024
مطمئن نیستم که من 1 بودم یا خیر، اما هرگز برای سئو پولی پرداخت نکرده ام. من تقریباً مطمئن هستم که دیگرانی نیز هستند که این کار را نکرده اند.
– کیم اسنایت (@ichangedmyname) 1 نوامبر 2024
فقط در مورد این موضوع صحبت های زیادی وجود دارد … من فقط چند مورد را وارد کردم …
بحث انجمن در X.