«Google.com جدید» آب‌وهوا، اخبار، ویدجت‌های دیگر را اضافه می‌کند

صفحه اصلی Google از لحاظ تاریخی به دلیل ارائه یک رابط تمیز که در درجه اول یک فیلد جستجو را ارائه می دهد، شناخته شده است. جستجوی Google اکنون ردیفی از کارت‌ها را در وب دسکتاپ برای تجربه‌ای شبیه به Discover آزمایش می‌کند.

به روز رسانی 8/31: در روز گذشته، ویجت‌ها در صفحه اصلی جستجوی Google برای افراد بیشتری ظاهر شده‌اند. خود کارت‌ها عمدتاً بدون تغییر هستند، اما چیزی که بسیار عجیب است این است که هیچ سوئیچ «پنهان کردن محتوا» در گوشه پایین سمت راست وجود ندارد.

همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی صفر مانند درخواست «Google.com جدید» که برای اولین بار در اوایل این ماه ظاهر شد، وجود ندارد. امیدواریم که این شکل نهایی این ویژگی نباشد.


به روز رسانی 8/4: پس از ظاهر اولیه فوریه که پس از چند روز به پایان رسید، ویجت‌ها در صفحه اصلی Google به طور گسترده‌تری آزمایش می‌شوند. در روزهای اخیر دو مورد داشتیم گزارش ها افرادی که به طور موقت آن را زنده می بینند.

آنچه جدید است کارت «Meet the new Google.com» است که از شما می‌خواهد «برای سفارشی‌سازی وارد شوید». پس از انجام این کار، با ضربه زدن روی «فضا را مال خود کنید» یک «سلام، به چه چیزی علاقه دارید؟» باز می‌شود. پنجره ای که به شما امکان می دهد ویجت ها را سفارشی کنید. گزینه های موجود عبارتند از:

کیفیت هوا، ارز دیجیتال، بازار سهام، سهام برتر شما، رویدادهای اطراف، آب و هوا، جستجوهای پرطرفدار، داستان‌های برتر، ورزش، و آنچه باید تماشا کنید

در همین حال، به‌طور پیش‌فرض، کارت‌ها اکنون به‌جای مستطیل‌های کوتاه‌تر، مربعی هستند. این اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتر در یک نگاه نشان داده شود.

این تجربه که به عنوان “Google.com جدید” نامگذاری شده است، با توجه به اصرار قبلی شرکت مبنی بر اینکه صفحه اصلی حداقلی باقی بماند، بسیار جالب است. با این حال، این موارد ممکن است مفید باشند، در حالی که اعلامیه کاربر نشان می دهد که راه اندازی گسترده تر می تواند نزدیک باشد.


اصلی 2/16: این کارت ها در پایین google.com ظاهر می شوند. یک کلید «پنهان کردن محتوا» در گوشه سمت راست پایین وجود دارد، در حالی که Google کد پستی/شهر شما را یادداشت می‌کند و توضیح می‌دهد که اطلاعات ارائه شده «براساس فعالیت گذشته شما» است. هنگامی که پنجره به طور کامل باز شد، شش کارت ارائه می شود و همه آنها در حالت شناور گسترش می یابند:

  • آب و هوا: وضعیت (با) نماد + دما. پیش بینی سه روزه در شناور
  • روند: تصویر جلد با تعداد جستجو
  • چه چیزی تماشا کنیم: نمایش‌ها و فیلم‌های دارای جلد هنری
  • سهام/بازارها: نمودار روز در حالت شناور
  • رویدادهای محلی: با تاریخ
  • اخبار مربوط به کووید

ضربه زدن، نتیجه کامل وب را با کارت پانل دانش معمول و/یا تجربه مرتبط با جستجوی Google باز می‌کند. تعداد کارت‌هایی که ظاهر می‌شوند به اندازه صفحه شما بستگی دارد و هیچ راهی برای اسکرول کردن و دیدن بیشتر بدون باز کردن فیزیکی پنجره وجود ندارد.

امروز فقط در دو حساب Google، البته در چندین دستگاهی که وارد سیستم شده‌اند، می‌بینیم. به این ترتیب، این به احتمال زیاد آزمایشی است برای تعیین اینکه آیا عرضه کامل تضمین شده است یا خیر.

9to5Google’s Take

این بسیار منجر به تجربه‌ای شبیه به Google Discover می‌شود، اما بدون اینکه افراد را در معرض فید دیگری قرار دهید تا در آن پیمایش کنند. این شرکت، در سال 2018، قاطعانه بود که Discover به وب دسکتاپ – فقط تلفن همراه – نمی آید.

آنچه امروز جستجوی گوگل آزمایش می کند کاملاً شبیه ویجت ها است و بدون اینکه تجربه تمیز را به هم ریخته باشد، ابزار بیشتری را برای یک مقصد وب بسیار محبوب فراهم می کند. البته آب و هوا مفیدترین گزینه است، در حالی که این روش بهتری نسبت به صفحه پرمشغله جدید کروم است. همچنین به دوران داشبورد iGoogle برمی گردد.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: