نوسانات الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 5 ژوئن

Google Logo Fire

من نشانه‌هایی از یک به‌روزرسانی شدید رتبه‌بندی جستجوی Google و نوسان شدید رتبه‌بندی را دیروز و امروز، ۴ و ۵ ژوئن، می‌بینم. بسیاری از ابزارها نوسانات بسیار شدیدی از خود نشان می‌دهند و در جامعه سئو افزایش یافته است.

قبلی نوسانات اخیر گوگل

در اینجا نوسانات اخیر رتبه بندی جستجوی Google است که ما در مورد آن گزارش کرده ایم. آخرین مورد در 1 ژوئن بود، که پس از آن آخر هفته روز یادبود بود، سپس حدود 22 مه، 16 می، 9 می، 3 می و 25 آوریل داشتیم. پیش از آن، به‌روزرسانی اصلی مارس 2024 در 5 مارس شروع شد و 45 روز بعد در 19 آوریل به پایان رسید.

ابزارهای ردیابی گوگل

همانطور که می بینید، اکثر این ابزارها در هفته گذشته بسیار داغ شده اند و نوسانات رتبه بندی گوگل زیادی را نشان می دهند.

سمروش:

سمروش

SimilarWeb:

وب مشابه

رتبه بندی وب پیشرفته:

Accuranker

Mozcast:

موزکست

SERPmetrics:

سرپمتریک

Accuranker:

Accuranker

منگول ها:

منگول ها

وینچر:

وینچر

آمار SERP:

Serpstat

سئوی شناختی:

Cognitiveseo

الگورو:

الگورو

سئو چتر

در اینجا برخی از صحبت های اولیه در WebmasterWorld و نظرات در اینجا آمده است:

یکشنبه و دوشنبه دو روز قوی داشتم، حالا دوباره در ساعت 10 صبح دوباره از صخره سقوط کرد و تمام روز پایین ماند: (ibb.co)

این هنجار جدید گوگل است… ترافیک را در روزهای کاری در ساعات کاری اصلی فراموش کنید. بک لینک های من که در GSC نشان داده شده اند تا حدودی بهبود یافته اند، اما هنوز بسیار کمتر از آنچه قبلا نشان داده شده است هستند.

این فقط یک GoogleQuake دیگر است

دوباره رتبه بندی هرزنامه های انجمن بیشتر.

برخی از GSC من و نتایجی که می بینم شبیه به یک به روز رسانی هستند. چند چیز نشانه می دهد.

اما دوباره – این می تواند آرزوی من باشد یا چیزهای دیگر.

بیشتر اینها این روزها برای من یک راز است.

بعد از 14 سال از این کار، اگر من یک سئوکار بودم، باید صادق باشم و بگویم که نمی دانم چه خبر است.

نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد، زیرا زمانی که آنها آخرین به‌روزرسانی الگوی هسته‌ای را آغاز کردند، نوسانات به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این به روز رسانی در حال حاضر به پایان رسیده است، اما نوسانات هنوز بسیار بالا باقی مانده است. شاید آنها الگوی اصلی خود را به هوش مصنوعی مرتبط کرده باشند، که نتایج جستجو را تجزیه و تحلیل می کند و سپس هر زمان که لازم باشد پارامترهای الگو را تغییر می دهد. به همین دلیل است که رفتار الگوریتم می تواند در هر زمان به طور قابل توجهی تغییر کند.

همه چی میبینین؟

بحث در انجمن در WebmasterWorld.

Source link