Google Ads SPN، شبکه شریک جستجو، ROAS 37 درصد کمتری دارد و در مقایسه با تبلیغات جستجوی Google، بازده تبلیغاتی را به طور مستقیم دارد. مایک رایان این را در لینکدین نوشت و گفت: “SPN یک خرید با بودجه است. به خوبی تبدیل نمی شود، اما هزینه آن نیز زیاد نیست. من اعداد را برای شما خرد کردم، و خرید از طریق SPN دارای ROAS 37 است. % کمتر از جستجوی گوگل.”
مایک توضیح داد که قبل از مارس 2024، حداکثر عملکرد نادر بود که یک دهم درصد از بازدیدهای کمپین را تشکیل می داد – و معمولاً صفر درصد بود. سپس پس از مارس 2024، این عدد به میانگین 5.3 درصد افزایش یافت. او اضافه کرد: «این برداشتها به GO&O محدود نمیشود، بلکه تعداد زیادی برداشت از وبسایت نیز وجود دارد.
در اینجا نموداری است که او از آن ساخته است:
او افزود که این فقط یک چیز PMax نیست، بلکه در سراسر شبکه تبلیغات گوگل است. او نوشت: “این فقط یک چیز PMax نیست. من به 8.5 میلیون برداشت خرید در جمعه سیاه نگاه کردم و متوجه شدم که آنها 5.4٪ SPN هستند – تقریباً با مقدار متوسط PMax یکسان است.”
این ضربه زدن از مایک است:
SPN یک خرید با بودجه است. به خوبی تبدیل نمی شود، اما هزینه آن نیز زیاد نیست. من اعداد را برای شما خرد کردم، و خرید از طریق SPN ROAS 37٪ کمتر از جستجوی Google است.
او چه چیزی را توصیه می کند؟ شبکه شریک جستجو را مستثنی کنید! مایک گفت: “جایگاه های SPN فردی را در سطح حساب حذف کنید. این برای همه انواع کمپین از جمله PMax اعمال می شود.”
من این را از طریق Marketing O’Clock مشاهده کردم – در اینجا برداشت آنها از آن در دقیقه 26 است:
بحث در انجمن در لینکدین.