قرار دادن شبکه شریک جستجوی Google در مقایسه با جستجوی Google ROAS 37٪ کمتری دارد

قرار دادن شبکه شریک جستجوی Google در مقایسه با جستجوی Google ROAS 37٪ کمتری دارد

Google Ads SPN، شبکه شریک جستجو، ROAS 37 درصد کمتری دارد و در مقایسه با تبلیغات جستجوی Google، بازده تبلیغاتی را به طور مستقیم دارد. مایک رایان این را در لینکدین نوشت و گفت: “SPN یک خرید با بودجه است. به خوبی تبدیل نمی شود، اما هزینه آن نیز زیاد نیست. من اعداد را برای شما خرد کردم، و خرید از طریق SPN دارای ROAS 37 است. % کمتر از جستجوی گوگل.”

مایک توضیح داد که قبل از مارس 2024، حداکثر عملکرد نادر بود که یک دهم درصد از بازدیدهای کمپین را تشکیل می داد – و معمولاً صفر درصد بود. سپس پس از مارس 2024، این عدد به میانگین 5.3 درصد افزایش یافت. او اضافه کرد: «این برداشت‌ها به GO&O محدود نمی‌شود، بلکه تعداد زیادی برداشت از وب‌سایت نیز وجود دارد.

در اینجا نموداری است که او از آن ساخته است:

اشتراک گذاری Pmax

او افزود که این فقط یک چیز PMax نیست، بلکه در سراسر شبکه تبلیغات گوگل است. او نوشت: “این فقط یک چیز PMax نیست. من به 8.5 میلیون برداشت خرید در جمعه سیاه نگاه کردم و متوجه شدم که آنها 5.4٪ SPN هستند – تقریباً با مقدار متوسط ​​PMax یکسان است.”

این ضربه زدن از مایک است:

SPN یک خرید با بودجه است. به خوبی تبدیل نمی شود، اما هزینه آن نیز زیاد نیست. من اعداد را برای شما خرد کردم، و خرید از طریق SPN ROAS 37٪ کمتر از جستجوی Google است.

او چه چیزی را توصیه می کند؟ شبکه شریک جستجو را مستثنی کنید! مایک گفت: “جایگاه های SPN فردی را در سطح حساب حذف کنید. این برای همه انواع کمپین از جمله PMax اعمال می شود.”

من این را از طریق Marketing O’Clock مشاهده کردم – در اینجا برداشت آنها از آن در دقیقه 26 است:

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link