گوگل هزینه خزیدن، رندر کردن، نمایه سازی و ارائه صفحات جداگانه را ردیابی نمی کند

گوگل هزینه خزیدن، رندر کردن، نمایه سازی و ارائه صفحات جداگانه را ردیابی نمی کند

در مورد اینکه چگونه Google صفحاتی را که ممکن است برای جستجوی Google برای خزیدن، رندر کردن، فهرست‌بندی و ارائه خدمات پرهزینه‌تر باشد – مانند صفحات جاوا اسکریپت – مدیریت می‌کند، سردرگمی وجود دارد. گوگل برای هر سایت بودجه پولی ندارد، از این نظر که X دلار از بودجه خزنده را در سایت شما خرج می کند.

بله، سایت ها بودجه خزیدن دارند، اما نه از نظر هزینه، بلکه بیشتر از نظر منابع. می توانید اسناد رسمی گوگل در مورد موضوع را بررسی کنید.

همانطور که گفته شد، مارتین اسپلیت از گوگل در لینکدین گفت: “ما ردیابی “این صفحه برای ما چقدر گران بود؟” یا چیز دیگری را دنبال نمی کنیم. وی افزود: “نباید نگران گران بودن رندر باشید، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.”

مارتین در ادامه توضیح می دهد که خزیدن گران است و همینطور بخش های دیگر جستجو. هدف نهایی گوگل نشان دادن مرتبط ترین نتیجه است، مهم نیست که این نتیجه چقدر گران باشد. او نوشت: “هدف جستجوی گوگل ارائه محتوای مرتبط برای کاربران برای درخواست هایشان است. ما در انجام این کار برای همه پرس و جوها همیشه عالی نیستیم، اما بیایید برای لحظه ای اینجا روی جاوا اسکریپت تمرکز کنیم.”

او در ادامه توضیح می‌دهد: «جستجوی Google کارهای زیادی را انجام می‌دهد که پیچیده و پرهزینه هستند (ذخیره‌سازی، پهنای باند، تیم‌ها در سراسر جهان برای اینکه همه آن‌ها 24/7 کار کنند) و غیره – جاوا اسکریپت بخش کوچکی از آن است.

مارتین سپس توضیح داد که جاوا اسکریپت بخشی از وب است و احتمالاً در حال رشد است. ما می دانیم که بخش قابل توجهی از وب از جاوا اسکریپت برای افزودن، حذف، تغییر محتوا در صفحات وب استفاده می کند. ما فقط باید آن را رندر کنیم تا همه آن را ببینیم. واقعاً مهم نیست که یک صفحه از جاوا اسکریپت استفاده کند یا نه، زیرا ما فقط زمانی می‌توانیم مطمئن باشیم که همه محتوا را پس از رندر شدن می‌بینیم.”

بنابراین داشتن صفحات “گران قیمت” بیشتر برای خزیدن به این معنی نیست که گوگل آن را خزیده نمی کند – آنها این کار را خواهند کرد.

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link