جستجوی Generative Experience اطلاعات بیشتری در مورد منابع فراهم می کند
یکی از بهترین راهها برای ارزیابی اطلاعات آنلاین، کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع است. فرض کنید به طور تصادفی با کفشهای پیادهروی جالبی برخورد کردهاید، اما آنها از یک تاجر کوچک هستند که با آن آشنایی ندارید. ممکن است بخواهید درباره فروشنده تحقیق کنید – اما در برخی موارد، یافتن اطلاعات در مورد سایت های کمتر شناخته شده ممکن است دشوار باشد. اکنون، ما شروع به آزمایش کردهایم که چگونه هوش مصنوعی مولد میتواند بخشی از این کار را برای شما انجام دهد تا به شما کمک کند با اطمینان جستجو کنید.
برای افرادی که از طریق Search Labs استفاده از Search Generative Experience (SGE) را انتخاب کردهاند، اکنون میتوانید توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را از برخی منابع مشاهده کنید، که توسط اطلاعات سایتهای با کیفیت بالا که در مورد آن وبسایت صحبت میکنند پشتیبانی میشوند. ما پیوندهای این سایتها را در توضیحات منبع ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نشان خواهیم داد.
این توضیحات منبع ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در بخش «اطلاعات بیشتر درباره این صفحه» در بخش «درباره این نتیجه» برای برخی از منابعی که نمای کلی از ویکیپدیا یا نمودار دانش Google وجود ندارد نشان داده میشوند. در این مرحله، ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه این فناوری می تواند برای حمایت و تکمیل تلاش های سواد اطلاعاتی موجود ما مفید باشد.
داشتن ابزارهایی با دسترسی آسان برای کمک به افراد برای تأیید آنچه که آنلاین می بینند هرگز مهم نبوده است. هفت نفر از هر ده نفر (70%) از پاسخ دهندگان به یک مطالعه در سال 2023 که توسط ابتکار رسانه دیجیتال موسسه Poynter انجام شد، MediaWise گزارش دادند که کاملاً یا خیلی به توانایی خود در تشخیص واقعی و قابل اعتماد بودن تصاویر آنلاین اطمینان ندارند.
چه در حال بررسی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک خانه کج و چه در مورد منبعی که در حال خواندن آن هستید را به دست آورید، ما به ساخت ابزار و منابعی اختصاص داده شدهایم که به شما کمک میکند نسبت به پیمایش آنچه میبینید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. برخط.