جستجوی سازمان‌یافته با هوش مصنوعی، لنز Google و موارد دیگر

در آزمایش ما، افراد صفحات نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی را مفیدتر یافته اند. و با صفحات نتایج جستجو سازمان‌دهی‌شده با هوش مصنوعی، قالب‌ها و سایت‌های محتوای متنوع‌تری را برای مردم به ارمغان می‌آوریم و فرصت‌های بیشتری برای کشف محتوا ایجاد می‌کنیم.

اتصالات بیشتر به بهترین های وب

ما می دانیم که مردم می خواهند برای بسیاری از سؤالات خود مستقیماً به منبع مراجعه کنند. با هوش مصنوعی در جستجو، ما بر کمک به افراد برای کشف محتوا و دیدگاه‌ها از طیف گسترده‌ای از منابع در سرتاسر وب متمرکز شده‌ایم.

ما در حال آزمایش یک طراحی جدید برای مرورهای هوش مصنوعی هستیم که پیوندهای برجسته ای را به صفحات وب پشتیبانی می کند که مستقیماً در متن یک نمای کلی هوش مصنوعی اضافه می کند. در آزمایش‌های خود، دیدیم که این تجربه بهبودیافته باعث افزایش ترافیک وب‌سایت‌های پشتیبانی شده در مقایسه با طراحی قبلی شده است و بازدید از سایت‌های مورد علاقه مردم آسان‌تر است. بر اساس این استقبال مثبت، از امروز، ما این تجربه را در سطح جهانی به همه کشورهایی که مرورهای هوش مصنوعی در دسترس هستند، عرضه می کنیم.

علاوه بر این، همانطور که در Google Marketing Live به اشتراک گذاشتیم، ما به دقت در حال آزمایش تبلیغات در AI Overviews برای جستجوهای مرتبط هستیم. ما دیده‌ایم که مردم تبلیغات را مستقیماً در مرورهای هوش مصنوعی مفید می‌دانند زیرا می‌توانند به سرعت با کسب‌وکارها، محصولات و خدمات مرتبط ارتباط برقرار کنند تا قدم بعدی را بردارند. پس از بازخورد مثبت، ما شروع به آوردن تبلیغات در نمای کلی هوش مصنوعی به ایالات متحده برای سؤالات مربوطه کرده ایم، بنابراین می توانیم به ارتباط مردم با محصولات و مارک هایی که برای جستجوهای آنها مفید هستند ادامه دهیم. ادامه مطلب را می توانید در این پست بخوانید.

خواه جستجو با متن، صدا، صدا یا تصاویر باشد، ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا نوع سؤالاتی را که می‌توانید در Google بپرسید گسترش دهیم. با هوش مصنوعی، ما همچنان به تجسم مجدد این موضوع ادامه می‌دهیم که چگونه جستجو می‌تواند به شما کمک کند اطلاعات مورد نیازتان را «سریع» به دست آورید و مشتاقانه منتظر ارائه این تجربیات به افراد بیشتری در سراسر جهان هستیم.

Source link