نظرات گوگل در مورد نشت جستجو، Navboost، کلیک ها و تعاملات کاربر

Google Leeks Leak

رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، نظر مشخص تری را در مورد سیگنال ها و عناصر خاصی که در نشت جستجو ذکر شده است، بسیار بالاتر و فراتر از آنچه در نظر اصلی و بسیار مبهم ذکر شده است، چند روز پس از نشت جستجوی گوگل ارائه کرد. سالیوان به سوالات مربوط به Navboost، کلیک‌ها و تعاملات کاربر که مربوط به به‌روزرسانی محتوای مفید و نشت جستجو بود، پاسخ داد.

سالیوان در X گفت: «واقعیت این است که ما از انواع سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف از جمله، اما نه تنها، «داده‌های تعامل جمع‌آوری‌شده و ناشناس» استفاده می‌کنیم که در اینجا پوشش داده شده است.

بله، این سند به شرح زیر است:

فراتر از نگاه کردن به کلمات کلیدی، سیستم های ما همچنین تجزیه و تحلیل می کنند که آیا محتوا به یک پرس و جو مرتبط است یا خیر. ما همچنین از داده‌های تعاملی انباشته‌شده و ناشناس استفاده می‌کنیم تا ارزیابی کنیم که آیا نتایج جستجو با جستارها مرتبط هستند یا خیر. ما آن داده‌ها را به سیگنال‌هایی تبدیل می‌کنیم که به سیستم‌های یادگیری ماشینی ما کمک می‌کنند ارتباط را بهتر تخمین بزنند. فقط فکر کنید: وقتی برای “سگ” جستجو می کنید، احتمالاً نمی خواهید صفحه ای با کلمه “سگ” صدها بار روی آن باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، الگوریتم‌ها ارزیابی می‌کنند که آیا یک صفحه حاوی محتوای مرتبط دیگری فراتر از کلمه کلیدی «سگ» است – مانند تصاویر سگ‌ها، ویدیوها یا حتی فهرستی از نژادها.

در اینجا یک اسکرین شات است – این همان چیزی است که سند از سال 2019 یا بیشتر گفته است (به من گفته می شود اما دستگاه Wayback فقط آن را از آگوست 2021 دارد):

داده های تعامل گوگل

این چیزی است که سالیوان با اسناد وزارت دادگستری و زمانی که Navboost منتشر شد، درباره آن اظهار نظر کرد، ما در ماه نوامبر اینجا به آن پرداختیم. سپس سالیوان نوشت: «البته ما از سیگنال‌های تعامل کاربر استفاده می‌کنیم، و این را در سایت چگونه جستجو می‌کند، به علاوه در مقاله 2019 شما وقتی از ما پرسیدید، این را می‌گوید».

سالیوان اضافه کرد، “که منجر به “آیا شما از آنها استفاده می کنید” بلکه “چگونه از آنها استفاده می کنید” منجر می شود که من گفتم ما به موارد خاص نمی پردازیم زیرا چه کاری انجام می دهید؟ و این مانند هر چیز دیگری باعث ایجاد مردم می شود. تمرکز بر چیزهای خاص به جای اهداف هیئت مدیره.” او گفت: بخش طولانی‌تری از آنچه در مورد آن صحبت کردم، و احتمالاً بیشتر در مورد آن به اشتراک خواهم گذاشت، این است که چگونه ما در Google باید کار بهتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که وقتی در مورد چیزهای کلی توضیح می‌دهیم که مردم باید در نظر بگیرند، کمک می‌کنیم. آنها در جزئیات گم نمی شوند.”

اکنون به سؤالی که امروز صبح ارسال شد، کتی کاف سفر ارسال کرد: “اگر HCU (Navboost، هر چه می خواهید آن را نامگذاری کنید) مبتنی بر کلیک/واکنش کاربر است – چگونه سایت هایی که توسط HCU ضربه خورده اند امیدوار به بهبودی هستند اگر ما نباشیم. برای مدت طولانی تری به خوانندگان Google ارائه می شود؟

سالیوان پاسخ داد: “اگر بیشتر در مورد این نوع باور فکر کنید، اگر فرضاً همه چیز مهم بود، هیچ کس هرگز در رتبه اول قرار نمی گرفت – زیرا یک سایت جدید (از جمله سایت شما که در یک سایت جدید بود چگونه خواهد بود. نکته) آیا تا به حال دیده شده اید؟

سپس از او پرسید: “آیا می توانید لطفاً به من بگویید که آیا با تمرکز بر روی سایت و محتوای خود – نوشتن مقالات جدیدی که از طریق جستجو پیدا می شوند – کار درستی انجام می دهم – یا باید روی تلاش های خارج از سایت در ارتباط با ایجاد خوانندگان تمرکز کنم؟ این ناامیدکننده است که ببینم هرچه بیشتر تلاش می کنم ترافیک کاهش یابد.

او در پاسخ بعدی بیشتر ادامه داد:

همانطور که قبلاً گفتم، فکر می‌کنم هر کسی باید روی انجام هر کاری که فکر می‌کند برای خوانندگانش بهترین است تمرکز کند. می‌دانم زمانی که مردم توصیه‌های زیادی از مکان‌های مختلف دریافت می‌کنند، می‌تواند گیج‌کننده باشد، و سپس درباره تمام این کارهایی که گوگل ظاهراً انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد، می‌شنوند و واقعاً فقط می‌خواهند روی محتوا تمرکز کنند. اگر گم شده اید، دوباره روی آن تمرکز کنید. این سنگ محک شماست.

اگر به آنچه که @iPullRank اخیراً نوشته است نگاه کنید، پس از بررسی همه چیزهایی که ظاهراً انجام می‌دهیم (یا انجام نمی‌دهیم)، فکر می‌کنم یکی از نکات پایانی او توصیه عالی بود.

“محتوای عالی بسازید و خوب آن را تبلیغ کنید – شوخی می کنم، اما جدی هم هستم. گوگل به ارائه این توصیه ها ادامه داده است و ما با آن مخالفت می کنیم که عملی نیست. برای برخی از سئوکارها این فقط خارج از کنترل آنها است. پس از بررسی این ویژگی ها. که به گوگل مزایای آن را می دهد، کاملاً بدیهی است که ساخت محتوای بهتر و تبلیغ آن برای مخاطبانی که با آنها طنین انداز می شود، بهترین تأثیر را بر آن معیارها خواهد داشت، مطمئناً معیارهای مربوط به پیوند و ویژگی های محتوا، شما را بسیار دور می کند، اما اگر واقعاً بخواهید برای برنده شدن در گوگل در درازمدت، باید چیزهایی بسازید که همچنان شایسته رتبه بندی باشند.”

در مورد سوال تلاش خارج از سایت، من فکر می‌کنم با توجه به اطلاعاتی که قبل از کار در جستجوی Google می‌دانم، و همچنین زمانی که در تیم رتبه‌بندی جستجو بودم، یکی از راه‌های موفقیت در جستجوی Google این است که فراتر از آن فکر کنید

سایت های عالی با محتوایی که مردم دوست دارند به طرق مختلف ترافیک دریافت می کنند. مردم مستقیماً به آنها مراجعه می کنند. آنها از طریق ارجاع ایمیل می آیند. آنها از طریق پیوندهایی از سایت های دیگر وارد می شوند. آنها در رسانه های اجتماعی اشاره می کنند.

این بدان معنا نیست که شما باید یک دسته از منشن های اجتماعی یا یک دسته از ایمیل های ذکر شده دریافت کنید، زیرا این ها به نحوی جادویی شما را در گوگل رتبه بندی می کنند (از اینکه من چیزها را می دانم اینطور نیست). این فقط به این معنی است که شما احتمالاً در حال ساختن یک سایت معمولی هستید به این معنا که این سایت فقط برای Google در نظر گرفته نشده است، بلکه برای افراد نیز در نظر گرفته شده است. و این همان چیزی است که سیستم‌های رتبه‌بندی ما سعی می‌کنند به آن پاداش دهند، محتوای خوب ساخته شده برای مردم. من

همچنین به این معنی است که شما سایتی ساخته اید که به هیچ منبع ترافیکی وابسته نیست، که در حدود 30 سالی که من به نوعی درگیر بازاریابی آنلاین هستم، چیز خوبی است.

در مورد اجتناب ناپذیر “اما من همه این کارها را انجام داده ام چه زمانی بهبود خواهم یافت!” سوالات، من به آنچه قبلاً گفتیم برمی گردم. ممکن است به‌روزرسانی هسته بعدی کمک کند، همانطور که در اینجا توضیح داده شده است.

همچنین ممکن است، همانطور که در اینجا گفتم، در برخی از این موارد این ما هستیم، نه سایت‌ها، و بخشی از ما که به‌روزرسانی‌های آینده را منتشر می‌کنیم، در برخی از این موارد کار بهتری انجام می‌دهیم.

این شبیه همان چیزی است که جان گفته است.

اینم اون پست ها:

بحث انجمن در X.



Source link