جستجوی Google طراحی جدید را برای قطعه های ویژه آزمایش می کند

قطعه‌های ویژه در جستجوی Google یک راه عالی برای دریافت پاسخ‌های سریع به سؤالات شما هستند، اما گاهی اوقات یک پاسخ کافی نیست. اکنون، جستجوی گوگل در حال آزمایش یک طرح جدید برای قطعه های ویژه است که وب سایت های بیشتری را نشان می دهد.

قطعه های ویژه در جستجوی گوگل چیست؟

اول از همه، Featured Snippets چیست؟ اگر تا به حال سؤالی را در جستجوی Google جستجو کرده باشید، احتمالاً نتیجه ای را مشاهده کرده اید که در آن اولین چیزی که در صفحه وجود دارد نقل قولی از مقاله ای است که مستقیماً در زیر پیوند داده شده است و پاسخ را با متن پررنگ برجسته می کند.

اسنیپت ها همچنین برای تغذیه داده ها به دستیار Google استفاده می شوند. اگر سؤالی می‌پرسید و «دستیار» مستقیماً پاسخ می‌دهد، احتمالاً این اطلاعات را از یک قطعه ویژه استخراج می‌کند. گوگل توضیح می دهد:

نتایج جستجوی Google گاهی فهرست‌هایی را نشان می‌دهد که در آن قطعه توصیف‌کننده یک صفحه قبل از پیوند به یک صفحه قرار می‌گیرد، نه مانند قالب استاندارد ما. نتایجی که به این صورت نمایش داده می‌شوند، «تخت‌های ویژه» نامیده می‌شوند. ممکن است تکه‌های برجسته را به تنهایی در نتایج جستجوی کلی، در بخش «افراد همچنین سؤال می‌کنند» یا همراه با اطلاعات نمودار دانش پیدا کنید.

Google پاسخ‌های بیشتری را با ویژگی‌های جدید نشان می‌دهد

برجسته شده توسط مردمی بیش از در SearchEngineLand، گوگل در حال آزمایش ظاهر جدیدی برای Featured Snippets است. به جای یک کارت، حداکثر چهار کارت با پاسخ های نقل قول شده به درخواست کاربر نمایش داده می شود. مانند اسنیپت‌های معمولی، این اسنیپت‌ها بر روی پاسخ سریع به سؤال کاربر متمرکز هستند.

اما برخلاف ظاهر معمولی Featured Snippet، این ویژگی اطلاعات بیشتری را با زمینه کمی کمتر ارائه می دهد. قطعه‌های موجود پاراگراف پیرامون پاسخ را نشان می‌دهند، در حالی که این طراحی جدید عمدتاً به یک جمله یا حتی کمتر محدود می‌شود.

برودی کلارک در توییتر طراحی جدید را هنگام جستجوی “بازیابی برای برداشتن دندان عقل چیست” دیدم ویلیام آلوارز آن را دید هنگام جستجوی “آیا می توانید آلگرا را به سگ بدهید؟”

تا کنون، ما این طراحی جدید را در دستگاه‌های خود مشاهده نکرده‌ایم، بنابراین به نظر می‌رسد در این مرحله هنوز در آزمایش محدودی قرار دارد. اگر طرح به روز شده را می بینید، نظر خود را در زیر بگذارید.

9to5Google’s Take

این ظاهر جدید هم خوب است و هم بد. از یک طرف، گوگل پاسخ‌هایی را از طیف وسیع‌تری از منابع ارائه می‌کند. این بدان معناست که کاربران به جای اجرای اولین پاسخی که می‌بینند، که در برخی موارد، کل داستان را بیان نمی‌کند، احتمال بیشتری دارد که درباره موضوع تحقیق بیشتری انجام دهند.

اما از سوی دیگر، این واقعیت که این اسنیپت های جدید اطلاعات کمتری را نشان می دهند، نگران کننده است. اگر گوگل اشتباه می کند، به این معنی است که فرصت کمتری برای متن برای اطلاع رسانی بهتر پاسخی که نشان داده می شود وجود دارد.

مزایای زیادی از این ظاهر می تواند حاصل شود، اما این تعادلی است که Google باید کاملاً ثابت کند.

اطلاعات بیشتر در جستجوی گوگل:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور