Google با امکان جستجوی مستقیم غذاها در حال تبدیل شدن به مکان بهتری برای مرور رستوران است، در حالی که «جستجو» قرار است مجموعهای از ویژگیهای خرید جدید را نیز دریافت کند.
با توجه به این که “40٪ از مردم در هنگام جستجوی غذا قبلاً یک ظرف را در ذهن دارند”، Google به شما اجازه میدهد ظرفی را جستجو کنید و ببینید کجا در نزدیکی شما موجود است. چرخ فلک “غذاهای نزدیک” آیتم های منو را که در نزدیکی شما قرار دارند را با عکس، قیمت و جزئیات دیگر درباره رستوران نشان می دهد.
میتوانید نتایج را در یک شبکه تمام صفحه مشاهده کنید که فیلترهایی مانند «تند» و «گیاهخواری» را ارائه میکند. با ضربه زدن روی یک نتیجه، توضیحات رستوران برای آن غذا و همچنین عکس هایی از Google Maps به شما ارائه می شود.
در همین حال، گوگل در حال تقویت منوهای دیجیتالی با «غنی و قابل اعتمادتر کردن آنها از نظر بصری است». یک چرخ فلک تصویری از نکات برجسته و برچسبهای برجسته برای گزینههای گیاهخواری و گیاهخواری وجود خواهد داشت و سایر گزینههای رژیمی نیز به زودی ارائه میشوند.
ما اطلاعات منوی ارائه شده توسط افراد و بازرگانان را که در وبسایتهای رستورانهایی که از استانداردهای باز برای اشتراکگذاری دادهها استفاده میکنند، یافت میکنیم. برای انجام این کار، ما از پیشرفتهترین فناوریهای درک زبان و تصویر، از جمله Multitask Unified Model استفاده میکنیم.
فراتر از منوها، Google میخواهد قبل از بازدید با «استفاده از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل تصاویر و نظرات افراد (مثل شما!) برای یافتن چیزی که یک مکان را متمایز میکند، ایده بهتری درباره محدودیتها به شما ارائه دهد.»
در بخش خرید، تایپ کردن «shop» و به دنبال آن موردی که به دنبال آن هستید، یک فید بصری از محصولات، ابزارهای تحقیق و موجودی نزدیک ایجاد میکند. این فید شامل بخشهایی مانند «خرید ظاهر» برای لباسهایی است که «تکههای مکمل» و یک چرخ فلک پرطرفدار را نشان میدهد.
گوگل همچنین ارائه یک مدل چرخشی 360 درجه را برای بازرگانان با گرفتن یک “مشتی عکس ثابت (به جای صدها)” آسانتر میکند.
بهعلاوه، در ماههای آینده، بهروزرسانیهای کاهش قیمت در یک ویژگی بینش صفحه جدید در دسترس خواهند بود:
این ویژگی جدید در برنامه Google، زمینههای مفیدی را در مورد صفحه وبی که در آن هستید یا محصولی که در حال تحقیق آن هستید، مانند مزایا و معایب آن و رتبهبندی ستارهها، در یک نما گرد هم میآورد.
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: