در ماه آگوست، گوگل توصیه های کنسول جستجوی گوگل را معرفی کرد، اما به مرور زمان آن را به کاربران بیشتری عرضه کرد. اکنون، گوگل آن را به طور کامل عرضه کرده است و اگر گوگل توصیه هایی از کنسول جستجو برای سایت های شما داشته باشد، گوگل آن را در صفحه اصلی داشبورد نشان می دهد.
گوگل در لینکدین و ایکس نوشت: “خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که توصیهها اکنون در دسترس همه هستند! توجه داشته باشید که فقط در صورتی آنها را خواهید دید که ما توصیهای برای وبسایت شما داشته باشیم.”
باز هم، این بدان معنا نیست که شما توصیه های کنسول جستجوی گوگل را خواهید دید. گوگل فقط ممکن است توصیه هایی نداشته باشد. من چندین ویژگی کنسول جستجوی گوگل را بررسی کردم و فقط توصیه هایی برای چند مورد از آنها دیدم.
این چیزی است که من برای این سایت می بینم:
در اینجا یک متفاوت است:
گوگل زمانی که برای اولین بار اعلام شد توضیح داد که “حتی پس از عرضه کامل، تنها زمانی توصیه هایی را ارائه خواهیم داد که توصیه ای برای وب سایت شما در دسترس داشته باشیم.”
گوگل گفت اینها انواع توصیه هایی است که ممکن است ببینید:
- مشکلات (چیزی که قابل رفع است)
- فرصت ها (چیزی که می تواند ترافیک شما را بهبود بخشد)
- پیکربندی (چیزی که می تواند کار شما را آسان تر کند)
گوگل نوشت: «این توصیهها میتواند به شما کمک کند تا تلاشهای بهینهسازی جستجوی خود را اولویتبندی کنید، مانند استفاده از دادههای ساختاریافته برای کمک به Google برای درک محتوای شما، افزودن نقشههای سایت، و بررسی جستجوها و صفحات پرطرفدار.
بحث در انجمن در لینکدین و ایکس.