همانطور که در کادر جستجو تایپ میکنید، گوگل پیشنهادات و راههای بیشتری را برای اصلاح درخواست شما نشان میدهد، در حالی که نتایج خاص بهشدت متفاوت از رویکرد ۱۰ پیوند آبی فعلی به نظر میرسند.
Google میخواهد «محتوای مرتبط را فوراً، حتی قبل از اینکه تایپ خود را تمام کنید» با کارتهای موقعیت مکانی دقیقتر ارائه کند که به جای آدرس، تصویر جلد، رتبهبندی، ساعتها و مسافت را نشان میدهند.
در همین حال، تراشه های قابل لمس از کلمات کلیدی و موضوعاتی که به درخواست شما اضافه می شوند در زیر قسمت جستجو ظاهر می شوند. این پیشنهادات جعبه جستجوی Google در ماههای آینده ارائه میشوند.
بگویید به دنبال مقصدی در مکزیک هستید. ما به شما کمک می کنیم سوال خود را مشخص کنید – به عنوان مثال، “بهترین شهرهای مکزیک برای خانواده ها” – بنابراین می توانید به نتایج مرتبط تر برای خود بروید.
جستجوهای جستجوهای خاص نیز به عنوان بخشی از تلاش Google برای آسانتر کردن کاوش یک موضوع با برجسته کردن مرتبطترین و مفیدترین اطلاعات، متفاوت به نظر میرسند. کارتها برای نمایش چرخ فلکهای تصویر، خلاصهها/توضیحات (از ویکیپدیا)، نقشهها و مقالات کلیدی استفاده میشوند. Google همچنین آب و هوا و زمان رسیدن به مقصد را از مکان فعلی شما به شیوه ای نسبتاً برجسته یادداشت می کند. در همین حال:
برای موضوعاتی مانند شهرها، ممکن است داستانهای بصری و ویدئوهای کوتاهی از افرادی که بازدید کردهاند، نکاتی در مورد چگونگی کاوش در شهر، کارهایی که باید انجام دهید، نحوه رسیدن به آنجا و سایر جنبههای مهمی که ممکن است بخواهید در هنگام برنامهریزی سفر خود بدانید را ببینید. .
به طور کلی، نتایج جستجو با تصاویر جلد بزرگ از مقالات و ویدیوها سنگین تر می شوند. این است که گوگل “روشی را که ما نتایج را نمایش میدهیم دوباره تصور میکند تا روشهایی را که مردم موضوعات را بررسی میکنند بهتر منعکس کند.” علاوه بر این، موضوعات مرتبط با جستجوی شما برای یک تجربه پیمایش بی پایان در پایین ظاهر می شوند.
اطلاعات بیشتر در جستجوی گوگل:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: