راهنمای جستجوی Google درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

چهارشنبه 8 فوریه 2023

در گوگل، مدت‌هاست که به قدرت هوش مصنوعی در تغییر توانایی ارائه اطلاعات مفید اعتقاد داشته‌ایم. در این پست، در مورد اینکه چگونه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با رویکرد قدیمی ما برای نشان دادن محتوای مفید به افراد در جستجو مطابقت دارد، بیشتر به اشتراک خواهیم گذاشت.

به محتوای باکیفیت پاداش می دهد، هر چند که تولید شود

هدف سیستم‌های رتبه‌بندی Google پاداش دادن به محتوای اصلی و باکیفیت است که ویژگی‌هایی از آنچه ما EEAT می‌نامیم را نشان می‌دهد: تخصص، تجربه، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن. ما اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در سایت چگونه جستجو می کند به اشتراک می گذاریم.

تمرکز ما بر کیفیت محتوا، به جای نحوه تولید محتوا، راهنمای مفیدی است که به ما کمک کرده سال ها نتایج قابل اعتماد و با کیفیت بالا را به کاربران ارائه دهیم.

به عنوان مثال، حدود 10 سال پیش، نگرانی های قابل درک در مورد افزایش محتوای تولید انبوه و در عین حال تولید شده توسط انسان وجود داشت. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد معقول باشد که در پاسخ به آن، همه محتوای تولید شده توسط انسان را ممنوع اعلام کنیم. در عوض، بهبود سیستم‌هایمان برای پاداش دادن به محتوای باکیفیت، منطقی‌تر بود، همانطور که ما انجام دادیم.

تمرکز بر محتوای باکیفیت پاداش از زمانی که ما شروع به کار کردیم، هسته اصلی گوگل بوده است. امروز نیز ادامه دارد، از جمله از طریق سیستم های رتبه بندی ما که برای ارائه اطلاعات قابل اعتماد و سیستم محتوای مفید ما طراحی شده اند. سیستم محتوای مفید سال گذشته معرفی شد تا اطمینان حاصل شود که کسانی که جستجو می‌کنند، محتوایی را در درجه اول برای افراد ایجاد می‌کنند تا برای اهداف رتبه‌بندی جستجو.

چگونه اتوماسیون می تواند محتوای مفید ایجاد کند

وقتی نوبت به محتوای تولید شده خودکار می‌رسد، راهنمایی‌های ما برای سال‌ها ثابت بوده است. استفاده از اتوماسیون – از جمله هوش مصنوعی – برای تولید محتوا با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی در نتایج جستجو، نقض خط‌مشی‌های هرزنامه ما است.

گوگل تجربه چندین ساله در برخورد با اتوماسیون دارد که در تلاش برای بازی نتایج جستجو استفاده می شود. تلاش‌های ما برای مبارزه با هرزنامه – از جمله سیستم SpamBrain ما – ادامه خواهد داشت، هر چند هرزنامه تولید شود.

با این اوصاف، مهم است که بدانیم تمام استفاده از اتوماسیون، از جمله تولید هوش مصنوعی، هرزنامه نیست. اتوماسیون مدت‌هاست که برای تولید محتوای مفید مانند امتیازات ورزشی، پیش‌بینی آب‌وهوا و رونوشت‌ها استفاده می‌شود. هوش مصنوعی این توانایی را دارد که سطوح جدیدی از بیان و خلاقیت را تقویت کند و به عنوان ابزاری حیاتی برای کمک به مردم برای ایجاد محتوای عالی برای وب عمل کند.

این مطابق با نحوه ای است که ما همیشه در مورد توانمندسازی افراد با فناوری های جدید فکر می کرده ایم. ما به اتخاذ این رویکرد مسئولانه ادامه خواهیم داد و در عین حال سطح بالایی را برای کیفیت اطلاعات و مفید بودن کلی محتوا در جستجو حفظ خواهیم کرد.

توصیه ما برای سازندگانی که نسل هوش مصنوعی را در نظر دارند

همانطور که توضیح داده شد، به هر حال محتوا تولید می شود، کسانی که به دنبال موفقیت در جستجوی گوگل هستند باید به دنبال تولید محتوای اصلی، با کیفیت بالا و برای مردم باشند که کیفیت EEAT را نشان می دهد.

سازندگان می‌توانند درباره مفهوم EEAT در صفحه راهنمای ایجاد محتوای مفید، قابل‌اعتماد، اول از همه، اطلاعات بیشتری کسب کنند. علاوه بر این، ما آن صفحه را با راهنمایی هایی در مورد تفکر درباره چه کسی، چگونه و چرا در رابطه با نحوه تولید محتوا به روز کرده ایم.

ارزیابی محتوای خود به این روش، چه از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید یا نه، به شما کمک می کند در مسیر آنچه سیستم های ما به دنبال پاداش دادن هستند، ادامه دهید.

سوالات متداول

برای کمک بیشتر، در اینجا چند پاسخ به سؤالاتی که ممکن است در مورد محتوای هوش مصنوعی و جستجوی Google داشته باشید آورده شده است:

آیا محتوای هوش مصنوعی بر خلاف دستورالعمل های جستجوی گوگل است؟

استفاده مناسب از هوش مصنوعی یا اتوماسیون برخلاف دستورالعمل های ما نیست. این بدان معنی است که از آن برای تولید محتوا در درجه اول برای دستکاری رتبه‌بندی جستجو استفاده نمی‌شود، که برخلاف سیاست‌های هرزنامه ما است.

چرا جستجوی گوگل محتوای هوش مصنوعی را ممنوع نمی کند؟

اتوماسیون مدتهاست که در انتشارات برای ایجاد محتوای مفید استفاده می شود. هوش مصنوعی می تواند به روش های جدید و هیجان انگیز به تولید محتوای مفید کمک کند.

چگونه جستجوی گوگل مانع از تسخیر محتوای بی کیفیت هوش مصنوعی در نتایج جستجو می شود؟

Google چگونه به محتوای هوش مصنوعی که به طور بالقوه اطلاعات نادرست را منتشر می کند یا با اجماع در مورد موضوعات مهم در تضاد است، رسیدگی می کند؟

این مسائل هم در محتوای تولید شده توسط انسان و هم در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد. به هر حال محتوا تولید می شود، سیستم های ما به دنبال ارائه اطلاعات با کیفیت بالا از منابع قابل اعتماد هستند، نه اطلاعاتی که با اجماع ثابت شده در مورد موضوعات مهم در تضاد باشد. در موضوعاتی که کیفیت اطلاعات بسیار مهم است – مانند اطلاعات بهداشتی، مدنی یا مالی – سیستم‌های ما تاکید بیشتری بر سیگنال‌های قابلیت اطمینان دارند.

چگونه جستجو می تواند تعیین کند که آیا هوش مصنوعی برای هرزنامه نتایج جستجو استفاده می شود؟

ما سیستم‌های مختلفی از جمله SpamBrain داریم که الگوها و سیگنال‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا به ما در شناسایی محتوای هرزنامه کمک کنند، هر طور که تولید شود.

آیا باید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنم؟

اگر هوش مصنوعی را راهی ضروری برای کمک به تولید محتوای مفید و اصیل می‌دانید، ممکن است مفید باشد. اگر هوش مصنوعی را راهی ارزان و آسان برای رتبه بندی موتورهای جستجو می بینید، خیر.

آیا باید خطوط نوشته نویسنده را به همه مطالبم اضافه کنم؟

زمانی که خوانندگان به طور منطقی انتظار دارند، باید خطوط دقیق نویسنده داشته باشید، مانند هر محتوایی که ممکن است کسی فکر کند، “چه کسی این را نوشته است؟”

به عنوان یادآوری، ناشران که در Google News ظاهر می‌شوند باید از خطوط فرعی و اطلاعات نویسنده استفاده کنند. در صفحه خط‌مشی‌های Google News ما بیشتر بیاموزید.

آیا باید اطلاعات هوش مصنوعی یا اتوماسیون را به محتوای خود اضافه کنم؟

افشای هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای محتوایی مفید است که کسی ممکن است فکر کند “این چگونه ایجاد شد؟” زمانی که به طور منطقی انتظار می رود این موارد را اضافه کنید.

آیا می توانم هوش مصنوعی را به عنوان نویسنده محتوا فهرست کنم؟

ارائه یک خط توسط نویسنده به هوش مصنوعی احتمالاً بهترین راه برای پیروی از توصیه ما نیست تا زمانی که هوش مصنوعی بخشی از فرآیند تولید محتوا است برای خوانندگان روشن شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور