تبلیغات جستجوی Google اکنون با فیدهای سفر کار می کند

تبلیغات جستجوی Google اکنون با فیدهای سفر کار می کند

گوگل اعلام کرد که ویژگی های جدیدی را برای تبلیغات جستجوی سفر از طریق یکپارچه سازی با فیدهای سفر اضافه می کند. این به تبلیغات امکان می دهد هتل ها، قیمت ها، تاریخ ها، رتبه بندی ها و تصاویر را در تبلیغات هتل نشان دهند. به علاوه، گوگل در حال آزمایش کارهایی برای انجام، اجاره خودرو و قالب‌های رویدادها است.

باید توجه داشته باشم که کارهایی که باید انجام داد مدتی است در نتایج ارگانیک بوده است.

گوگل نوشت: «از امروز، همه تبلیغ‌کنندگان هتل می‌توانند داده‌های فید، مانند هتل‌ها، قیمت‌ها، تاریخ‌ها، رتبه‌بندی‌ها و تصاویر را در این قالب تبلیغاتی به نمایش بگذارند.»

گوگل گفت تبلیغ‌کنندگان مسافرتی که از فیدهای سفر برای تقویت تبلیغات جستجوی حمایت‌شده‌شان استفاده می‌کنند، با مشارکت تبلیغ‌کنندگان در طیف وسیعی از قالب‌های ما، شاهد افزایش 20 درصدی نرخ کلیک بوده‌اند.

در اینجا تبلیغات حمایت شده با این فیدهای سفر که در آنها قرار داده شده است، به نظر می رسد:

تبلیغات غنی هتل گوگل

سپس در مورد هتل ها تا کارهایی که باید انجام دهید، کرایه ماشین و جنبه رویدادها، که در ماه های آینده رونمایی می شود. اما گوگل در حال حاضر با آنها آزمایش می کند، شاید.

در اینجا اسکرین شات گوگل از آن به اشتراک گذاشته شده است:

Google Travel چیزهایی که باید انجام دهید

اخیرا متوجه پست ویجی چاوهان در مورد کارهای جدید شدم که گوگل “10 مورد برتر این هفته” را اضافه کرد.

گوگل اضافه کرد:

ما شروع به کار با فیدهای سفر در تبلیغات جستجو را برای تبلیغ کنندگان آسان کرده ایم. برای تبلیغ‌کنندگانی که فید سفر قبلاً در Google Ads پیوند داده شده‌اند، کمپین‌های تبلیغاتی جستجوی جدید و موجود به‌طور خودکار شامل اطلاعات مرتبط از فید می‌شوند. برای تبلیغ‌کنندگانی که فید پیوندی ندارند، راه‌اندازی یک بار و ساده است. برای اطمینان از انعطاف‌پذیری، Google Ads دارای گزینه‌های انصراف در هر دو سطح حساب و کمپین فردی است.

بحث انجمن در X.



Source link