Google SA360 اکنون از مناقصه خودکار مایکروسافت پشتیبانی می کند

گوگل در حال راه اندازی یک برنامه بتا است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مناقصه خودکار مایکروسافت را در استراتژی های پیشنهادی Search Ads 360 فعال کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان سازمانی اکنون می توانند کمپین های خود را در چندین موتور جستجو به طور موثرتر بهینه کنند و به طور بالقوه تبدیل ها را تا 5 درصد افزایش دهند.

چگونه کار می کند:

  • مناقصه خودکار مایکروسافت پیشنهادات را در سطح حراج در زمان واقعی بهینه می کند.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از داده‌های تبدیل Floodlight برای بهبود عملکرد در کمپین‌های جستجو و خرید مایکروسافت استفاده کنند.
  • کمپین ها را می توان در نمونه کارها استراتژی پیشنهاد قیمت بین کانالی و متقابل موتوری که توسط هوش مصنوعی گوگل ارائه می شود، گنجانده شود.

ویژگی های کلیدی:

  • بهینه سازی متقابل موتور: مناقصه خودکار مایکروسافت و پیشنهاد زمان حراج Google را در یک استراتژی پیشنهادی Search Ads 360 ترکیب کنید
  • استراتژی های پیشنهاد بودجه: از هوش مصنوعی Google برای تخصیص موثر بودجه در بین کمپین‌ها با کنترل‌های سازمانی استفاده کنید

با اعداد. طبق داده‌های داخلی Google، تبلیغ‌کنندگانی که از نمونه کارها بهینه‌سازی چند کانالی/موتوری Search Ads 360 استفاده می‌کنند، معمولاً 5٪ تبدیل یا ارزش تبدیل بیشتری را در مقایسه با بهینه‌سازی کانال‌ها و موتورها به طور مستقل مشاهده می‌کنند.

چگونه شروع کنیم:

  • برای اشتراک‌گذاری داده‌های Floodlight با حساب‌های تبلیغاتی مرتبط Microsoft، کادر را علامت بزنید.
  • به تنظیمات استراتژی پیشنهاد قیمت بروید و مناقصه خودکار مایکروسافت را فعال کنید.

بعدش چی گوگل به دنبال بازخورد است و قصد دارد به نوآوری ابزارهای کمپین بین کانالی و متقابل موتور ادامه دهد.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link