گوگل در حال راه اندازی یک برنامه بتا است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مناقصه خودکار مایکروسافت را در استراتژی های پیشنهادی Search Ads 360 فعال کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان سازمانی اکنون می توانند کمپین های خود را در چندین موتور جستجو به طور موثرتر بهینه کنند و به طور بالقوه تبدیل ها را تا 5 درصد افزایش دهند.
چگونه کار می کند:
- مناقصه خودکار مایکروسافت پیشنهادات را در سطح حراج در زمان واقعی بهینه می کند.
- تبلیغکنندگان میتوانند از دادههای تبدیل Floodlight برای بهبود عملکرد در کمپینهای جستجو و خرید مایکروسافت استفاده کنند.
- کمپین ها را می توان در نمونه کارها استراتژی پیشنهاد قیمت بین کانالی و متقابل موتوری که توسط هوش مصنوعی گوگل ارائه می شود، گنجانده شود.
ویژگی های کلیدی:
- بهینه سازی متقابل موتور: مناقصه خودکار مایکروسافت و پیشنهاد زمان حراج Google را در یک استراتژی پیشنهادی Search Ads 360 ترکیب کنید
- استراتژی های پیشنهاد بودجه: از هوش مصنوعی Google برای تخصیص موثر بودجه در بین کمپینها با کنترلهای سازمانی استفاده کنید
با اعداد. طبق دادههای داخلی Google، تبلیغکنندگانی که از نمونه کارها بهینهسازی چند کانالی/موتوری Search Ads 360 استفاده میکنند، معمولاً 5٪ تبدیل یا ارزش تبدیل بیشتری را در مقایسه با بهینهسازی کانالها و موتورها به طور مستقل مشاهده میکنند.
چگونه شروع کنیم:
- برای اشتراکگذاری دادههای Floodlight با حسابهای تبلیغاتی مرتبط Microsoft، کادر را علامت بزنید.
- به تنظیمات استراتژی پیشنهاد قیمت بروید و مناقصه خودکار مایکروسافت را فعال کنید.
بعدش چی گوگل به دنبال بازخورد است و قصد دارد به نوآوری ابزارهای کمپین بین کانالی و متقابل موتور ادامه دهد.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو